Janiek2 schreef:
Ik ken je niet voldoende, maar uit wat ik tot nu toe van je gehoord heb, denk ik dat je vanzelf wel zult "opschuiven", natuurlijk afhankelijk van hoe je fysiek bent toebedeeld door de natuur. En het duurt soms ook even voor je uiterlijk in je eigen beleving samenvalt met wie je bent en zodra dat het geval is, zien mensen vooral je uitstraling.Die is dan "natuurlijk" en dat scheelt ook weer een hoop ongemakkelijkheid bij de toeschouwers.
Hoi Janiek, ja klopt, dat "spoor bewandel ik nu
ik besef me steeds meer dat ik me zowel man als vrouw voel
en dat vind ik wel best
met een tussenvorm kom ik weer in balans waar ik eerst veel te veel man aan het worden was,
in ieder geval niet de man die ik wil zijn
als ik een jongen ben, ben ik zeker prins
en als ik een man ben, dan ben ik koning
Ik zweef ergens tussen vrouwelijke homoman en mannelijke heterovrouw in, een sprookjesfiguur, eigenlijk
ik weet nog niet zo goed wat ik verder wil doen naast epileren,
ik voel me ook wel eens krokodil maar om me dan een staart en schubben te laten groeien dat weet ik nog niet...
btw, ja je kunt niet voorkomen dat mensen toch kijken hoor, ze reageren meestal gelukkig alleen niet raar of overspannen of me..
vaak ook wel positief... (zie mensen wel eens glimlachen)
nou das beter dan een dode huismuis zijn toch...
nogmaals vind ik de mannelijke trekjes in mn gezicht en mn kaalheid nog steeds wel lastig maar als ik zo om me heen kijk mankeert er aan iedereen toch wel iets?
Ik vind niet dat ik mag zeuren wat dat betreft, ben niet knap maar zeker ook niet lelijk..dus...
even een vraagje tussendoor, draag jij ook wel een rokken Janiek?
Ik niet, dat kan niet vind ik zonder pruik...
hoeft ook niet, gelukkig zijn er genoeg leuke broeken..
groetjes,