Vrouwelijk gezichtje of niet?
Moderator: Moderators
Vrouwelijk gezichtje of niet?
Wat vinden jullie ervan? Ik vindt mezelf er met een beetje makup niet eens mannelijk uitzien (thank god).
Graag jullie mening.
(Ja, ik weet dat ik enorme wenkbrauwen heb, maar die kan ik nog niet epileren helaas..)
Inmiddels is me haar een heel stuk langer, deze foto's zijn alweer bijna een halfjaar oud.
Graag jullie mening.
(Ja, ik weet dat ik enorme wenkbrauwen heb, maar die kan ik nog niet epileren helaas..)
Inmiddels is me haar een heel stuk langer, deze foto's zijn alweer bijna een halfjaar oud.
Hier ook nog even 2 korte filmpje (pas geleden gemaakt)
http://rapidshare.de/files/11818053/nee ... n.wmv.html
http://rapidshare.de/files/11818180/stukje_ik.wmv.html
(Inderdaad, het is nog niet vrouwelijk. Hopelijk gaan die hormonen een hoop doen!)
http://rapidshare.de/files/11818053/nee ... n.wmv.html
http://rapidshare.de/files/11818180/stukje_ik.wmv.html
(Inderdaad, het is nog niet vrouwelijk. Hopelijk gaan die hormonen een hoop doen!)
Re: Vrouwelijk gezichtje of niet?
Hoi Luciel,
Ik vind je er niet mannelijk uitzien.
Je hebt mooi haar waardoor je heel vrouwlijk uit zie..
Het is nu een halfjaar verder en je zal dan nog langer haar hebben...
Hoe lang is je haar nu?
Groetjes,
Derya
Ik vind je er niet mannelijk uitzien.
Je hebt mooi haar waardoor je heel vrouwlijk uit zie..
Het is nu een halfjaar verder en je zal dan nog langer haar hebben...
Hoe lang is je haar nu?
Groetjes,
Derya
Hey Luciel,Cynthia schreef:Luciel,
Mischien niet echt mannelijk, maar ook (nog?) niet vrouwelijk.
Daarvoor moet echt nog wel wat gebeuren.
En die wenkbrauwen doen er inderdaad geen goed aan.
ziet er echt goed uit, maar Cynthia heeft wel gelijk, als je wat met je wenkbrauwen doet wordt het nog veel beter
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
- joke
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ik vindt wel dat je een vrouwelijk gezicht hebt. Voor al met je haar en je hebt ook geen baard groei . of heb je er iets aangedaan . of ben je zo van natura . want ik heb ook geen baard groei en ik heb ook borst haar.ik heb het wel van natura. ,je ziet er goed uit meid ga zo door. Groetjes joke
vrouw voelen is vrouw zijn
Ik vond juist die baardgroei zo duidelijk!
Maar je haar is amazing!!
Weglaseren die baard en epileren die wenkbrauwen!!
Als de hormonen goed hun werk hebben gedaan kun je nadenken over welke facial feminizing operaties je nodig zult hebben.
Ik zie een neuscorrectie, tracheal shave en een wenkbrauwlift. En is dat is maar weinig hoor; de meeste transen hebben VEEL meer nodig dan dat!!
Heel veel succes meid; je hebt de mogelijkheid om er iets HEEL moois van te maken!!!
Maar je haar is amazing!!
Weglaseren die baard en epileren die wenkbrauwen!!
Als de hormonen goed hun werk hebben gedaan kun je nadenken over welke facial feminizing operaties je nodig zult hebben.
Ik zie een neuscorrectie, tracheal shave en een wenkbrauwlift. En is dat is maar weinig hoor; de meeste transen hebben VEEL meer nodig dan dat!!
Heel veel succes meid; je hebt de mogelijkheid om er iets HEEL moois van te maken!!!
Oh en voordat ik het vergeet; hier is mijn foto!! Kunnen jullie op mij ook mooi even commentaar geven!!!
Maar ik weet al welke operaties ik nodig heb hoor!!!
Ik draag trouwens geen make-up at all hoor op die foto want dat draag ik nooit....
Maar ik weet al welke operaties ik nodig heb hoor!!!
Ik draag trouwens geen make-up at all hoor op die foto want dat draag ik nooit....
- Chantal C.
- Forumdiva
Ik geloof dat jij niet goed bij je hoofd bent... Sorry hoor, maar zodra Luciel haar wenkbrauwen gedaan heeft zal het er heel anders uitzien. Voor de rest zo laten qua gezichtsvorm, neus ed. Niks aan doen!Jamie schreef:Als de hormonen goed hun werk hebben gedaan kun je nadenken over welke facial feminizing operaties je nodig zult hebben.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Overduidelijk:-)
HI Luciel,
Overduidelijk waar je naam vandaan komt....want je heb echt wel iets van lucille weg;-)
Hoef ik niet te vertellen welke he;-)
komt wel goed met je:-)
Groetjes,
Isa
Overduidelijk waar je naam vandaan komt....want je heb echt wel iets van lucille weg;-)
Hoef ik niet te vertellen welke he;-)
komt wel goed met je:-)
Groetjes,
Isa