Rijden met hoge hakken

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Met hakken van ca 8 cm ook nooit last gehad. Hogere heb ik nog niet geprobeerd (voor mij te hoog om langere tijd op te kunnen lopen).
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Ik rij ook altijd met laarzen of pumps met hakken van minimaal 8 cm.
Vroeger was dat 10 cm. Het maximale. Maar ik wou vorige week mijn pumps weer aan met 10 cm en moest daar echt weer aan wennen, en ook het lopen ging wat minder gemakkelijk. Dus je kunt er ok weer vanaf wennen. Ik bedoel dus dat je na verloop van een half jaar echt weer moet oefenen om er op te lopen.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Gisteren de hele dag op 10 cm rond gehobbeld.
Geen probleem..., er mee rijden ook niet trouwens.

Wel moeie voetjes aan het eind van de dag hehe.
Maar ja, je moet er iets voor over hebben om er leuk uit te zien denk ik altijd maar... :lol:
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Saartje schreef:...Maar ja, je moet er iets voor over hebben om er leuk uit te zien denk ik altijd maar... :lol:
Zo is dat..
Zo krijg ik op gegeven moment blauwe grote tenen van (net) te kleine schoenen :cry: als ik er te lang op loop. Trouwens ook zere tenen bij erg hoge hakken. En dan ben ik nog niet eens op m'n teentjes getrapt.
:x
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

anjatheefee schreef:
Saartje schreef:...Maar ja, je moet er iets voor over hebben om er leuk uit te zien denk ik altijd maar... :lol:
Zo is dat..
Zo krijg ik op gegeven moment blauwe grote tenen van (net) te kleine schoenen :cry: als ik er te lang op loop.
uhm ja.
Da's nou misschien net iets te veel er voor over hebben. :D
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
tamara_tv
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: di mar 25, 2008 12:57

Bericht door tamara_tv »

Ik heb geen problemen met het rijden met hoge hakken vandaag nog met 12 cm hoge stilettohakken gereden ik pas de stand van mijn voeten en van mijn stoel aan.
miranda1972
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: vr nov 11, 2011 20:29
Locatie: rotterdam

Bericht door miranda1972 »

Ik denk dat Elna hier een punt heeft , als je met hakken wilt rijden moet je je stoel stand wel iets aanpassen, daarbij denk ik dat het nog een beetje per type auto verschilt.
Ben hier toevallig sinds vorige week voorzichtig mee aan t experimenteren geweest , voor mij was het geen enkel probleem met hakken rond de 10cm maar ik rijd met een esy hogere wagen waardoor je waarschijnlijk wat rechter boven de pedalen zit waardoor ea goed lukt
Gebruikersavatar
jolanda_trav
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do mei 29, 2008 9:16
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door jolanda_trav »

Ik heb deze week ook weer een paar keer met hoge hakken auto gereden. Vandaag ook nog met een redelijk strakke rok. Die combinatie maakt het pas echt anders, omdat je dan benen dan meer bij elkaar houdt.

Maar eigenlijk is dat ook geen probleem.

Eigenlijk ander topic waard, maar ik heb vandaag ook een stukje gefietst (op een echte damesfiets natuurlijk) in een redelijk strakke rok en hoog gehakte laarzen. Was wel even wennen. Maar wel weer een ervaring rijker.
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Autorijden hoeft voor mij niet op hoge hakken te gebeuren tenzij voor korte afstanden. Voor de langere afstanden (+20km) neem ik mijn hakken naast me en draag ik tijdens de rit gympen oid.
Misschien moet iemand mij maar eens uitleggen wat er aan het rijden op hoge hakken ze speciaal is?

Liefs, Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Plaats reactie