Zoek gendertherapeut

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Zoek gendertherapeut

Bericht door Nicole-vt »

Hallo dames,

Wie weet er een goede gendertherapeut in de buurt van Utrecht??

Groetjens,

Nicole
Let it be..
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Tanja van Hengel (psycholoog)
Psychologen Praktijk Schoonhoven e.o.
Nieuwe Singel 3
2871 AX Schoonhoven
Tel: 0182 - 380 265
Fax: 0182 - 380 109
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Thanks dear,

heb even met haar gegoogled en een hele lijst gevonden. Maar deze is voor mij het dichtstbijzijnd.

Ik ga haar bellen. Ken je haar?

Gr.

Nicole
Let it be..
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi

Tanja is niet alleen een van de bekendste gendertherapeuten, maar haar conclusies worden door het VU overgenomen (als een van de weinigen). Ook niet onbelangrijk denk ik.
Cyn.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Nee ik ken haar niet. Wel andere mensen die bij haar geweest zijn en ze schijnt veel beter te zijn dan bv de psychologen van het VU.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Dank,

Dit is voor mij voldoende om eens te gaan bellen.

Gr.

Nicole
Let it be..
eline bergman
is nieuw hier

Gendertherapeut

Bericht door eline bergman »

Kent er iemand toevallig een goede therapeut in de buurt van Amsterdam. Van het VU genderteam heb ik de volgende namen gekregen, maar ik wou eventjes dubbelchecken.
-Kyomi Meyer
-Ingeborg Timmerman (kan het niet goed lezen, maar ik denk dit er staat)
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Op de volgende pagina staan er een paar

http://www.lkgtent.nl/show.php3?pag=htt ... disch.html
Let it be..
Femke777
is nieuw hier

Re: Gendertherapeut

Bericht door Femke777 »

eline bergman schreef:Kent er iemand toevallig een goede therapeut in de buurt van Amsterdam. Van het VU genderteam heb ik de volgende namen gekregen, maar ik wou eventjes dubbelchecken.
-Kyomi Meyer
-Ingeborg Timmerman (kan het niet goed lezen, maar ik denk dit er staat)
Ik vind Kyomi Hartstikke goed. Ze helpt je jezelf te vinden en ik ben er supertevreden over. Kyomi heeft zelf ook bij de VU gewerkt maar is voor zichzelf begonnen. Ze zit in Hilversum waar je ook heel makkelijk kan parkeren met de auto.
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Cynthia schreef:Tanja is niet alleen een van de bekendste gendertherapeuten, maar haar conclusies worden door het VU overgenomen (als een van de weinigen). Ook niet onbelangrijk denk ik.
Cynthia,

Ik heb dit eerder (begin dit jaar) een keertje aan Tanja gevraagd, maar toen vertelde ze me dat ze alleen een verslag mag geven met wat voor tests e.d. zijn uitgevoerd en welke therapie eventueel is toegepast. Het VU wil blijkbaar niets (meer) horen over haar conclusies. Ik zal het komende week nog een keertje vragen, want het is toch wel belangrijk.

Groetjes,

Joyce
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Joyce_ schreef:
Cynthia schreef:Tanja is niet alleen een van de bekendste gendertherapeuten, maar haar conclusies worden door het VU overgenomen (als een van de weinigen). Ook niet onbelangrijk denk ik.
Cynthia,

Ik heb dit eerder (begin dit jaar) een keertje aan Tanja gevraagd, maar toen vertelde ze me dat ze alleen een verslag mag geven met wat voor tests e.d. zijn uitgevoerd en welke therapie eventueel is toegepast. Het VU wil blijkbaar niets (meer) horen over haar conclusies. Ik zal het komende week nog een keertje vragen, want het is toch wel belangrijk.
Joyce, lijkt me een goed plan.
Ik heb zelf nooit met haar te maken gehad, en heb de verhalen dus niet uit de eerste hand. Maar wat ik schreef is zoals het mij verteld is.
Het kan best dat de VU de regels ondertussen wat heeft aangescherpt en dat het vroeger wel zo was, maar dat het ondertussen niet meer geldt.
En voor de informatieverstrekking hier is de huidige situatie natuurlijk het enige dat telt.
Cyn.
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Ik ging er ook gewoon vanuit dat Tanja's diagnose zonder morren door de VU werd overgenomen. Ik zal morgen het ook eens vragen...

Nou, ja, mij maakt het eigenlijk ook niks meer uit. Sta nog wel ingeschreven bij de VU en ook nog bij de UMCG, maar dat gebruik ik puur als ondersteuning.

Kitty.
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Joyce_ schreef:Ik zal het komende week nog een keertje vragen, want het is toch wel belangrijk.
Het verhaal van Tanja is inderdaad zoals ik dacht begrepen te hebben. Het VU neemt geen diagnoses over, maar bepaalt ze zelf.
Het heeft toch zeker zin om in bepaalde situaties eerst naar een gendertherapeute te stappen. Tanja kan je b.v. helpen om stabieler te worden en meer overtuigd van je eigen wensen en gevoelens, hoe die dan ook mogen zijn. Dat zal dan zeker zijn invloed hebben op het verloop van een eventueel toekomstig traject bij het VU.

Joyce
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Joyce_ schreef:
Joyce_ schreef:Ik zal het komende week nog een keertje vragen, want het is toch wel belangrijk.
Het verhaal van Tanja is inderdaad zoals ik dacht begrepen te hebben. Het VU neemt geen diagnoses over, maar bepaalt ze zelf.
Het heeft toch zeker zin om in bepaalde situaties eerst naar een gendertherapeute te stappen. Tanja kan je b.v. helpen om stabieler te worden en meer overtuigd van je eigen wensen en gevoelens, hoe die dan ook mogen zijn. Dat zal dan zeker zijn invloed hebben op het verloop van een eventueel toekomstig traject bij het VU.

Joyce
Bedankt voor de info Joyce!
Dat is zeker goed om alvast te weten, al is de VU voor mij nu geen issue.
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Hildy
is nieuw hier

Bericht door Hildy »

Ik ben ook op zoek naar 'n goede gendertherapeute. Over Tanja van Hengel hoor ik veel goeds, maar die heeft een wachtlijst tot half maart. Kunnen jullie nog iemand aanraden? Liefst in de buurt van West-Utrecht.
Plaats reactie