Televisieprogramma 'Je Zal Het Maar Hebben'
Moderator: Moderators
Televisieprogramma 'Je Zal Het Maar Hebben'
Hallo allemaal,
Ik ben Maja en ik werk voor het BNN programma 'Je Zal Het Maar Hebben'. 'Je Zal Het Maar Hebben' is een programma waarin jongeren in de leeftijd van 15 tot 35 jaar over hun leven met een bepaalde ziekte, aandoening of iets anders wat hen bijzonder maakt praten.
In het komende, zevende seizoen, willen we iets minder vaak de aandacht op ziektes leggen en iets vaker op jongeren die door velen nog steeds als 'anders' gezien worden. Denk daarbij aan hoogbegaafdheid, een volledig getatoeerd lichaam en travestie.
Daarom ben ik op zoek naar mensen tussen de 15 en 35 jaar oud die de BNN-kijker graag meer inzicht geef in het leven als travestiet. Ben jij diegene, neem dan contact met me op via het emailadres maja.braun@palmplus.com of via het telefoonnummer 035-6773384. Ik hoop van je te horen.
Groetjes Maja
Ik ben Maja en ik werk voor het BNN programma 'Je Zal Het Maar Hebben'. 'Je Zal Het Maar Hebben' is een programma waarin jongeren in de leeftijd van 15 tot 35 jaar over hun leven met een bepaalde ziekte, aandoening of iets anders wat hen bijzonder maakt praten.
In het komende, zevende seizoen, willen we iets minder vaak de aandacht op ziektes leggen en iets vaker op jongeren die door velen nog steeds als 'anders' gezien worden. Denk daarbij aan hoogbegaafdheid, een volledig getatoeerd lichaam en travestie.
Daarom ben ik op zoek naar mensen tussen de 15 en 35 jaar oud die de BNN-kijker graag meer inzicht geef in het leven als travestiet. Ben jij diegene, neem dan contact met me op via het emailadres maja.braun@palmplus.com of via het telefoonnummer 035-6773384. Ik hoop van je te horen.
Groetjes Maja
KOM OP!
Kom op dames! Geef je op!
Het zou super zijn, laten we het taboe doorbreken!
Zie 1 van jullie graag terug op t.v.!
X leeuwin
Het zou super zijn, laten we het taboe doorbreken!
Zie 1 van jullie graag terug op t.v.!
X leeuwin
Ben geen travo, ben geen man, ben een vrouw en hou van jullie! Ben dus een BIO...
- mireille
- Eredivisie
Tja... aan de ene kant als iemand het oprecht aan mij zou vragen zou ik bevestigend antwoorden... maar om er hoepsefloeps op landelijke publieke televisie te komen ? ik vind dat stiekem weer net even teveel.
Leuk initiatief verder en ik hoop dat je wat mensen kan vinden, helaas ga ik daar niet tussenzitten... dat lukt me gewoon niet nu
Leuk initiatief verder en ik hoop dat je wat mensen kan vinden, helaas ga ik daar niet tussenzitten... dat lukt me gewoon niet nu
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Hoi hoi,
ik val ook al royaal buiten de leeftijdscategorie, en ook ik heb helemaal niet de behoefte om met m'n giechel op de buis te verschijnen. Er zijn mijns inziens al veel te veel giechels op de buis: tegenwoordig is driekwart van de bevolking BN-er.... Wat een land; je zal er maar koningin van zijn....
Groetjes en liefs,
Babette.
ik val ook al royaal buiten de leeftijdscategorie, en ook ik heb helemaal niet de behoefte om met m'n giechel op de buis te verschijnen. Er zijn mijns inziens al veel te veel giechels op de buis: tegenwoordig is driekwart van de bevolking BN-er.... Wat een land; je zal er maar koningin van zijn....
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Jullie hebben gelijk ook eigenlijk.
Zit ik te zeggen dat jullie je "moeten" aanmelden(was een nogal impulsief bericht! )
Ik heb er nog even over nagedacht....
En zoals zo vaak in de media: Het is vaak toch een beetje sensatie, ook al is het progamma daar niet voor bedoeld.
En qua taboe...? Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe erg dat taboe nog speelt in deze maatschappij....
In clubs en op feesten etc. wordt het vaak als leuk gezien en kan je jezelf zijn.
Hoe zit het ermee als je in je dagelijks leven als vrouw op straat loopt?
Is dat nog steeds niet moeilijk?
En worden jullie dan niet vaak als homo gezien?
Ik weet dat er ook veel van jullie "gewoon" hetro zijn.
Ach,mij maakt het geen bal uit: LEVEN EN LATEN LEVEN!
Zit ik te zeggen dat jullie je "moeten" aanmelden(was een nogal impulsief bericht! )
Ik heb er nog even over nagedacht....
En zoals zo vaak in de media: Het is vaak toch een beetje sensatie, ook al is het progamma daar niet voor bedoeld.
En qua taboe...? Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe erg dat taboe nog speelt in deze maatschappij....
In clubs en op feesten etc. wordt het vaak als leuk gezien en kan je jezelf zijn.
Hoe zit het ermee als je in je dagelijks leven als vrouw op straat loopt?
Ik weet dat er ook veel van jullie "gewoon" hetro zijn.
Ach,mij maakt het geen bal uit: LEVEN EN LATEN LEVEN!
Ben geen travo, ben geen man, ben een vrouw en hou van jullie! Ben dus een BIO...
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Leeuwin vroeg:
Ik vraag me trouwens ook nooit af bij willekeurige voorbijgangers wat hun seksuele geaardheid is
Irene
Het is soms even moeilijk de eerste stap te zetten, maar als je eenmaal onderweg betn valt het wel mee hoor en of we als homo gezien worden, geen idee dat soort vragen stel ik nooit aan willekeurige voorbijgangersHoe zit het ermee als je in je dagelijks leven als vrouw op straat loopt?
Ik vraag me trouwens ook nooit af bij willekeurige voorbijgangers wat hun seksuele geaardheid is
Irene
Kleine stapjes
- Lianne
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi Leeuwin,
Het was inderdaad misschien wel een impulsief berichtje van jou, maar wel leuk. Spontaniteit is gewoon een mooi iets.
Zelf ben ik via de mail benaderd, en ik stond er wel positief tegenover om eraan mee te doen (als transexueel dan heh).
Het programma vind ik gewoon goed, en de informatie die ik via de mail ontving ook, maar heb er toch vanaf moeten zien omdat er nog wat dingetjes meespelen op privegebied die ik nog eerst moet oplossen.
Op straat heb ik het er soms nog moeilijk mee ja, je maakt je zoals elke vrouw weleens druk over je uiterlijk, daardoor wordt je dan onzeker.
De onzekere uitstraling maakt dan dat je eerder opvalt denk ik, de ene keer heb ik er moeite mee, de andere keer denk ik, pfff kan me geen bal schelen wat ze denken.
groetjes en liefs Bibi
Het was inderdaad misschien wel een impulsief berichtje van jou, maar wel leuk. Spontaniteit is gewoon een mooi iets.
Zelf ben ik via de mail benaderd, en ik stond er wel positief tegenover om eraan mee te doen (als transexueel dan heh).
Het programma vind ik gewoon goed, en de informatie die ik via de mail ontving ook, maar heb er toch vanaf moeten zien omdat er nog wat dingetjes meespelen op privegebied die ik nog eerst moet oplossen.
Op straat heb ik het er soms nog moeilijk mee ja, je maakt je zoals elke vrouw weleens druk over je uiterlijk, daardoor wordt je dan onzeker.
De onzekere uitstraling maakt dan dat je eerder opvalt denk ik, de ene keer heb ik er moeite mee, de andere keer denk ik, pfff kan me geen bal schelen wat ze denken.
groetjes en liefs Bibi
And You She As Me zoals alle Engelsen ...Anne schreef:Jôh..meis, enthousiastme gaat met iedereen weleens op de loop, but who care's..zoals de oude Grieken zeggen
Ik vind het in ieder geval een leuke reactie van je om de boel aan te sporen!
Daarom,
xxx
PS. (enthousiastme) entoesjasme????? kweetnieoffie zo schrijft
- joy-ts
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Op tv hoef ik ook niet, val ook buiten de leeftijdsgrens.
Naar mijn mening wordt er op tv teveel kritisch gekeken naar ons, en nu ik voor radio oost geinterviewd wordt, weet ik dat het meer menselijk benaderd wordt. De mens achter de Transgenders komt meer naar buiten door geen beelden te gebruiken.
Maar das mijn ervaring.
Joy
Naar mijn mening wordt er op tv teveel kritisch gekeken naar ons, en nu ik voor radio oost geinterviewd wordt, weet ik dat het meer menselijk benaderd wordt. De mens achter de Transgenders komt meer naar buiten door geen beelden te gebruiken.
Maar das mijn ervaring.
Joy
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
- oudwijf
- is nieuw hier
- Contacteer:
Gelijk als talloze kranten, nieuwsbladen is er geen communicatie. Er is overal haast haast haast! Vandaar dat juist die voor jullie zulke essentiële zaken worden misverstaan, en het doel om jullie uit de zogenaamde taboesfeer te halen is geen sprake. Men wil een programma, niets meer dan dat. Het onderwerp doet er niet toe, het gaat om de luister- en kijkcijfers, om de poen, de harde pegels. Vandaar dat men nauwelijks betrokken is, want al rap moet weer worden overgeschakeld naar iets anders. Wie krijgt er dan aandacht? zij die aan jullie verdienen, en niets meer dan dan.
Of ben ik nu te negatief?
Of ben ik nu te negatief?
Natte zoenen en 'n weeïg handje van Oud Wijf!