Kitty Mermaid in NCRV's Man Bijt Hond

Algemeen

Moderator: Moderators

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Kitty,

Een reportage om trots op te zijn - echt heel mooi!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

Hey hoi Kitty,

Net even gekeken... vond het echt heel erg mooi hoe je in het water was... mooi met die muziek.. echt heel gaaf!
Kan het mij best voorstellen dat je het even moeilijk had... maar we waren allemaal bij je meis :wink:
Willeke T
ff weer wat posten

Bericht door Willeke T »

Hoi Kitty,

Het was een hele mooie reportage, alles zo mooi in beeld gebracht.
Vooral de beelden in het water waren erg mooi.

Je krijgt vast wel een DVD-tje van MBH van de uitzending ?
Daar kun je echt trots op zijn en je zult er vast veel steun aan hebben als
je er naar kijkt als het je eens een beetje tegen zit.

Kun je toch zien dat TV makers ook wel mooie dingen kunnen maken als ze er een
beetje moeite voor willen doen.

Liefs,
Willeke
"Climb every mountain, search every stream,
follow every byway, till you find your dream" ~ Reverend Mother (The Sound of Music, 1965)
qt
dagelijks aanwezig

Bericht door qt »

Hoi Kitty,

Laat ik beginnen met dat ik het ook grotendeels een mooi item vond. Het was integer gebracht en je werd heel aardig in beeld gebracht.
Het heeft nog heel wat voeten in de aarde, dat zwemmen en eruit zien als zeemeermin!

Nou heb ik ook nog wat kritiek :(
Het item zou net zo mooi geweest zijn, wellicht nog mooier, als je hele transseksualiteit niet ten sprake zou zijn gekomen. Het was eigenlijk helemaal niet nodig en relevant. Nou kun je het er misschien zelf graag over willen hebben, en dat is ook okee natuurlijk.

Ik vond alleen ten aanzien van transseksualiteit toch weer onduidelijkheid ontstaan. Wat ik niet zo goed vond was de zeer directe link tussen het zeemeermin en vrouw willen zijn. Je zegt aan het begin, na het bekijken van het fragment: 'Ik wilde zeemeermin zijn, maar er was een probleem, ik was een jongetje' (o.i.d.)
Op mij kwam dit over alsof je voor het zeemeermin zijn, ook vrouw moest zijn, en kon ik het interpreteren alsof de wens van het vrouw zijn is gevoed door de wens zeemeermin te zijn. Dat vond ik een beetje jammer en slecht uit de verf komen.

Later nuanceer je transseksualiteit nog naar geen man (willen) zijn, i.p.v. vrouw zijn. Daarvoor van mij wel een pluim in je ... eh ... bibs :)

Groetjes,
Quinty

ps. Bovenstaande niet als aanval bedoeld, mocht je je wel aangevallen voelen kan je altijd bellen he? ;)
chick on a mission
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

quintytamara schreef:Hoi Kitty,

Laat ik beginnen met dat ik het ook grotendeels een mooi item vond. Het was integer gebracht en je werd heel aardig in beeld gebracht.
Het heeft nog heel wat voeten in de aarde, dat zwemmen en eruit zien als zeemeermin!

Nou heb ik ook nog wat kritiek :(
Het item zou net zo mooi geweest zijn, wellicht nog mooier, als je hele transseksualiteit niet ten sprake zou zijn gekomen. Het was eigenlijk helemaal niet nodig en relevant. Nou kun je het er misschien zelf graag over willen hebben, en dat is ook okee natuurlijk.

Ik vond alleen ten aanzien van transseksualiteit toch weer onduidelijkheid ontstaan. Wat ik niet zo goed vond was de zeer directe link tussen het zeemeermin en vrouw willen zijn. Je zegt aan het begin, na het bekijken van het fragment: 'Ik wilde zeemeermin zijn, maar er was een probleem, ik was een jongetje' (o.i.d.)
Op mij kwam dit over alsof je voor het zeemeermin zijn, ook vrouw moest zijn, en kon ik het interpreteren alsof de wens van het vrouw zijn is gevoed door de wens zeemeermin te zijn. Dat vond ik een beetje jammer en slecht uit de verf komen.

Later nuanceer je transseksualiteit nog naar geen man (willen) zijn, i.p.v. vrouw zijn. Daarvoor van mij wel een pluim in je ... eh ... bibs :)

Groetjes,
Quinty

ps. Bovenstaande niet als aanval bedoeld, mocht je je wel aangevallen voelen kan je altijd bellen he? ;)

Sorry hoor maar vind dat je erg ver aan het zoeken ben...
buitenstaander
is nieuw hier

Bericht door buitenstaander »

[quote="quintytamara"]Hoi Kitty,

Groetjes,
Quinty

hoi kitty

ook dat ik het zag als buitenstaander ....dacht ik 1seconden "een man kan toch ook een zeemeermin zijn?"

Maar goed, dit nam niet weg dat ik goed heb opgelet en wel denk te begrijpen dat je het in je emotie zei ...omdat , het bij jou anders niet kan kloppen in je hoofdje en logies dit zou ieder hebben in jou positie....het gevoel dat het moet kloppen in het geheel is voor jou belangrijk voor een buitenstaander is dit niet van toepassing .

Ik als bio-vrouw zijnde vond het erg leuk om te zien ,weer eens wat anders.... het zag er ontspannen uit en daar kijken de tv kijkers naar

als het er leuk uit ziet ...het goed word gebracht en ook iets is wat je men niet elke dag op tv te zien krijgt ....dan is het iets om overna te praten

lieve kitty je ziet er goed uit en dank je dat je een stukje van jezelf hebt laten zien

liefs ;o)
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi Kitty,

ik vond het erg leuk om je op de buis te zien, en ik vond het vooral heel bijzonder dat je zo jezelf kon zijn en dat ook kon laten zien. Dat heeft me best wel geraakt!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
X-Laura-X
dagelijks aanwezig

Bericht door X-Laura-X »

Hoi Kitty,

Indrukwekkende reportage hoor! Respect voor het feit dat je zo jezelf durft te zijn op tv. Echt prachtig die beelden in het water, net echt :wink:

Groetjes, Laura

Afbeelding
X-Laura-X
dagelijks aanwezig

Bericht door X-Laura-X »

Afbeelding

:D
Martiene
dagelijks aanwezig

Bericht door Martiene »

Wat moet je er nog aan toevoegen. Ik heb genoten van je verhaal en hoe het gebracht werd.
MBH brengt het toch vaak een beetje "met een glimlach", dus niet altijd even serieus.
Nu, in dit geval was dat toch anders. Kitty in 2 delen op de buis, dat geeft al aan dat men het zelf ook iets bijzonders vond.

Wat het eerder genoemde commentaar aangaat. Het kwam misschien niet helemaal goed uit de verf, maar gaat het daar om? Nee toch.
Het was jou verhaal, jou gevoelens en jou emotie die je wilde delen met ons en dat werd mooi gebracht.

Pluipje
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Dr.Nase
is nieuw hier

Bericht door Dr.Nase »

Wauw 'kitty' je zag echt sexy uit in je staart
:o

Je kan beter ff een kwartiertje op de bodem gaan liggen

IK BEN MICHELLE EN BEN EEN ZEEPAORD!
Zzeeannemoon
is nieuw hier

diep in de zee

Bericht door Zzeeannemoon »

Sorry ik ben nieuwsgierig!

Kitty, kan je ook heel lang je adem inhouden?

Denk je er ook wel eens aan om de grote Oceaan over te Zeemeerminnen?

Ben je trouwens een Meermin of toch meer een Sirene?
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Kitty,

Allereerst vond ik het erg leuk om je nu 'in het echt' te zien, na het lezen van al je berichten hier.

En die onderwater-opnames waren prachtig! Was dit voor jou trouwens een vertrouwd zwembad of ook allemaal nieuw voor je?

Groetjes,

Joyce
tanja-a
ff weer wat posten

Bericht door tanja-a »

Reactie op de foto's (screencaptures) van Laura.
Ik had Kitty gisteren al een screencap. gestuurd. Denk dat we hetzelfde idee hebben gehad. Het item over Kitty staat natuurlijk ook bij mij op de computer.
Zzeeannemoon
is nieuw hier

Bericht door Zzeeannemoon »

poe poe... nou nou...
Plaats reactie