Babette schreef:Lisa met een S schreef:maar er zijn een paar mensen die graag moeilijk over dingen doen.
zou je zo vriendelijk willen zijn en bovenstaande tekst ietwat nuanceren? Vrouw en paard enzo...
Mijns inziens (maar ik kan er naast zitten, hoor

) zijn we allemaal individuutjes en als het een beetje mee zit, ook nog eens met allemaal verschillende meninkjes...

(gelukkig maar!)
Neeeeuhh, ik heb geen behoefte om 'vrouw en paard' te noemen, want het gaat mij niet om individuen daarover aan te spreken.
Zoals je zegt, zijn wij allemaal verschillend, met onze afwijkende meningen. En dan zijn er, tussen alle verschillende soort leden van het forum, ook mensen die -- misschien soms, misschien altijd -- graag andere dwarszitten, of mensen die graag stevige discussies uitlokken, of de confrontatie opzoeken, zelfs over luchtige onderwerpen.
En als je als newbie met een luchtige, vrolijke insteek, en alleen op zoek naar gezelligheid, gelijk op je vingers wordt getikt door mensen die voor welke reden dan ook het leven op dit moment wat somberder inzie, dan zou je misschien denken dat je hier niet welkom bent.
Dus zeg ik het tegen Leeuwin, dat ze zich niet moeten laten afschrikken als ze een keer op een bitse manier wordt toegesproken, want ongetwijfeld de meeste leden van het forum zijn zeer blij met nog een vrolijke, opgetogen nieuwe lid.
En daarom zou het niet gepast zijn in dit draadje om anderen over hun gedrag aan te spreken. Ik hoop dat je hiervoor enige begrip kan opbrengen, Babette.
Groetjes,
Lisa