Huh? Hebben de gebanden voor een monddood situatie gezorgd? Da's knap!Irene schreef:Het verdwijnen van de gebanden heeft wel geleid tot een soort windstilte. Niemand voelt zich blijkbaar nog geroepen om de zieleroerselen op tafel te leggen, wat dat betreft lijkt het erop dat de gebanden voor een soort monddood situatie hebben gezorgd en dat is wel jammer.
Mijn 2 cent hierbij zijn, dat ik een gruwelijke hekel heb aan het bannen van leden die actief zijn en tot de doelgroep behoren. Willekeurig, met drie tegelijk, ik noem het keihard machtsmisbruik van een moderator.
Daarmee maak je een forum ook niet veiliger, net zo min als met het willekeurig verwijderen van berichten zonder toelichting, en dan reageren met een verhaal over geheugenruimte - op een forum vol reclame...
En vervolgens niet reageren op oproepen voor een beleid met tijdelijke bans en een sin-bin, dat resulteerde in een preek van een andere moderator over opbouwende kritiek, nou ja.
Ik vind het dus niet vreemd dat het hier wat stiller is geworden.
Nee, de gebanden zijn geen onschuldige lammetjes, maar zo zijn ze ook nooit behandeld door de andere schrijfsters hier.
Irene, een maandje geleden schreef je hierover:
Nou, de discussie is gestopt en over rust valt niet te klagen!Irene schreef: Ik hoop ook dat deze discussie snel stopt en dat de rust voldoende terugkeert zodat afzijdige en nieuwe posters weer serieuze topics naar voren durven te brengen, zonder dat ze bang hoeven te zijn om neergesabeld te worden.
Irene
Maar veiliger is het er niet op geworden.
Die wonden stonken al toen ze nog vers waren.Irene schreef: Misschien een kwestie van tijd. Het forum heeft voorlopig nog te veel open wonden.
Wel jammer van zo'n groot en openlijk vindbaar forum.
Sticky