Juiste maat voor bh's e.d.
Moderator: Moderators
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ik kreeg dinsdag bericht van Neckerman dat de bh in kwestie niet meer leverbaar was. Ik ben woensdag naar de V&D gegaan om er maar daar een te kopen. Ik heb me daar suf gezocht naar mijn maat, maar ik kwam er helemaal niet uit.
Ik had al mijn moed verzameld en heb een verkoopster om advies gevraagd en die heeft me geweldig goed geholpen. Ze hielp me met opmeten en ik ben nu de trotse bezitter van 2 mooie bh's die goed zitten.
Achteraf had ik zoiets van, ben ik daar nou zo nerveus voor geweest? Echt nergens voor nodig. Om het voorbeeld van Cynthia te volgen ben ik nu ook een C'tje.
Allemaal bedankt voor het advies.
Ik had al mijn moed verzameld en heb een verkoopster om advies gevraagd en die heeft me geweldig goed geholpen. Ze hielp me met opmeten en ik ben nu de trotse bezitter van 2 mooie bh's die goed zitten.
Achteraf had ik zoiets van, ben ik daar nou zo nerveus voor geweest? Echt nergens voor nodig. Om het voorbeeld van Cynthia te volgen ben ik nu ook een C'tje.
Allemaal bedankt voor het advies.
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg.
-
- ForumFan
gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
De ene is wit en schijnt voor onder een shirt te zijn zitten geen haakjes aan e.d. dus die is vrij glad. De andere is zonder beugel, heeft wel wat kant er aan maar niet echt overdreven veel en ze zijn allebei wit van kleur.
En ze waren stukken goedkoper dan bij Nekkerman.
Mischien van de week ff gaan kijken voor een kleurtje.
En ze waren stukken goedkoper dan bij Nekkerman.
Mischien van de week ff gaan kijken voor een kleurtje.
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg.
-
- ForumFan
gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Ja, de bekende bobbel of zoals jij, Kendra, dat ooit hier schreef je "little devil". Ik heb de bijnaam op mijn werk gebruikt en vele collega's snapten het direct.kendra schreef:let wel op dat het materiaal dan elastisch genoeg is om iets in te kunnen verbergen, (Heb ik ook nog last van )
liefs, Josette