Hoi allemaal,
wat mij de laatste tijd het meest aan het lachen brengt is als ik 's morgens vroeg in mijn ponnetje de trap af kom en de kat (zo één voor wie gender niet meer relevant is
) mij met een schor "miauw" of eigenlijk meer "mrauw" begroet. Dan hoor ik namelijk "mevrouw" en heb ik mijn eerste binnenpretje voor die dag alweer gehad.
Sinds ik het met mijzelf als man niet meer uithoud, draag ik eigenlijk alleen nog vrouwenkleding, hoewel dat niet direcht voor iedereen herkenbaar is. Ik voel me er namelijk nog niet helemaal klaar voor om volledig als TG of TS uit de kast te komen en wacht ook tot mijn gezinnetje er meer aan toe is om daarin achter mij te kunnen staan. Maar ondertussen groeit mijn haar maar en hangen er af en toe een paar oorbellen in mijn oren die voor een man niet meer door de beugel zouden kunnen.
Laatst liep ik zo bij de Turkse minisuper bij ons in de buurt binnen voor een paar boodschappen. Toen ik het pakje boter bij ongeluk op de toonbank liet liggen, riep een oudere heer mij na: "Mevrouw, u vergeet uw boodschap!" Ik keerde me om en zei: "Oh, dank u wel." en zag hem schrikken. "Oh, pardon, meneer...", stamelde hij. Al even verbouwereerd antwoordde ik: "Mevrouw is ook prima, hoor." en liep rustig de winkel uit.
Op straat keek ik nog even om me heen of niemand me zag en maakte toen een vrolijk huppelpasje, waarvan ik niet wist dat ik dat op mijn leeftijd nog kon
.
Ik wens jullie (en mezelf natuurlijk) nog heel veel lol in het T-zijn toe,
groetjes van Jeanet