Kelly te zwaar voor ijsschaatsen

Algemeen

Moderator: Moderators

Joy
Forumdiva

Re: Kelly te zwaar voor ijsschaatsen

Bericht door Joy »

qt schreef:In een andere groep kwam dit berichtje onder mijn aandacht. En absoluuut zonder opnieuw dezelfde discussie uit te willen lokken wilde ik toch even wijzen op de heel erg nare reacties onder het berichtje.

http://www.ad.nl/cultuurenshow/article999347.ece

Daar zie ik wel een beetje mijn gelijk bevestigd dat transen in de media zeker niet garant staan voor een groter begrip en acceptatie onder het Nederlandse volk.

Groetjes
wat is dan de werkelijke bedoeling van deze posting?

er zit toch geen hond te wachten op dit soort klinklare bagger?

enige wat gebeurd , en dat weet je al langer dan vandaag:

reactie T-volk, in vorm van oohs en aahs,ze snappen ons niet blaat blaat, en de storm waait weer over

niemand zit te wachten op dit soort onzinberichten

Joy
Vicky_
dagelijks aanwezig

Bericht door Vicky_ »

strike 2 :wink:
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Volgens de filosoof John Horton is de definitie van "tolerantie" als volgt:
Iemand legt tolerantie aan de dag wanneer hij praktijken, opvattingen of levenswijzen op grond van persoonlijke morele overtuigingen sterk afkeurt, maar desalniettemin meent dat er geen doelbewuste, actieve pogingen dienen te worden ondernomen deze onmogelijk te maken. Tolerantie is niet een zelfstandig beginsel of een waarde zoals vrijheid of gelijkheid, maar een praktijk of een deugd die afgeleid is van een ander beginsel of andere waarde. Iemand is tolerant wanneer hij van mening is dat zijn persoonlijke overtuiging dat iets volkomen onacceptabel is, ondergeschikt is aan iets dat nog belangrijker is.
Het betekent dus dat men helemaal niet hoeft Kelly te respecteren of Kelly te accepteren; ze moeten haar alleen maar niet lastig vallen; zolang ze haar of welke TS dan ook niet in de weg staan of haar in haar gezicht niet beledigen hebben zij nog steeds het recht om hun mening (hoe grof dan ook) in het openbaar te ventileren

Is dat nou niet genoeg?
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

Kelly mag dan mooi zijn... maar ik vind haar zelf toch wat overdreven zeg maar. Net zoals je ook 'overdreven' homo's hebt enzoo. En ik vind dat dat dan een verkeerd idee geeft van wat genderdysforie of transeksualiteit is. Daardoor krijgt de media, en daarmee een heleboel mensen, een fout beeld omdat velen Kelly als 'het voorbeeld' van transseksueel zien.

Als ze gewoon verder was gegaan met haar leven als meisje zonder zichzelf publiekelijk te laten uiten via een real life tv programma Big Brother, hadden veel mensen die ze sindsdien zou ontmoeten nie eens geweten dat ze ooit een jongetje was. Dan was ze geen "transseksueel" in de ogen van anderen maar gewoon een "meisje".

Hmm naja dit is natuurlijk gewoon mijn mening... het is de ook de manier hoe ik mijn leven leef omdat ik mijzelf ook niet zie als "transseksueel" maar gewoon als "meisje". Daarmee wil ik niet ontkennen dat ik ooit een jongetje was, want dat zal ergens altijd deel uit blijven maken van mijn leven.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Ik heb het ook nooit zo op Kelly gehad.

Maar heb in december haar boek gekregen, en dat geeft toch een ander inzicht in de persoon Kelly, wat ze doet en waarom ze het doet.
Ik heb in ieder geval veel meer respect voor haar gekregen.
Al zijn niet al haar keuzes ook de mijne.
Cyn.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

maar om het even weer on-topic te brengen --- ze is wel door tot de volgende ronde

groetjes
Lisa :P
If all else fails, buy new shoes
Vicky_
dagelijks aanwezig

Bericht door Vicky_ »

inderdaad WOOOO YESSS en ze werd wel maar mooi gelift
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Ik heb het ook gezien en vind het een geweldige vrouw !!! Zou graag aan haar hand lopen over het strand van scheveningen bv.

Kelly you go girl .....

Pammie
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

lieve Mila,

dat was een erg intelligente post ! je zette me aan het denken, want ik krijg nooit van de felle anti reacties als op dat anonieme forum en zeker niet van vrouwen xxx.

daar zijn we nl veel te lief voor !
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

Die blauwe oogschaduw die ze op had kon echt niet, maar verder staat ze er toch wel weer in al haar kwetsbaarheid. Ik heb dus maar even op haar gestemd en een heleboel andere mensen ook en gelukkig is ze door.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi,

over Kelly als persoon heb ik geen mening , ken haar niet en kan alleen afgaan op wat ik toevallig eens zie op de tv.

Kelly heeft voor de tv business amusements waarde en zoals de meesten op tv, behalve wat noodzakelijke ego , ze zijn er voor hun bankrekening het is business, onbekend maakt nu eenmaal onbemind en dus geen kassa, niets verkeerds mee.

Een "normaal" mens wordt in de media al uitvergroot laat staan een Kelly en ja, ze is wat lang heeft een wat te zware stem, weinig heupen en gedraagt zich nichterig, zoals mijn dochter opmerkte en van "ik zag het gelijk al in Big Brother voordat ze uit de kast kwam."

Tegenwicht van zoon die zei: "er zijn best nogal wat vrouwen die er mannelijker uitzien dan zij, sterker mochten willen dat ze er zo uitzagen.

De beoordeling is altijd visueel en in die schaarse momenten dat ze een mogenlijkheid had op tv op iets zinnigs te zeggen, bakte ze er niet veel van (hoeveel hoeken heeft een vierkant, antwoord vijf??), kan ook hier weer zijn dat het allemaal hoort bij een soort image die ze in stand wil, houden want het leverd geld op.

Ik denk dat we misschien een ding vergeten, zij is daar voor haarzelf , ze is daar niet voor de "TS gemeenschap" of als voorbeeld wat een "TS" kan bereiken, ze is daar om kijkers "amusement" te bieden, daar is ze voor in gehuurd en wordt daarvoor goed betaald.

Ofdat ze een bijdrage leverd aan een meer bekend raken met "TS" aan de grote massa, ik denk ja. maar wel op een vertekenende manier, althans wat ik onder TS versta.

Blijft uiteindelijk toch dat TS vele vormen van presentatie kent en de uiteindelijke levens invulling hiervan is net zo persoonlijk is als die van een man of vrouw welke niet genderdysfoor zijn, zoals het liedje luid: It's my "LIJF". :wink:

groetjes, Adriana
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Monica Dreamgirl schreef:Hoi,

Die blauwe oogschaduw die ze op had kon echt niet, maar verder staat ze er toch wel weer in al haar kwetsbaarheid. Ik heb dus maar even op haar gestemd en een heleboel andere mensen ook en gelukkig is ze door.

groetjes,

Monica
M'n ma zei dat "de mensen achter de schermen" bepalen wat men draagt en hoe iemand eruit ziet tijdens het schaatsen... Ik vond d'r pakje echt over the top, 't zelfde wat betreft de makeup. Zo onder het mom van het is toch een domme gans/trans, laten we d'r nog maar een schepje bovenop doen ?

Hopenlijk geven ze d'r wat een normaler voorkomen vergelijkbaar met de andere schaatsters de volgende keer... :-?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Plaats reactie