Hilarische situaties

Algemeen

Moderator: Moderators

Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Chantal schreef :
Nathalie schreef:
Al is een Alfa nog zo snel, de tijdsgeest achterhaald hem wel

Al is een Alfa nog zo snel, de politie flitst hem wel!
Maar een alfa is helemal niet snel. Zijn meestal van die oude roestbakken met in de koplampen goudvissen.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Hoi allemaal,

wat mij de laatste tijd het meest aan het lachen brengt is als ik 's morgens vroeg in mijn ponnetje de trap af kom en de kat (zo één voor wie gender niet meer relevant is :cry: ) mij met een schor "miauw" of eigenlijk meer "mrauw" begroet. Dan hoor ik namelijk "mevrouw" en heb ik mijn eerste binnenpretje voor die dag alweer gehad.

Sinds ik het met mijzelf als man niet meer uithoud, draag ik eigenlijk alleen nog vrouwenkleding, hoewel dat niet direcht voor iedereen herkenbaar is. Ik voel me er namelijk nog niet helemaal klaar voor om volledig als TG of TS uit de kast te komen en wacht ook tot mijn gezinnetje er meer aan toe is om daarin achter mij te kunnen staan. Maar ondertussen groeit mijn haar maar en hangen er af en toe een paar oorbellen in mijn oren die voor een man niet meer door de beugel zouden kunnen.
Laatst liep ik zo bij de Turkse minisuper bij ons in de buurt binnen voor een paar boodschappen. Toen ik het pakje boter bij ongeluk op de toonbank liet liggen, riep een oudere heer mij na: "Mevrouw, u vergeet uw boodschap!" Ik keerde me om en zei: "Oh, dank u wel." en zag hem schrikken. "Oh, pardon, meneer...", stamelde hij. Al even verbouwereerd antwoordde ik: "Mevrouw is ook prima, hoor." en liep rustig de winkel uit.
Op straat keek ik nog even om me heen of niemand me zag en maakte toen een vrolijk huppelpasje, waarvan ik niet wist dat ik dat op mijn leeftijd nog kon :wink: .

Ik wens jullie (en mezelf natuurlijk) nog heel veel lol in het T-zijn toe,
groetjes van Jeanet
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi hoi,

We hebben het al wel eens over geaccepteerd worden door andere mensen, maar geaccepteerd worden door dieren is een ander paar mouwen. :D

Jef is al een tiental jaren onze trouwe krombek. Het is een Amazone papegaai en hij is, althans tegenover mijn mannelijke ik (voor zover die nog bestaat), bijzonder lief. :D

Maar met Kathleen kan hij niet zo goed om. Schijnbaar bemerkt hij niet dat het om dezelfde persoon gaat. Als ik als 'Kathleen' voor hem sta is hij bijzonder aggressief, zelfs met een stukje kaas (zijn lievelingskostje) laat hij zich nog niet paaien. Handen thuis dus! :-?

Dat hij maar niet denkt dat ik omwille van hem mijn 'hobby' ga opgeven! :wink: :wink: :wink:

Groetjes, :D :D :D
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Nou Kathleen

Me dunkt dat je al redelijk passabel bent.
Als zelfs je eigen papagaai je niet herkent :lol:
Cyn.
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Yes, dus eigenlijk is het een opsteker. :D

Ofwel zie ik er zo lelijk uit, dat het beest schrik van me krijgt, en daarom in de verdediging gaat. :(

Wie zal het zeggen!

Hij is in elk geval anti-feministisch, want mijn partner is ook target voor hem. :wink: :wink: :wink:

Groetjes,
Liefs, Kathleen
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Kathleen schreef:Hij is in elk geval anti-feministisch, want mijn partner is ook target voor hem. :wink: :wink: :wink:
Misschien valt hij gewoon niet op vrouwen.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi Lisa,

Het lijkt erop, 't is misschien een homogaai!

Of misschien zelf een vrouwtje, want bij die beesten zie je dat zo niet. Een voordeel????

:wink: :wink: :wink:
Liefs, Kathleen
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Pamela- schreef:Maar een alfa is helemal niet snel. Zijn meestal van die oude roestbakken met in de koplampen goudvissen.
Heb je het niet over oude golfjes Pammie. Geen slecht woord over Alfa Romeo. Dan liever Mercedes of BMW in de prak.

En die goudvissen in de koplampen: dat slaat op oude Franse auto's als Peugeot 404, 504, Citroën DS, GS, Renault 16, 4, enz.
liefs, Josette
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Kathleen schreef:Het lijkt erop, 't is misschien een homogaai!
:D :D :D
liefs, Josette
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

He Joost (dit ga ik nu echt voor de laatste keer zeggen).

Het gaat echt de goede kant met je op hoor!!! :D :D :D

Dus, Josette vanaf nu.

Wel je nog even opnieuw voorstellen. En een andere foto, wij helpen je wel met opmaken. :wink: :wink: :wink:

Leuk, nu word je nog meer een van de onzen!

Eh, we dwalen af, terug on-topic maar weer!

:D :D :D
Liefs, Kathleen
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Jooost,

Weet je dat zeker ? heb ooit in me leven een alfa sud bekeken omdat ik een andere auto nodighad en echt geloof me je wilt niet weten wat er allemaal in die koplampen rond zwom. Het waren ieder geval niet alleen maar goudvissen.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
mara_tv
ff weer wat posten

Bericht door mara_tv »

hallo all,
ik heb ooit ook een alfa bezeten.
Het roesten ging sneller dan het rijden.
Bij het opkrikken bleef de auto staan, en ging de stoel omhoog!! :o
Roestbak, hoe kom je d'r op :D :D :D
Mara
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Gegroet allen,

En niet te vergeten, al die blikken motorolie; elke Alfa rijder weet dat na een rit van meer dan 100km er een litertje olie bij moet. :wink:
Als een Alfarijder een verkeersdrempel neemt hoor je een "bleng"-geluid van genoemde blikken uit de kofferbak.

Dit zijn natuurlijk allemaal weer cliché's over Alfa's; wellicht toont Nathalie ons een foto van haar Alfa om alle misverstanden te ontzenuwen.

Greetz,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Nou meiden,

Ik heb drie jaar een (nieuwe) alfa33 gereden (ik ben ook een alfagek) maar ik heb er nooit zelf olie in gegooid. Deed de garage bij de beurt wel. Tussentijds was het niet nodig!
Vind wel dat een alfa af en toe een klein dingetje heeft, waarvoor je dan bij de garage langs moet (was een lease bak, dus kostte alleen tijd).

De laatste 6 jaar rij ik in een ford mondeo, en heb daar hoegenaamd geen problemen mee. Maar een alfa rijdt wel gewoon lekkerder.
Cyn.
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Hi girlas,

ik ben een beetje verdwaald, geloof ik. Weten jullie ook waar de Citrofielen zich bevinden? :wink: :wink: :wink:

Vroem, jeanet
Plaats reactie