Wishlist
Ik zou......
Schoenen kopen.
Naar het strand gaan.
Een mooie wereldstad bezoeken met mijn nieuwe schoenen en dan ga ik weer schoenen kopen.
Naar een meubelboulevaard gaan, om kasten voor mijn nieuwe schoenen te kopen.
Oh ja wat Kathleen ook doet, naar een chique feest gaan, gekleed in een prachtige galajurk (met prachtige schoenen natuurlijk).
Enne een witte trouwjurk (een echte droomjurk) dragen.
Top 5je van leukste activiteiten "en femme"
Moderator: Moderators
- pinkslipper
- ForumFan
-
- ff weer wat posten
Dat heb ik al (meermalen) gedaan, ik heb toestemming van mijn vrouw gekregen om haar trouwjurk af en toe aan te trekken, omdat ze 'm zelf toch nooit meer draagt. En dat is inderdaad een geweldig gevoel...pinkslipper schreef:Enne een witte trouwjurk (een echte droomjurk) dragen.
Maar verder een top 5 van zaken die ik zou doen met meer geld en meer lef of acceptatie:
1) gewoon een stukkie fietsen en winkelen in een mooie rok.
2) Op het strand gaan liggen zonnen in mijn favoriete badpak
3) Eens echt luxe lingerie gaan kopen en passen uiteraard.
4) Op bezoek bij mij hele familie in een mooie jurk.
5) Laat ik nog even open om later in te vullen. Je weet nooit wat er nog in je opkomt.
Ik zie nu wel in dat het meest hiervan niet van geld afhangt, maar meer van een groter gevoel van acceptatie. Het zal er wel nooit van komen, maar ik blijf dromen...
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
- pinkslipper
- ForumFan
En dat geloof ik graag. Ik zou een witte of een roze trouwjurk willen dragen. Sterker nog, ik hoop dat ik in een trouwjurk kan trouwen. Een droom misschien, maar wie weet.simone_v schreef:Dat heb ik al (meermalen) gedaan, ik heb toestemming van mijn vrouw gekregen om haar trouwjurk af en toe aan te trekken, omdat ze 'm zelf toch nooit meer draagt. En dat is inderdaad een geweldig gevoel...pinkslipper schreef:Enne een witte trouwjurk (een echte droomjurk) dragen.
Tussen haakjes van trouwen is nog lang geen sprake hoor
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.