mila schreef:Voor Patricia, Mina, Melina en ik gaat deze test niet op, wij vallen eenduidig op mannen, en hoeven ons verder niet af te vragen over hoe en wat
How convenient
wow, is er dan toch nog hoop....?Je ziet jezelf misschien als hetero, maar je voelt je wel degelijk aangetrokken tot personen van je eigen geslacht. Je bent op z'n minst bi-curious en misschien zelfs wel een beetje bi!
nou volgens die test ben ik een beetje bi dus...maar ik vind dat het stinkt...
want ik heb alleen maar aangegeven dat ik mn vrije tijd graag besteed met mn eigen geslacht (whatever that is)
kortom veel te ingewikkeld die test...(want wat moet je jezelf noemen...hetero of homo...ook zoiets lastigs)
en negen van de 10 keer begreep ik niet of nu bedoeld werd dat het om een romantische setting ging of vriendschappelijk
of ikke ongeduld leest alles weer verkeerd of het inleidende tekstje niet...?
Transgender als optie vind ik ook te beperkt...
transgender wat...
daar zit ook een a t/m z onder...
Deze test lijkt me een soort promotie voor biseksualiteit...zoveel mogenlijk mensen doen laten geloven dat ze latente biseksuele gevoelens hebben...
het woord zegt het al, bi-seksueel, je kunt je wel aangetrokken voelen tot iemand, maar dat betekent toch niet dat je ermee kunt zoenen of seks hebben e.d.
Nu kan ik me in mijn geval un ietsje pietsje bi wel voorstellen...
maar ik kan me zoveel voorstellen..
bijv hoe het voelt om seriemoorderaar te zijn enzo
maar dat is wat anders...
die test krijgt van mij een - 10
liefs