tatoages

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Lucille
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: ma mei 21, 2007 9:05

tottoo in de toekomst voor mij Lucille

Bericht door Lucille »

Hallo lieve meiden ik ben Lucille , ik ben nieuw op het forum.

Zo als jullie weten laat ik een navelpiercing zetten, en het volgende is in de toekomst een tattoo, en die komt op mijn heupen, in de vorm van een tribal uitlopend naar mijn onderrug.

Veel vrouwen hebben er een op deze wijze getattoeerd, ook vind ik zelf dat dit een levenslange logo is voor mijn uiting van mijn vrouwelijkheid.

groeten, en vele kussen.

Lucille.
Hallo, lieve meiden ik ben Lucille.

Ik doe graag mee op het forum. Lees ook mijn andere profiel op de site A.U.B.

Groetjes,
Lucille.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ja nu word het dus concreter met mun tattoo......

.....ik moest mun ene kat in laten slapen omdat ze door un ziekte nog maar un kwart longvolume had, ze is 15 jaar oud geworden! Zij is mun hechste kat geweest en is als schildpad heel mooi getekend, er loopt over de hoofd un soort vlam, vandaar ze ook de naam Flamepie kreeg......maargoed, heb haar nu begraven en ga ze weer naar boven halen als ze is vergaan en ga dan haar schedel bewaren, de rest word dan gecremeert en die as komt in inkt waarmee ik me haar hoofd laat tattooeren op mun bovenarm, heb al iemand die het wil doen en die ook erg goed kan tattooerenen.....

.....zo blijft Flamepie altijd bij me!

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

Ik ben van plan om ooit nog eens dit ventje (en dan ook alleen het ventje, niet de tekst of achtergrond of whatever) op mn schouder te zetten 8)

Afbeelding
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Berichten: 91
Lid geworden op: di dec 23, 2003 15:01
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Tattoo

Bericht door Carla van Eibergen »

hoi hoi

Ook ik heb een tattoo op mijn verlang lijstje
Heb er al lang over nagedacht, omdat de tattoo definitief is, en niet te verwijderen
Ik heb inmiddels wel besloten dat "het" dit jaar gaat gebeuren

Kus, Carla
Pluk de dag voordat je zelf in een vaasje komt
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Ik heb sinds vorige zomer ook een tattoo, het deed geen pijn. Ik heb um op mijn linker bovenarm, ziet er erg leuk uit in combinatie met topjes. :)

Afbeelding
Hallo lieve meiden ik ben Lucille , ik ben nieuw op het forum.

Zo als jullie weten laat ik een navelpiercing zetten, en het volgende is in de toekomst een tattoo, en die komt op mijn heupen, in de vorm van een tribal uitlopend naar mijn onderrug.

Veel vrouwen hebben er een op deze wijze getattoeerd, ook vind ik zelf dat dit een levenslange logo is voor mijn uiting van mijn vrouwelijkheid.

groeten, en vele kussen.

Lucille.
Een tribal op je onderrug heeft niets te maken met vrouwlijkheid. Als je een tattoo laat zetten doe je dat omdat je het mooi vind, en omdat je zelf vind dat het bij je past.
Plaats reactie