Het is hier soms net een levende *STORY*

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
lightningbolt
ForumFan

Het is hier soms net een levende *STORY*

Bericht door lightningbolt »

Het is hier soms net een levende *STORY* Je weet wel, dat blaadje. Maar dan voor en door T*s :)
lightningbolt
ForumFan

Janiek schreef:
Ik vind het meer een soort Coronation Street van vroeger of Het Schaap met de Vijf Poten. De Story heb ik nooit gelezen en de Privé ook niet. Ben ik veel te politiek correct voor
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

ik zie het soms als een vel toiletpapier, maar dan zacht en met van die leuke printjes erop...

:P
Nee Patricia het klopt wel wat je zegt, want sinds ik travestie.org heb ontdekt kijk ik minder naar as the world turns en de Bold kijk helemaal niet meer, hoewel ik me wel afvraag of ridge nu voor brooke of tayler gekozen heeft, maar goed, daar lig ik sinds ik travestie.org heb ontdekt dus niet meer wakker van :)
lightningbolt
ForumFan

elsie schreef:ik zie het soms als een vel toiletpapier, maar dan zacht en met van die leuke printjes erop...

:P
Nee Patricia het klopt wel wat je zegt, want sinds ik travestie.org heb ontdekt kijk ik minder naar as the world turns en de Bold kijk helemaal niet meer, hoewel ik me wel afvraag of ridge nu voor brooke of tayler gekozen heeft, maar goed, daar lig ik sinds ik travestie.org heb ontdekt dus niet meer wakker van :)
:) lol
lightningbolt
ForumFan

Deze topic gaat nog wel over "voor de schermen". Hoe zal dat nou "achter de schermen" gaan dan? Ook een soort levende *STORY*
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

Nou gelukkig was Morbide zo vriendelijk ons een kijkje te geven in wat er zoals achter de schermen gebeurd hihi

*plaag plaag*

een weet je waar dat gedoe allemaal mee begonnen is????

Jawel, dat er niet geslowchat mocht worden, daar is het mee begonnen ik zeg het je!
thea_ts
dagelijks aanwezig

Re: Het is hier soms net een levende *STORY*

Bericht door thea_ts »

lightningbolt schreef:Het is hier soms net een levende *STORY* Je weet wel, dat blaadje. Maar dan voor en door T*s :)
Mens, hoe kom je d'r op
Plaats reactie