relatie met een vrouw

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

mila
Forumdiva

Bericht door mila »

P.s:

Gay.com was de enige site die ik ken die naast m en v ook tg als geslachtsaanduiding had.
Wel zo handig, zo makkelijk, en eerlijk, want ik ben weliswaar niet geopereerd, maar ik kan me moeilijk voor een man uitgeven, en ook niet voor een vrouw, want dat ben ik niet.

Ik had dus op die nette site een ad geplaatst als vrouw met de mededeling dat ik TG/Non OP TS ben. Met alle gevolgen van dien ;-)

Groetjes Mila.
chantal-tg
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door chantal-tg »

Hoi Mila,

Ik begrijp wat je bedoeld.

Om te antwoorden op je vraag: Nee, die reacties heb ik niet gehad.

Persoonlijk verwacht ik niet zo zeer te maken heeft gehad met de inhoud (tekst) van de advertentie, maar waarschijnlijk op welke site de advertentie geplaatst was.

In mijn geval koos ik dus bewust voor een serieuse, niet T-gerelateerde dating website.

liefs,

Chantal
vipassana; zie zoals het werkelijk is......
www.vipassanaweb.nl
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Mila schreef:
ik heb ook wel eens als tg een ad geplaatst op een nette, gewone ad site, en ondanks het feit dat ik in mijn nette text duidelijk aangaf op gewone, mannelijke mannen te vallen kreeg ik toch in een adembenemende stampede ongelooflijke aantallen (closet) tv's/cd's/lingeriedragers/fetisjisten/subs/slaven/meesters/domi's op me af, met niet alleen de 'gebruikelijke' ranzige mailtjes, ook complete fantasieverhalen over 'hoe de tv in kwestie op schoentjes met een klein hakje de stad in gaat', talloze verzoeken om bij mij thuis mijn kleren/schoenen en lingerie aan te willen trekken, enzenzenz.
Ach Mila, er blijkt nu eenmaal een markt te zijn voor de vrouw met iets extra's. Dat kun je verfoeien, maar het is niet anders. Ik heb dit soort figuren zo vaak gevraagd wat ze nou zo bijzonder aan een T vinden, maar geeneen komt dan nog uit zijn woorden.
Ik vermoed dat het vooral de biseksuele gevoelens zijn die ze vorm proberen te geven zonder dat ze het zelf merken, want de persoon in kweste ziet er tenslotte vrouwelijk uit en gedraagd zich ook als zodanig.
Het is een vorm van vedringing van schuldgevoelens denk ik.

Irene
Kleine stapjes
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

En waarschijnlijk zijn die figuren zelf T*, zonder dat ze het weten, of ze weigeren het toe te geven. :-?
liefs, Josette
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Irene en Josette,

inderdaad, en inderdaad! Als een man op een vrouw met 'iets extra's' valt, dan is ie alles behalve hetero, want het gaat niet om de vrouw, het gaat om het 'extraatje'.

En ja, ongelooflijk veel mannen die zelf tv/ts/tg/cd neigingen hebben, maar niet willen/kunnen/durven, en daarom bij wijze van projectie op ts/tv vallen.

Wat een circus eigenlijk he? ;-)

Groetjes Mila.
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Hoi Allemaal,

Sinds kort kom ik langs verschillende wegen in aanraking met T.V.'s waar ik helemaal niet blij van wordt. De types waar Mila van begint te stuiteren, zal ik maar zeggen. Ik noem ze in gedachten: Gefrustreerde kerels (misschien homo?) die hun jurkj, pruikje en make-up kennelijk gebruiken als versiertruukje. Ik heb me al een paar keer zooooo intens beledigd en gekwetst gevoeld in mijn (vrouwelijke) waardigheid door alle smerige opmerkingen die je als 'liefdevol' op je beeldscherm ziet. In de kroeg zou ik voor minder m'n glas al in zijn/haar smoel leegsmijten!
Al met al over T*- zijn en relaties: ik heb meer dan 20 jaar geleden al bedacht dat het een kwestie van kiezen zou worden, het eerste het beste meisje wat speciale aandacht aan mij begon te schenken heeft tijdens haar eerste bezoek aan mijn flatje destijds bijna letterlijk mijn hele garderobe over zich heen gekregen met de mededeling dat dat een deel van mij was. Als ze daar niet mee kon of wilde leven, moest ze mij maar vergeten.
Ze begreep de boodschap en is gebleven. En het is waar wat Mila zegt: Het egoïsme wat (onbedoeld) met mijn T*-zijn gepaard gaat is soms ronduit beledigend voor haar. Iedereen prijst me gelukkig met zo'n vrouw, maar geloof mij op m'n woord dat het zeker zijn duistere kanten heeft. Meer dan eens heb ik jankend op de rand van mijn bed gezeten in mijn mooiste jurkje omdat ik wist hoeveel pijn ik haar deed, gewoon door 'te zijn wie ik ben' :evil:

Pas sinds duidelijk is dat ik hoogst waarschijnlijk transsexueel ben is er rust in onze relatie. Het is duidelijk dat zij niet lesbisch is en bij mij beginnen ook gevoelens van een hetero vrouw te ontluiken. We zullen altijd een hele speciale band hebben -Soul Mates- Maar wat zal het een verademing zijn als ik weet dat ik geen LAST meer voor haar ben.

Mijn tip: Ben je T* en zoek je een vrouw: Denk eerst heel goed na wat je er voor over hebt. De prijs kan achteraf namelijk heel erg hoog blijken te zijn.

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ciska schreef:
Gefrustreerde kerels (misschien homo?) die hun jurkj, pruikje en make-up kennelijk gebruiken als versiertruukje
Dat is volgens mij het clubje die het begrip travestiet zo´n negatieve lading geven dat niemand het hier nog voor zichzelf durft te gebruiken.

Overigens voel ik me bij de showdiva´s van Mila ook helemaal niet thuis.

Ciska schreef ook:
het eerste het beste meisje wat speciale aandacht aan mij begon te schenken heeft tijdens haar eerste bezoek aan mijn flatje destijds bijna letterlijk mijn hele garderobe over zich heen gekregen met de mededeling dat dat een deel van mij was. Als ze daar niet mee kon of wilde leven, moest ze mij maar vergeten.
Zo dapper dapper ben ik nooit geweest. Als verzachtende omstandigheid wil ik wel nog aandragen dat ik er toen ook niet zo mee bezig was.

Ciska waarschuwde verder:
Mijn tip: Ben je T* en zoek je een vrouw: Denk eerst heel goed na wat je er voor over hebt. De prijs kan achteraf namelijk heel erg hoog blijken te zijn.
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie