Ter uwer Info

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Het was ze opgevallen dat je geen piemel meer hebt en onnatuurlijke borsten. 1+1 = 2

Jaja, dus elke vrouw met een vagina die een borstvergroting laat uitvoeren is in dit 'absurde wereldje' dus een trans ?
Zoals wel vaker, alsof alle mensen overal en altijd op zoek gaan naar een trans.

En ws dat je je gedeeltelijke haarwerk uit het water hield. Izniekoet, als dat nat word in bijzijn van anderen.

Oh neen, ik heb extensions in mijn haar .....dat kennen de meeste vrouwen wel. Dat laat je best bij de kapper wassen en brushen.
Dat gaf echt geen aanleiding tot lastige opmerkingen of vragen.
Ik heb dat meteen de eerste keer verteld ....ik heb extensions en laat mijn haar enkel wassen en brushen bij de kapper.

Gr,

Melina
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

ex-hetero travestiet schreef: Want voor elke 'normale mens' is vagina gelijk aan vrouw en piemel = man.
Enkel op dit forum met wel zeer 'speciale gevallen' blijkt dat niet zo te zijn.
Ja, en elke normale mens is hetero.
En elke normale mens gaat braaf naar de kerk.
En elke normale mens vindt de eigen soort mensen de normalen.
Laten we vooral normaal zijn!

En de 'speciale gevallen' die je noemt, dat zijn transen. Die de keuze hebben tussen accepteren dat ze trans zijn, of een realiteitsstoornis te ontwikkelen.
Dat is mijn mening erover.
Ik begrijp je irritatie over alle 'aanvallen', maar je herhalende ge-piemel=man vind ik voor een post-op eh... niet ruimdenkend.

Sticky
Vrouw
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

ex-hetero travestiet schreef:Het was ze opgevallen dat je geen piemel meer hebt en onnatuurlijke borsten. 1+1 = 2

Jaja, dus elke vrouw met een vagina die een borstvergroting laat uitvoeren is in dit 'absurde wereldje' dus een trans ?
Zoals wel vaker, alsof alle mensen overal en altijd op zoek gaan naar een trans.

.

Gr,

Melina
Jazeker, vooral als die vrouw een mannelijke gezichtsstructuur heeft ja.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Jazeker, vooral als die vrouw een mannelijke gezichtsstructuur heeft ja.

Euh 'had' bedoel je ?
Die is na 2 FFS ingrepen nu echt wel helemaal verdwenen.
Nvdd heeft er wel 2 ingrepen voor nodig gehad ....maar het is hem toch gelukt.
Zelf mijn eigen moeder ziet nu duidelijk dat ik een vrouwelijk gezicht heb.
Dan weet je het wel natuurlijk .....die 10.000 Euro zijn toch niet voor niks geweest.
Uiteindelijk ben ik dus wel tevreden over NvDD.

De twijfels zijn nu echt wel helemaal weg ........nu nog wat haar laten inplanten in oktober en we kunnen met grote tevredenheid een punt zetten achter de volledige 'transitie'.
Ik hoop dat het voor alle anderen hier net zo goed kan aflopen .....je moet natuurlijk wel wat geluk hebben met de basis.
Dat besef ik wel .....maar ok dat had ik dus ...en de rest van het verhaal is ondertussen gekend.
Een heel lange sprint is het geworden .....maar toch een vrouw ...en volgens sommige dus zelfs een heel erg mooie vrouw.
Yep, het kan dus echt hoor .......maar het is wel zwaar.
Dus bezin alvorens ge begint ....

Gr,

Melina
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Melina die wielrenploeg van je dat zijn geen mensen die jou zomaar op straat tegenkomt en die jou 1 seconde zien. Die mensen kennen jou al een tijdje. Dan maak jij mij niet wijs dat die mensen niets doorhebben.

Ook gezien de foto die je toen poste. Die mensen zijn ook niet blind en doof. En die 2e FFS zal wel niet zo'n grote 'verbouwing' zijn geweest naar ik aanneem.

Ik begin me sterk af te vragen in wat voor wereld jij leeft :roll:

Dus nogmaals hou eens op met die sprookjesverhalen.
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

ex-hetero travestiet schreef:Jazeker, vooral als die vrouw een mannelijke gezichtsstructuur heeft ja.

.....maar toch een vrouw ...en volgens sommige dus zelfs een heel erg mooie vrouw.


Melina
Dat lijkt me een kwestie van smaak inderdaad. Weet je dat ook heel veel mannen vallen op (bio!) female bodybuilders en worstelaarsters? Je weet wel, die hele mannelijke vrouwen?
En wel vanwege de niet eens zo latente homoneigingen van die mannen die daar op vallen?
Gebruikersavatar
Lianne
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 12, 2006 17:52
Locatie: venlo
Contacteer:

Bericht door Lianne »

Ik leef ook liever in een sprookjeswereld waar ik me heerlijk en lekker in voel, dan in een wereld waar ik niet het leven kan leiden zoals ik dat graag wil :wink:
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Ik begin me sterk af te vragen in wat voor wereld jij leeft

Dus nogmaals hou eens op met die sprookjesverhalen.


Beetje gefrustreerd Patricia ?
Neen hoor geen sprookje, Real Life en dat elke dag.
Maar hoe verloopt jou leven ?
Niet zo boeiend precies ?
Elke dag uren binnen achter je PC ? Is dat je Real Life Test ?

Ik leef echt in een werkelijke wereld hoor.
We zijn deze ochtend met de ploeg 100 km gaan trainen ....daarna nog douche en samen eten.
En dan nog eens 53 km individueel gaan trainen.
Binnen 2 weken beginnen onze koersen immers ....
Dus je ziet ik leef werkelijk en dat tussen leuke en aangename mensen.
In de echte werkelijke wereld.

En nu zal je wel helemaal doodvallen van jaloezië zeker ?
We hebben gisteren onze persvoorstelling met de ploeg gehad.
Dus ja de Belgische pers was aanwezig en ik ben mezelf dus ook gaan voorstellen op het podium.
Er zijn wel honderden foto's genomen , zowel individueel als in groep.
Fantastisch gevoel hoor, moet je zeker ook eens proberen als je ooit zover komt in je transitie uiteraard.
Ik ben eigenlijk het 'levende' bewijs dat je met heel erg hard werken er wel kan komen als 'trans'.
Uiteraard is het best een zwaar leven ....40 uur werken en 30 uren bezig met mijn sport per week.......want ik wil mijn ploeg natuurlijk ook wel enige dankbaarheid tonen.
Het is voor mij immers opnieuw het realiseren van een droom .....de totale en eigenlijk onverwachte acceptatie als trans in het 'rijk der vrouw'.

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Lianne schreef:Ik leef ook liever in een sprookjeswereld waar ik me heerlijk en lekker in voel, dan in een wereld waar ik niet het leven kan leiden zoals ik dat graag wil :wink:
Voor part-time vrouw kan een sprookjeswereld ook wel leuk zijn ja :)
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Waar moet ik jaloers op zijn Melina? Op die enorme mannelijke kop die ik destijds op je foto zag? En op die sprookjesverhalen dat mensen niets doorhebben. Of zou ik dan toch jaloers moeten zijn op die enorme realiteitsstoornis van je?

Geef mij maar nuchtere en normale post-ops (helaas zijn ze zeldzaam hier) die in de echte wereld leven. En niet in een door hunzelf gecreerde droomwereld.

Zo genoeg.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Waar moet ik jaloers op zijn Melina? Op die enorme mannelijke kop die ik destijds op je foto zag? En op die sprookjesverhalen dat mensen niets doorhebben. Of zou ik dan toch jaloers moeten zijn op die enorme realiteitsstoornis van je?

Geef mij maar nuchtere en normale post-ops. Die in de echte wereld leven. En niet in een door hunzelf gecreerde droomwereld.

Zo genoeg


Neen vertel eens iets over hoe je Real Life Test als niet zo passable trans zoal verloopt dan ?
Is dat echt zo frustrerend dan ?
We lezen echt weinig over hoe jij de dingen tijdens je transitie aanvoelt.
meestal breek je andere mensen een beetje links en rechts af, maar veel krijgen we verder niet te lezen over jouw blijkbaar moeilijke keuze ?
Je bijdrage tot dit forum moet toch meer zijn dan gewoon negatief doen over andere transen.

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Is dat echt zo frustrerend dan ?
Na haar gisteren gezien te hebben, kan ik je zeggen dat dat meevalt hoor.
Gezellig naar de chinees geweest, ik heb geen gefrustreerde onpassabele trans gezien. Wel een heel charmante, smaakvolle, realistische transvrouw.

Sticky
Vrouw
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Sticky schreef :

Na haar gisteren gezien te hebben, kan ik je zeggen dat dat meevalt hoor.
Gezellig naar de chinees geweest, ik heb geen gefrustreerde onpassabele trans gezien. Wel een heel charmante, smaakvolle, realistische transvrouw.


Wel dat komt er hier op het forum dan zeker niet uit.
Niet toevallig heeft Patricia al regelmatig een ban opgelopen.
Dus er moet dan wel wat aan de hand zijn lijkt mij.
Waarom hier dan zo negatief over verschillende mensen op dit forum ?

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
Lianne
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 12, 2006 17:52
Locatie: venlo
Contacteer:

Bericht door Lianne »

Deze part-time vrouw leeft momenteel ook niet in een sprookjeswereld, en kan idd niet het leven leiden dat ze graag wil.
Daarvoor moet ze eerst hard aan zichzelf werken en dingen aan gaan pakken, en dat is niet altijd makkelijk.

Maar uiteindelijk zal haar droom ook uitkomen, en gaat ze het leven leiden, zoals ze dat graag wil.
Het zal een leven worden met ook alle onzekerheden, voorspoed en tegenspoed die een bio-vrouw ook ondervindt, maar het zal wel leven zijn.
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

ex-hetero travestiet schreef:Wel dat komt er hier op het forum dan zeker niet uit.
Niet toevallig heeft Patricia al regelmatig een ban opgelopen.
Dus er moet dan wel wat aan de hand zijn lijkt mij.
Waarom hier dan zo negatief over verschillende mensen op dit forum ?

Groeten,

Melina
Kritiek wordt al snel als negatief opgevat en roze wolken verhalen als positief. En daar krijg ik jeuk van.

En daarnaast Melina, je kan je beter eens gaan afvragen wat er met JOU aan de hand is.
Plaats reactie