Hi,
over Kelly als persoon heb ik geen mening , ken haar niet en kan alleen afgaan op wat ik toevallig eens zie op de tv.
Kelly heeft voor de tv business amusements waarde en zoals de meesten op tv, behalve wat noodzakelijke ego , ze zijn er voor hun bankrekening het is business, onbekend maakt nu eenmaal onbemind en dus geen kassa, niets verkeerds mee.
Een "normaal" mens wordt in de media al uitvergroot laat staan een Kelly en ja, ze is wat lang heeft een wat te zware stem, weinig heupen en gedraagt zich nichterig, zoals mijn dochter opmerkte en van "ik zag het gelijk al in Big Brother voordat ze uit de kast kwam."
Tegenwicht van zoon die zei: "er zijn best nogal wat vrouwen die er mannelijker uitzien dan zij, sterker mochten willen dat ze er zo uitzagen.
De beoordeling is altijd visueel en in die schaarse momenten dat ze een mogenlijkheid had op tv op iets zinnigs te zeggen, bakte ze er niet veel van (hoeveel hoeken heeft een vierkant, antwoord vijf??), kan ook hier weer zijn dat het allemaal hoort bij een soort image die ze in stand wil, houden want het leverd geld op.
Ik denk dat we misschien een ding vergeten, zij is daar voor haarzelf , ze is daar niet voor de "TS gemeenschap" of als voorbeeld wat een "TS" kan bereiken, ze is daar om kijkers "amusement" te bieden, daar is ze voor in gehuurd en wordt daarvoor goed betaald.
Ofdat ze een bijdrage leverd aan een meer bekend raken met "TS" aan de grote massa, ik denk ja. maar wel op een vertekenende manier, althans wat ik onder TS versta.
Blijft uiteindelijk toch dat TS vele vormen van presentatie kent en de uiteindelijke levens invulling hiervan is net zo persoonlijk is als die van een man of vrouw welke niet genderdysfoor zijn, zoals het liedje luid: It's my "LIJF".
groetjes, Adriana