Feitelijk is het heel erg simpel en daarom ook zo eng ingenieus Wat er in Nederland gebeurt op het moment is dat de angst de greep krijgt. Vanuit de Nederlandse kant de angst voor een onderdrukkend Moslimregime, vanuit de de Moslim wereld de angst voor een onderdrukkend NIET-moslim regime EN een onderdrukkend moslim regime.
Schuldigen zijn in mijn ogen een STEL GODSDIENSTWAANZINNIGE TERRORISTEN die zich laten voorliegen door een GODSDIENSTWAANZINNIGE OPPERTERRORIST. Door het steeds maar weer onder druk verspreiden van anti-westerse propaganda en het plegen van gruwelijke aanslagen uit naam van Allah en de Jihad. Dit doend een wig drijvend tussen de moslimbevolking en de NIET moslim bevolking. En dat is nu juist wat we moeten voorkomen om ons zelf te redden van een werkelijke revolutie of iets dergelijks.
Wat er nu gebeurt is dat we steeds vaker naar elkaar gaan wijzen, nare beschuldigingen naar elkaar uiten en belachelijke wetten om onze oren geslingerd krijgen die daar het gevolg van zijn. Dat is precies wat die terroristen willen. Haat, verdeling en angst zaaien. En wat mij het meest irriteerd is dat we in dit "Tolerante" land er volledig intuinen. Iedereen is krampachtig om zich heen aan het slaan om zijn plekje veilig te houden. Iedereen heeft een mening en het ergste van alles, iedereen heeft ook een oordeel. Mensen doe je ogen open. Het gaat hier prima in Holland met die integratie.
Er zijn wel wat probleem jongeren die toevallig van marrokaans nederlands afkomst zijn maar dat is een wat groot uitgevallen randprobleem. Net zoiets als de Antilliaanse probleem jongeren. Diegene die nu de meeste problemen veroorzaken zijn mijns inziens echter de media en de politiek. In plaats van maar te blijven zeuren over die integratie zouden we zelf ook eens een stap DICHTERBIJ kunnen doen in plaats van naar ACHTER, aangezien reintegratie nu eenmaal van twee kanten moet komen. Zet je zelf eens open voor het idee dat je hier met MENSEN te maken hebt niet met moslims en neem de kans te leren hoe die cultuur en religie in elkaar steekt. Geloof me als je het werkelijk meent wordt je als een vorst behandeld en geniet je van al het exotische wat we hier in Nederland allemaal bezitten. En kan je met eigen ogen zien dat er helemaal niet veel verschil is tussen een gemiddelde moslim en een gemiddeld christen.
En als we met zijn allen in Nederland eens wat repectvoller met moslims om zouden gaan dan zouden we misschien zo ver kunnen komen dat we rug aan rug tegen die achterlijke TERRORISTEN kunnen vechten. Als we dat nu niet snel gaan doen zie ik die Neo-Jihad steeds sneller dichterbij komen. (de Jihad is een uit zijn context gerukte term en dus noem ik hem maar de Neo-Jihad. Verzonnen door mensen die denken dat je door zelfmoordaanslagen in de hemel komt en voor eeuwig omringd wordt door maagden) Het is een eng ingenieus plan wat zich langzaam voltrekt en waar we als we op deze voet verder gaan straks geen moer meer aan kunnen doen.
Mensen leer voor jezelf te denken en volg niet klakkeloos de media of de politiek. Of om het met MTV uitdrukkingen te zeggen (hoe ironisch

). Think Again!!!
Het word tijd dat we voor onze moslim inwoners die ene angst weg kunnen halen (die angst te moeten leven in een land waar ze uit angst voor extremisme door de regering van hun geloof gestript worden en damn wat geef je met die angst die TERRORISTEN een machtig wapen in handen

) zodat we samen die tweede angst (die angst die we allemaal hebben namelijk een tali-banachtig regime) kunnen verslaan. Kijk voor jezelf en ontdek dat moslims en niet moslims prima samen kunnen leven in de democratie die we hier in Nederland hebben. Als je je maar niet laat verblinden door zowel de westerse, als de moslim propaganda die tegenwoordig breed uitgemeten staan in de media. Waaruit dan weer politieke actie voortkomt die de stemming nog grimmiger maakt.
En dit zou ik dus omgedraaid en natuurlijk een beetje aangepast ook tegen onze nederlandse moslims kunnen zeggen. Zet die haat of angst van je af en ga er op uit jezelf positief in het nieuws te brengen want dat is de enige tegenhanger die je kunt bieden en werk samen aan een oplossing tegen dat terrorisme. Hier in Nederland is er geen reden voor Jihad.
Daar waar stelselmatig in onderontwikkelde Islamitische landen de internatinale mensenrechten geschonden worden misschien wel maar dat is voorlopig een ver van ons bed show en een heel ander verhaal. Als wij hier allereerst maar eens gaan proberen het hoofd koel te houden. Allemaal