Mischien niet echt mannelijk, maar ook (nog?) niet vrouwelijk.
Daarvoor moet echt nog wel wat gebeuren.
En die wenkbrauwen doen er inderdaad geen goed aan.
Hoi Luciel,
Ik vind je er niet mannelijk uitzien.
Je hebt mooi haar waardoor je heel vrouwlijk uit zie..
Het is nu een halfjaar verder en je zal dan nog langer haar hebben...
Hoe lang is je haar nu?
Groetjes,
Derya
Mischien niet echt mannelijk, maar ook (nog?) niet vrouwelijk.
Daarvoor moet echt nog wel wat gebeuren.
En die wenkbrauwen doen er inderdaad geen goed aan.
Hey Luciel,
ziet er echt goed uit, maar Cynthia heeft wel gelijk, als je wat met je wenkbrauwen doet wordt het nog veel beter
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Ik vindt wel dat je een vrouwelijk gezicht hebt. Voor al met je haar en je hebt ook geen baard groei . of heb je er iets aangedaan . of ben je zo van natura . want ik heb ook geen baard groei en ik heb ook borst haar.ik heb het wel van natura. ,je ziet er goed uit meid ga zo door. Groetjes joke
Oh en dat heeft niks met mannelijk of vrouwelijk te maken maar ik zou mijn tanden laten laseren als ik jou was; heb ik ook gedaan (ik moet eigenlijk nog een keer want ik wil ze papierwit) en het staat echt heel goed!!
jamie Waarom moet we commentaar op jou geven je ziet er toch goed uit . en wat ik schreef in mijn vorige bericht over zijn baard daar heb je wel gelijk in .ik had de foto,s niet zo goed bekeken maar nu denk ik daar ook iets anders over , groetjes joke
Jamie schreef:Als de hormonen goed hun werk hebben gedaan kun je nadenken over welke facial feminizing operaties je nodig zult hebben.
Ik zie een neuscorrectie, tracheal shave en een wenkbrauwlift. En is dat is maar weinig hoor; de meeste transen hebben VEEL meer nodig dan dat!!
Ik geloof dat jij niet goed bij je hoofd bent... Sorry hoor, maar zodra Luciel haar wenkbrauwen gedaan heeft zal het er heel anders uitzien. Voor de rest zo laten qua gezichtsvorm, neus ed. Niks aan doen!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Dank voor de reacties. En thja inderdaad die wenkbrauwen zijn huge.. Verder heb ik wel redelijk veel baardgroei, dus daar moet wat aan gebeuren inderdaad. Daar zal ik binnenkort mee beginnen.
Ja sorry; ik VIND je tanden wel geel en je neus wel groot; net zoals ik mijn gezicht nog erg mannelijk vind en daarom 5 punten van mijn gezicht ga laten opereren. (Neus, kin, kaakhoeken, wenkbrauwbot (brow ridge) en adamsappel...)