mannen
Moderator: Moderators
Ik heb me ook wel eens afgevraagd waarom er zoveel t-lovers zijn. Bedacht na wat gesprekjes dat het ermee te maken heeft dat wij ons extra goed verzorgen kwa uiterlijk, kleding en uitstraling.
We proberen toch een zo mooi en passabel mogelijke vrouw "neer te zetten". (sorry van de uitdrukking)
En laten we nu eerlijk zijn, de meeste mannen vallen op een vrouw die zichzelf goed verzorgd, mooi gekleed is en op de juiste mannier opgemaakt.
Terwijl de doorsnee bio vrouw niet elke dag met make-up rondloopt, een rok/jurk aanheeft, mooie schoentjes met hakje enz enz.
Met dit laatste wil ik niet zeggen dat een T-girl dit wel allemaal doet maar ik denk gemiddeld toch meer dan de bio vrouw.
Dat een T-girl dan ook nog iets extra's onder haar rok heeft maakt het extra spannend. Dit beweerd teminste een collega die er openlijk voor uit komt het heel erg "spannend" te vinden.
Martiene
We proberen toch een zo mooi en passabel mogelijke vrouw "neer te zetten". (sorry van de uitdrukking)
En laten we nu eerlijk zijn, de meeste mannen vallen op een vrouw die zichzelf goed verzorgd, mooi gekleed is en op de juiste mannier opgemaakt.
Terwijl de doorsnee bio vrouw niet elke dag met make-up rondloopt, een rok/jurk aanheeft, mooie schoentjes met hakje enz enz.
Met dit laatste wil ik niet zeggen dat een T-girl dit wel allemaal doet maar ik denk gemiddeld toch meer dan de bio vrouw.
Dat een T-girl dan ook nog iets extra's onder haar rok heeft maakt het extra spannend. Dit beweerd teminste een collega die er openlijk voor uit komt het heel erg "spannend" te vinden.
Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.
- Carla van Eibergen
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
't Zal hooguit je mening zijn want voor deze stelling is nog nooit enig wetenschappelijk bewijs geleverd. En om terug te gaan naar de vraag:PattyTV schreef: Omdat iedere mens van nature uit bisexueel is.
Geen idee, is dat wel zo?Ik heb me ook wel eens afgevraagd waarom er zoveel t-lovers zijn.
Is wellicht hetzelfde als je afvragen waarom er zoveel ijzer wordt aangetroffen in de buurt van een magneet.
De constatering op zich wil namelijk helemaal niet zeggen dat er veel ijzer is. Dat lijkt (dan) wel zo omdat een magneet ijzer aantrekt. Maar het is een kwestie van beperkte en selectieve waarneming.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Oh-oh. Iemand met een verstandige opmerking. Snel, pek & veren!Joanna_ schreef:'t Zal hooguit je mening zijn want voor deze stelling is nog nooit enig wetenschappelijk bewijs geleverd. En om terug te gaan naar de vraag:PattyTV schreef: Omdat iedere mens van nature uit bisexueel is.
Geen idee, is dat wel zo?Ik heb me ook wel eens afgevraagd waarom er zoveel t-lovers zijn.
Is wellicht hetzelfde als je afvragen waarom er zoveel ijzer wordt aangetroffen in de buurt van een magneet.
De constatering op zich wil namelijk helemaal niet zeggen dat er veel ijzer is. Dat lijkt (dan) wel zo omdat een magneet ijzer aantrekt. Maar het is een kwestie van beperkte en selectieve waarneming.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Het man/vrouw gebeuren, is ook niets wetenschappelijk bewezen.Joanna_ schreef:'t Zal hooguit je mening zijn want voor deze stelling is nog nooit enig wetenschappelijk bewijs geleverd. En om terug te gaan naar de vraag:PattyTV schreef: Omdat iedere mens van nature uit bisexueel is.
Als morgen iedereen ook echt met zijn gevoellens en geaardheid naar buiten zou komen. Dan zouden wij, als transgenders. Geen enkel probleem hebben in deze wereld. want dan was het een rooze wereld.
En dan was er 1 keer in het jaar een "zwarte" maandag.
Hoi, hoop enkel emensen te ontmoeten, om vooral informatie uit te wisselen.
Hier ben ik het niet mee eens.Patricia1979 schreef:Inderdaad. Als je probleemloos aan seks met een man kunt doen als pre opje, lijkt het me verstandig om nog maar eens te overwegen of een srs wel echt is wat je wilt.
Het ligt er maar aan HOE je sex hebt met een man
Ik weet van mezelf dat ik weldegelijk een transje ben en ik kan niet wachten tot de operatie.
Ik heb gewoon sex met mannen, maar dan ik wel in de vrouwelijke rol.
Hij naait mij en ik trek en pijp hem, maar het omgekeerde is out of the question.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Nee, als jij je naakt op je gemak voelt bij wiedanook, dan lijkt mij dat reden tot twijfel.tijgertje schreef: Het ligt er maar aan HOE je sex hebt met een man
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Moet je aan de hormonen dan om trans te worden?Patricia1979 schreef:Komt waarschijnlijk ook omdat tijgertje nog niet aan de hormonen is.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Mag ik daar uit de conclusie trekken dat jij tot je aan de hormonen ging nooit serieus hebt nagedacht over een srs, en dat je juist door het slikken van die troep de beslissing hebt genomen dat je beslist van geslacht moet veranderen? If so, dan ben je niet eens secundair, maar tertiair. Van harte. Ik ben ondanks mijn ex-hetero, tegenwoordig lesbisch gedoe, gewoon gediagnosticeerd als primair transje. Hamert u nog even door dan? Of geef je nu toe dat men het zich vaak aanpraat, die vermaledijde transigheid?Patricia1979 schreef:
Ongeacht of een man er nou wel of niet aanzit, je gaat dat ding steeds meer en meer zien als belemmering met sex. In mijn geval is dat gevoel erg versterkt sinds ik aan de hormonen ben.
interessante verschuiving. denk je dat dat dus door de hormonen komt dat je het zo voelt en ervaart of is ook je zelfacceptatie gegroeid? wisselwerking wssPatricia1979 schreef: Ongeacht of een man er nou wel of niet aanzit, je gaat dat ding steeds meer en meer zien als belemmering met sex. In mijn geval is dat gevoel erg versterkt sinds ik aan de hormonen ben.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Enneh, moontjes toen, of toch maar niet?Patricia1979 schreef: Tuurlijk heb ik daar wel vaker over nagedacht. Ben niet voor niets op m'n 20ste ook al onder behandeling geweest bij een genderteam
En zelfs daarvoor heb ik wel over nagedacht ja. Dat is niet zomaar aan komen waaien
jee morb wat een hoop verscholen boodschappen schuiler er weer in je postje. je kunt van alles tussen de regels doorlezen...
hoe zit het bij jou dan?
ik bedoel.... ik overweeg nu ook geen srs, hoewel, ja ik overweeg het wel, maar ik ga het zeg maar proberen te voorkomen
ik bedoel als ik er zo vrede mee kan hebben op termijn, dan doe ik dat liever natuurlijk...
ik kan me wel voorstellen en weet ook wel uit *ervaring* dat mormonen je seksuele gevoelens veranderen en je lichaamsbeleving dus ook anders maken...daarom kan ik me zo n verschuiving als patricia omschrijft wel voorstellen...
maar ik neem aan dat patries wel begonnen is met het oog op een srs of niet?
hoe zit het bij jou dan?
ik bedoel.... ik overweeg nu ook geen srs, hoewel, ja ik overweeg het wel, maar ik ga het zeg maar proberen te voorkomen
ik bedoel als ik er zo vrede mee kan hebben op termijn, dan doe ik dat liever natuurlijk...
ik kan me wel voorstellen en weet ook wel uit *ervaring* dat mormonen je seksuele gevoelens veranderen en je lichaamsbeleving dus ook anders maken...daarom kan ik me zo n verschuiving als patricia omschrijft wel voorstellen...
maar ik neem aan dat patries wel begonnen is met het oog op een srs of niet?