Eh, meiden om nog even terug te komen op die beha-maten. Hier hebben we toch een voordeeltje op de bio-dames. Wij mogen onze cupmaat tenminste zelf bepalen. Is dat nu niet onwijs gaaf of te gek! ('Is dat niet vet' voor de Belgische dames). hihi.
Hij is leuk. Inderdaad een voordeel.
Alleen gaan we meestal voor een "forse" maat he.
Zelf zit ik tegen een "C" cup aan. Voel me daar prima bij trouwens.
Denk zo af en toe trouwens dat ie best nog wat groter had gemogen.
Ik kreeg dinsdag bericht van Neckerman dat de bh in kwestie niet meer leverbaar was. Ik ben woensdag naar de V&D gegaan om er maar daar een te kopen. Ik heb me daar suf gezocht naar mijn maat, maar ik kwam er helemaal niet uit.
Ik had al mijn moed verzameld en heb een verkoopster om advies gevraagd en die heeft me geweldig goed geholpen. Ze hielp me met opmeten en ik ben nu de trotse bezitter van 2 mooie bh's die goed zitten.
Achteraf had ik zoiets van, ben ik daar nou zo nerveus voor geweest? Echt nergens voor nodig. Om het voorbeeld van Cynthia te volgen ben ik nu ook een C'tje.
Allemaal bedankt voor het advies.
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg.
De ene is wit en schijnt voor onder een shirt te zijn zitten geen haakjes aan e.d. dus die is vrij glad. De andere is zonder beugel, heeft wel wat kant er aan maar niet echt overdreven veel en ze zijn allebei wit van kleur.
En ze waren stukken goedkoper dan bij Nekkerman.
Mischien van de week ff gaan kijken voor een kleurtje.
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg.
kendra schreef:let wel op dat het materiaal dan elastisch genoeg is om iets in te kunnen verbergen, (Heb ik ook nog last van )
Ja, de bekende bobbel of zoals jij, Kendra, dat ooit hier schreef je "little devil". Ik heb de bijnaam op mijn werk gebruikt en vele collega's snapten het direct.