Broeken
Moderator: Moderators
Broeken
Hee!!
Zijn er nog meer meiden die het leuk vinden om damesbroeken te dragen? Ik heb laatst een spijkerbroek met hoge taille gekocht en die draag ik soms ook buiten de deur. Hij zit erg comfortabel en ik voel me vrouwelijk als ik hem aan heb ik kreeg wel iets meer aandacht van mannen, wat aan de ene kant leuk en spannend was maar ik zit zeker niet op kwetsende opmerkingen/machogedrag te wachten! Verder ben ik ook groot fan van yogabroeken, die zitten zooo lekker en het doet wonderen voor je kont! Ik durf nog geen rokken te dragen buiten de deur maar dit vind ik voor nu een prima compromis.
Hebben jullie ook iets met broeken of houden jullie het liever bij rokken en jurken? Zou ik ook wel snappen hoor. Ben benieuwd naar jullie antwoorden/ervaringen xx
Veel liefs,
Robine
Zijn er nog meer meiden die het leuk vinden om damesbroeken te dragen? Ik heb laatst een spijkerbroek met hoge taille gekocht en die draag ik soms ook buiten de deur. Hij zit erg comfortabel en ik voel me vrouwelijk als ik hem aan heb ik kreeg wel iets meer aandacht van mannen, wat aan de ene kant leuk en spannend was maar ik zit zeker niet op kwetsende opmerkingen/machogedrag te wachten! Verder ben ik ook groot fan van yogabroeken, die zitten zooo lekker en het doet wonderen voor je kont! Ik durf nog geen rokken te dragen buiten de deur maar dit vind ik voor nu een prima compromis.
Hebben jullie ook iets met broeken of houden jullie het liever bij rokken en jurken? Zou ik ook wel snappen hoor. Ben benieuwd naar jullie antwoorden/ervaringen xx
Veel liefs,
Robine
Re: Broeken
Hoi,
Zelf draag ik flair broeken, met boots eronder maar afgelopen week ben ik gaan shoppen met hakken eronder. Het voelt heerlijk om gewoon mezelf te kunnen zijn. Ik heb mijn garderobe al zover aangepast dat ik al mijn ondergoed heb weggedaan alleen nog slipjes met kousen en panty's draag onder mijn kleding. Langzaam verander ik verder, best makkelijker sinds vrouwen meer broeken zijn gaan dragen.
Zelf draag ik flair broeken, met boots eronder maar afgelopen week ben ik gaan shoppen met hakken eronder. Het voelt heerlijk om gewoon mezelf te kunnen zijn. Ik heb mijn garderobe al zover aangepast dat ik al mijn ondergoed heb weggedaan alleen nog slipjes met kousen en panty's draag onder mijn kleding. Langzaam verander ik verder, best makkelijker sinds vrouwen meer broeken zijn gaan dragen.
-
- daar ben ik weer
Hey Robine en Jacque,
Een jeans met hoge taille draag ik regelmatig, zit voor mij even lekker als een rok. Wat je over die meer aandacht zegt Robine klopt deels wel, tot hiertoe nog geen vervelende reactie gehad.
Liefs Erica
Een jeans met hoge taille draag ik regelmatig, zit voor mij even lekker als een rok. Wat je over die meer aandacht zegt Robine klopt deels wel, tot hiertoe nog geen vervelende reactie gehad.
Liefs Erica
Hi
Ik draag graag broekrokken maar jeans is niet mijn ding ik vind het een verschrikkelijke stof
Ik draag graag broekrokken maar jeans is niet mijn ding ik vind het een verschrikkelijke stof
Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
Hee dames! Leuk om jullie reacties te lezen x
Liefs,
Robine x
Jaaa dat vrouwelijke gevoel is heel erg fijn! Daar moet je vooral mee doorgaan als dat je gelukkig maakt ik heb zelf ook een flared broek die ik vaak draag, maar dan met sneakers eronder. Moet nog iets creatiever worden op dat vlak.Jacque schreef: ↑zo nov 17, 2024 20:00 Hoi,
Ja ze zitten echt lekker hè! Fijn dat je nog geen vervelende reacties hebt gehad, hopelijk blijft het zo!
Snap ik ook heel goed! Soms wil ik ook gewoon iets zachts dragen en broekrokken zijn ook wel leuk, staat op m'n lijst!
Liefs,
Robine x
-
- ForumFan
ik draag altijd strech jeans dat zijn ook damesbroeken
helaas kan ik nooit met een panty en een rok naar mijn werk , want ik doe bouw werkzaamheden en dan blijft er niets van die panty over
helaas kan ik nooit met een panty en een rok naar mijn werk , want ik doe bouw werkzaamheden en dan blijft er niets van die panty over
- laura.sparkle
- dagelijks aanwezig
Hoi Robine,Robin_e schreef: ↑zo nov 17, 2024 8:40 Hee!!
Veel liefs,
Robine
Leuke vraag! Je hebt veel fantasie met kleding zo te zien.
Rokken en jurken draag ik graag, maar uiteindelijk denk ik dat ik iets meer broeken of pantalons aan doe. Eerst dacht ik dat dat niet vrouwelijk genoeg is, maar nu denk ik dat niet meer.
Wat ik nog wil is een yogabroek. Ik heb wel een leatherlook panty. Die is ook heel strak. Maar dat durf ik nog niet buiten en als "broek". Hahaha. Komt wel een keer. Ik heb die wel al onder een rok gedragen als panty.
Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
Eigenlijk vindt ik de vrouwelijkheid die een rok of jurk geeft, niet te behalen met een broek. Broeken draag ik als man, dat wil ik juist niet als vrouw!!! Maar ik moet wel een pluspuntje geven aan sport-leggings, en al helemaal aan het effect dat ze geven aan mijn kont. Voor thuis, als het wat te koud is voor en rok, zij ze een prima alternatief.
- laura.sparkle
- dagelijks aanwezig
Hoi Sinthia,Sinthia schreef: ↑di nov 19, 2024 12:49 Eigenlijk vindt ik de vrouwelijkheid die een rok of jurk geeft, niet te behalen met een broek. Broeken draag ik als man, dat wil ik juist niet als vrouw!!! Maar ik moet wel een pluspuntje geven aan sport-leggings, en al helemaal aan het effect dat ze geven aan mijn kont. Voor thuis, als het wat te koud is voor en rok, zij ze een prima alternatief.
Dat begrijp ik heel goed, dat gevoel had ik eerst ook. Prima toch? Een rok of jurk is prachtig! Biedt ook mogelijkheden voor onder andere panty's.
Een paar vriendinnen van mij hebben mij laten inzien dat broeken ook heel vrouwelijk kunnen zijn. Om te beginnen zijn damesbroeken anders dan herenbroeken. Bijvoorbeeld, ik koop mijn broeken graag bij Cotton Club of bij Costes, die broeken zijn heel chic. Bovendien kun je met al het andere (lingerie, hemdje, haar, make-up, sieraden, shawl, jas, blazer/trui/blouse, schoenen en handtasje) al zo veel vrouwelijkheid uitstralen, dat broek of rok voor de look eigenlijk niet zo veel meer uitmaakt. Dat is wat zij mij hebben geleerd en nu geloof ik dat ook.
Maar dat gaat over de look. Dus als jij mannelijke associaties hebt bij broeken, dan snap ik dat ook helemaal hoor. Het gevoel dat je er van krijgt is uiteindelijk het belangrijkste.
Ik wissel tegenwoordig alles af en laat het ook een beetje afhangen van het weer of de activiteit. In de kou met motregen naar een winderig strand fietsen doe ik liever met een broek, hahaha. Een avondje op visite weer met een rok. Enzovoort.
Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
-
- daar ben ik weer
Hey Laura,
Wat je schrijft klopt volledig, ik kan me met een broek op en top vrouw voelen. Zeker als alles netjes weggestopt zit en met de juiste vullingen op zijn plaats, gewoon zalig. Ik heb al gemerkt als mensen dan beginnen te twijfelen M of V, dat zowel de heren als de dames dan even naar beneden kijken om te controleren en de twijfel blijft of ze net gerust gesteld zijn.
Liefs Erica
Wat je schrijft klopt volledig, ik kan me met een broek op en top vrouw voelen. Zeker als alles netjes weggestopt zit en met de juiste vullingen op zijn plaats, gewoon zalig. Ik heb al gemerkt als mensen dan beginnen te twijfelen M of V, dat zowel de heren als de dames dan even naar beneden kijken om te controleren en de twijfel blijft of ze net gerust gesteld zijn.
Liefs Erica
Hee dames!
Laura en Erica, ik ben het helemaal met jullie eens dat broeken ook vrouwelijk kunnen zijn! Ik ken vrouwen die bijna nooit rokken of jurken dragen maar nog steeds vrouwelijkheid uitstralen omdat ze een broek combineren met andere kledingstukken die een "gewone man" nooit of nauwelijks zou dragen. Aan de andere kant kan ik me ook wel vinden in wat Sinthia zegt. Je wil niet naar beneden kijken en "een man zien" als je je vrouw wil voelen, en als je broeken associeert met mannen gebeurt dat waarschijnlijk snel!
Liefs,
Robine x
Laura en Erica, ik ben het helemaal met jullie eens dat broeken ook vrouwelijk kunnen zijn! Ik ken vrouwen die bijna nooit rokken of jurken dragen maar nog steeds vrouwelijkheid uitstralen omdat ze een broek combineren met andere kledingstukken die een "gewone man" nooit of nauwelijks zou dragen. Aan de andere kant kan ik me ook wel vinden in wat Sinthia zegt. Je wil niet naar beneden kijken en "een man zien" als je je vrouw wil voelen, en als je broeken associeert met mannen gebeurt dat waarschijnlijk snel!
De Costes is echt zo'n leuke winkel, ik zou echt alles wat ze verkopen willen passen moderne en elegante vrouwenkleding en goede kwaliteit!Bijvoorbeeld, ik koop mijn broeken graag bij Cotton Club of bij Costes, die broeken zijn heel chic.
Liefs,
Robine x
- Evelien#
- dagelijks aanwezig
Ik vind het gevoel van een broerok zeer leuk maar uiteraard doe ik ze ook graag aan omdat ik ze mooi vindt.
Ik heb ook nog een leuke ervaring met een witte dames bermuda tot net op de knie. ... eerst was ik er niet echt voor te vinden maat eenmaal ik ze aanhad met daaronder een zwarte panty (20 den) was ik er meteen gek op ... had ik dus niet verwacht .
Ik heb er trouwens een mooie foto van genomen .
Groetjes
Evelien
Ik heb ook nog een leuke ervaring met een witte dames bermuda tot net op de knie. ... eerst was ik er niet echt voor te vinden maat eenmaal ik ze aanhad met daaronder een zwarte panty (20 den) was ik er meteen gek op ... had ik dus niet verwacht .
Ik heb er trouwens een mooie foto van genomen .
Groetjes
Evelien
Lekker strak kontje