Ter uwer Info

Algemeen

Moderator: Moderators

lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Lianne schreef :

Deze part-time vrouw leeft momenteel ook niet in een sprookjeswereld, en kan idd niet het leven leiden dat ze graag wil.
Daarvoor moet ze eerst hard aan zichzelf werken en dingen aan gaan pakken, en dat is niet altijd makkelijk.

Maar uiteindelijk zal haar droom ook uitkomen, en gaat ze het leven leiden, zoals ze dat graag wil.
Het zal een leven worden met ook alle onzekerheden, voorspoed en tegenspoed die een bio-vrouw ook ondervindt, maar het zal wel leven zijn.


Inderdaad, dat is de juiste ingesteldheid.
Het is echt wel allemaal mogelijk, maar je moet er wel hard aan werken en er echt willen voor gaan.
Bovendien hebben we als transvrouw zeker enkele nadelen, maar ook best wat voordelen.
Angst en negativiteit is zeker een foute houding.
Geloof in je eigen mogelijkheden en uitgaan van je eigen kracht.
Ik heb vaak moeten horen : en dat zal niet lukken en dat is niet mogelijk ......telkens opnieuw heb ik de eerder negatief ingestelde mensen ongelijk gegeven.

Zo heb ik inderdaad mijn werk kunnen houden, ben ik mijn SRS, borstvergroting en FFS goed doorgekomen, verder heb ik inderdaad mijn voornaam, rijbewijs en ID kaart kunnen aanpassen.
Ook heb ik een licentie kunnen bekomen als dame Elite, heb ik goede testen kunnen afleveren bij de sportdoktor, heb ik een ploeg gevonden die me een kans wou geven als transvrouw .........

Leven in een droomwereld, jaja .....een klein beetje respect zou wel mogen denk ik zo.


Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

ex-hetero travestiet schreef:verder heb ik inderdaad mijn voornaam, rijbewijs en ID kaart kunnen aanpassen.
Wat is daar nou zo speciaal aan dan Melina? Dat lukt elke trans wel die "all the way gaat". Die kunnen dat allemaal aan laten passen.

Ik ben tijdens mijn RLT m'n id-kaart bijna helemaal niet nodig geweest. En daarnaast, ik hecht er niet zoveel waarde aan die V in het paspoort straks. Niets bijzonders, het is maar gewoon een formaliteit hoor. Ik ga echt niet jubelen hoor als die V er dadelijk in staat. Dat maakt je nog steeds geen echte vrouw. En daar ben ik me zeer goed van bewust. En daarom hecht ik er ook niet zoveel waarde aan. Ik heb op het punt van die V in je paspoort zoiets van, doe maar gewoon (en realistisch), dan doe je al gek genoeg.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

ja en bovendien valt met een beetje type-ex van die M heel gemakkelijk een V te maken.... (I)V(I), dus waar heb je het dan eigenlijk over he
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

ex-hetero travestiet schreef:Onder de douche was het hen al opgevallen dat ik een vrouw ben.
hmmmm dus jij gaat eerst met ze onder de douche en daarna leer je ze pas gewoon voor het eerst kennen. Vreemd hoor. Want schrijf je, in de douche was het hen al opgevallen dat je een vrouw was :roll:

Dus was het hen AL OPGEVALLEN of PAS OPGEVALLEN onder de douche dat je een vrouw was?

En ja, onder de douche ja. Maar daarbuiten en op straat kijken mensen niet in jouw broekje wat daar zit Melina. Op basis daarvan delen ze je op straat e.d. niet in in m of v. Dan kijken ze eerst naar je gezicht en de rest van je lijf om je 'in te delen' en dus niet in je broekje.

Dus hou eens een keer op over dat piemel-man, fluit-vrouw gedoe.

Je bent veel te ver doorgeschoten daarin Melina.
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Elsie schreef:ja en bovendien valt met een beetje type-ex van die M heel gemakkelijk een V te maken.... (I)V(I), dus waar heb je het dan eigenlijk over he
Dat bedoel ik maar :wink:
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

lightningbolt schreef:
ex-hetero travestiet schreef:verder heb ik inderdaad mijn voornaam, rijbewijs en ID kaart kunnen aanpassen.
Wat is daar nou zo speciaal aan dan Melina? Dat lukt elke trans wel die "all the way gaat". Die kunnen dat allemaal aan laten passen.

Ik ben tijdens mijn RLT m'n id-kaart bijna helemaal niet nodig geweest. En daarnaast, ik hecht er niet zoveel waarde aan die V in het paspoort straks. Niets bijzonders, het is maar gewoon een formaliteit hoor. Ik ga echt niet jubelen hoor als die V er dadelijk in staat. Dat maakt je nog steeds geen echte vrouw. En daar ben ik me zeer goed van bewust. En daarom hecht ik er ook niet zoveel waarde aan. Ik heb op het punt van die V in je paspoort zoiets van, doe maar gewoon (en realistisch), dan doe je al gek genoeg.
Wat ik nog toe wilde voegen, ook die SRS, BVG en evt FFS komen de meeste transen ook wel goed door. Over dat werk behouden valt nog wat te zeggen ja. Daarvan hoor je ook regelmatig dat dat niet lukt.

Dus wat is daar nu zo speciaal aan Melina? (afgezien van dat werk behouden dan) Er zijn zoveel transen jou voor gegaan. Die hebben allemaal op die punten precies hetzelfde meegemaakt als jij en het ook allemaal (in verreweg de meeste gevallen dan) goed doorstaan. Op dat punt verschilt jou verhaal dus niets met dat van andere transen. Dus wat maakt op die punten jou anders dan andere post-op transen?
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

hebben jullie ook zo n zin in de zomer?

jeetje wat irritant eigenlijk dat het hier alleen maar over transenonderwerpen gaat, zeg kunnen jullie dit niet even in het andere gedeelte gaan schrijven...tjonge jonge nooit rust hier

welja ik snap die zelfverheerlijking ook niet, zeker niet als je weet hoe moeilijk het eigenlijk allemaal is en kan zijn...

tijd voor een nieuwe topic dus
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Elsie schreef:hebben jullie ook zo n zin in de zomer?

jeetje wat irritant eigenlijk dat het hier alleen maar over transenonderwerpen gaat, zeg kunnen jullie dit niet even in het andere gedeelte gaan schrijven...tjonge jonge nooit rust hier

welja ik snap die zelfverheerlijking ook niet, zeker niet als je weet hoe moeilijk het eigenlijk allemaal is en kan zijn...

tijd voor een nieuwe topic dus
Misschien tijd om een culinair subforum aan te maken. Keer wat anders dan over transen :) In zo'n forum kunnen we alleen maar lief zijn tegen elkaar :wink: We zijn tenslotte allemaal mensjes :)

Zo gauw het transonderwerpen zijn gaat het weer mis :wink:
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

is idd wel een leuk idee... kunnen we recepten voor vissalades en gerechten uitwisselen enzo
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

thea_ts schreef:
fenna69 schreef:
thea_ts schreef:<knip>Gebruik wat proxy's, maak wat verschillende accounts aan, <knip>
is dit jouw methode patricia?
Nee, exhetrovadertrans.
Mmm door te reageren (antwoord te geven) val je in deze al door de mand.........of geef je altijd antwoord op vragen aan anderen???
thea_ts schreef:
fenna69 schreef:haha nu geef je jezelf bloot patricia ;-)

exheterovadertrans ... is het de bedoeling dat dat op mij slaat patricia?
WIE is die Patricia toch??
Degene voor wie jij antwoord........en je voelt je dus blijkbaar gemachtigd dit te doen.....kan dus inhouden dat dit een en dezelfde persoon is (vandaar de 'machtiging')
lightningbolt schreef:
Elsie schreef:Ik heb maar 1 account en dat is deze....de vorige was idd gebanned, ten onrechte overigens...
Ik heb ook maar 1 account en mijn vorige was ook verbannen.
Patricia was/is idd verbannen.....lightningbolt werd (weer) gedoogd.


Even alles op een rijtje zettend:
Dat Lightningbolt en patricia een en dezelfde persoon is, was al bekend (publiek geheim??)
Door het antwoorden van thea_ts op een vraag aan patricia doet vermoeden dat dit ook een persoon is.
Hierdoor volgt dan vanzelf dat Lighningbolt en thea_ts ook een en dezelfde persoon moet zijn.
Tot zover het logisch denken (deduceren, reduceren en concluderen)
Daarnaast (is ook al in een andere draad geschreven) zijn er bewijzen dat bovenstaande redenatie ook een kloppende is.
Deze bewijzen zullen niet openbaar gemaakt worden (conform onze eigen regels) tenzij de betrokkene hiervoor toestemming geeft....en dat doet deze niet, is aangegeven.
De (tijdelijk) ban van lightningbolt was dus (achteraf) een wassen neus.
Dat er (op verzoek en aangeven van de leden) een tijdelijke ban is gegeven was een probeersel...en gelijk blijkt dat dit een 'lachertje' is (terwijl de ene 'helft' een ban heeft, schrijft de andere 'helft' vrolijk verder en loopt (alweer) tegen een waarschuwing op).
(daarnaast, de tijdelijke ban is opgeheven....en een van de leden is gelijk weer 'aan de beurt' over het al dan niet passable zijn, waarbij gerefereerd wordt aan foto's uit het verleden......precies de reden van de ban, het aanvallen van mensen).
Gevolg, we gaan ons beraden of we deze methode (tijdelijke ban) nog wel gaan toepassen in de toekomst.
Nu mag je ons (proberen) 'in de maling' te nemen (en toegegeven, dat is hier een tijdje gelukt blijkbaar).........blij wordt niemand daarvan (in de maling genomen worden)..........dus ook wij niet.
Op enig moment komt iets dergelijks wel uit.....en we zijn ons aan het beraden over (in onze ogen) 'passende' maatregelen.
Wat in onze besluitvorming zeker zal meetellen is dat er (inmiddels aantoonbaar) gelogen wordt (naast bovenstaand quotes, ook wat wij in handen hebben).
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

En Melina is heilig zeker :roll: . Die beledigingen van haar naar anderen toe hebben jullie ook gedoogd. Geen waarschuwingen niets. Dus wel even de hele waarheid vertellen graag :roll:

En ik zie dat naar Melina toe zeker niet als belediging. Het is alleen maar om haar eens een keer te wijzen op de realiteit. Als het op een foto al duidelijk te zien is aan het gezicht, dan is het in het echt helemaal wel te zien.

Laat ze dan niet iedere keer aankomen met die 'roze wolk' verhalen en sprookjes. Mensen in het *echte* leven zijn toch ook niet gek en/of blind?

Ik zie niet in wat er mis mee is om dat te schrijven.

Alleen het is niet PC om dat te schrijven hier. Maar het is hier toch ook geen knuffelforum? Je hoeft toch niet iedereen naar de mond te praten en alleen maar dingen te schrijven die ze willen (blijven) horen of in bevestigd worden.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

lightningbolt schreef:En Melina is heilig zeker :roll: . Die beledigingen van haar naar anderen toe hebben jullie ook gedoogd. Geen waarschuwingen niets. Dus wel even de hele waarheid vertellen graag :roll:

En ik zie dat naar Melina toe zeker niet als belediging. Het is alleen maar om haar eens een keer te wijzen op de realiteit. Als het op een foto al duidelijk te zien is aan het gezicht, dan is het in het echt helemaal wel te zien.

Laat ze dan niet iedere keer aankomen met die 'roze wolk' verhalen en sprookjes. Mensen in het *echte* leven zijn toch ook niet gek en/of blind?

Ik zie niet in wat er mis mee is om dat te schrijven.

Alleen het is niet PC om dat te schrijven hier. Maar het is hier toch ook geen knuffelforum? Je hoeft toch niet iedereen naar de mond te praten en alleen maar dingen te schrijven die ze willen (blijven) horen of in bevestigd worden.
We hebben het niet over Melina.....we hebben het over jouw gedrag.
Het is een (heel menselijke) truc om hard over anderen te roepen en daarmee de aandacht van jezelf af te leiden.
Niets mis mee om die te proberen....maar we hadden het over jouw (aantoonbaar) meerdere id's hier........(wat door jou ontkend wordt en wat dus (nogmaals) aantoonbaar niet waar is.
Je reageert met dit bericht dus op precies 2 regels (die nog tussen haakjes staan en begint met 'daarnaast' ...ofwel bedoeld als 'terzijde' ,'los van', 'komt nog bij') van alles wat ik schreef.....en de rest (het overgrote deel van het bericht) ga je niet op in cq negeer je. terwijl DAT nu juist de kern van het bericht was.

Maar om even antwoord te geven....Melina is zeker niet 'heilig' (net zo 'heilig' als elk ander).....
En het is hier ook geen 'knuffelforum...ofwel je hoeft anderen niet naar de mond te praten.....maar verschil van mening moet gaan op inhoud, en niet op persoon.
Op inhoud: dat JIJ Melina niet passable vind kan en mag....zij zelf vindt dat dus anders.
Daarnaast baseer jij je conclusie op een foto van 'indertijd' (je eigen tekst).
Ik denk dat het niet aan wie dan ook ter beoordeling is (niet die van mij, van jou of wie dan ook) om keihard te stellen dat iemand niet passsable is als de persoon daar zelf anders over denkt.......je mag het ermee oneens zijn, maar je kunt dat niet als stellig deponeren......hooguit als 'ik vind.....'.
Overigens ken ik Melina niet persoonlijk (voor zover ik weet)....en misschien zou ik het wel met je eens kunnen zijn als ik haar zie, maar dan nog is dat mijn gedachte en kan/mag ik dat niet als de absolute waarheid neerzetten.
Smaken verschillen en wat de een mooi vind hoeft een ander niet mooi te vinden.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

ex-hetero travestiet schreef:Ik nodig Mila anders eens uit voor een training met de ploeg en achteraf samen de douche in.
Zou dat echt dezelfde reactie geven als bij mij ?
Ik vraag me echt wel af hoe men dan zou reageren in feite.
Hoi Melina,

Het blijft raar dat jij dit als enige echte waarheid ziet.

Ik wil je nogmaals wijzen op de documentaire "Valentijn". Valentijn sportte vanaf plm. 14-jarige leeftijd gewoon mee met de meiden en was er op 18 jarige leeftijd nog niet uit of ze wel-of-geen SRS wou. De meiden? Die accepteerden haar gewoon als meid...

Verder zijn er (veel) meer transen die gewoon sporten ondanks dat ze pre-SRS zijn. Tijd om je denkbeelden te verruimen...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

lightningbolt schreef:Kritiek wordt al snel als negatief opgevat en roze wolken verhalen als positief. En daar krijg ik jeuk van.

En daarnaast Melina, je kan je beter eens gaan afvragen wat er met JOU aan de hand is.
Je geeft al 3x geen antwoord op het verzoek om ook eens iets over jouw leven te vertellen. Ook ik begin heel geinteresseerd te raken gezien al je kritiek op anderen: dat moet wel een SUPER-leven zijn, wij kunnen daar vast nog veel van leren...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

lightningbolt schreef:En Melina is heilig zeker :roll: . Die beledigingen van haar naar anderen toe hebben jullie ook gedoogd. Geen waarschuwingen niets. Dus wel even de hele waarheid vertellen graag :roll:

En ik zie dat naar Melina toe zeker niet als belediging. Het is alleen maar om haar eens een keer te wijzen op de realiteit. Als het op een foto al duidelijk te zien is aan het gezicht, dan is het in het echt helemaal wel te zien.

Laat ze dan niet iedere keer aankomen met die 'roze wolk' verhalen en sprookjes. Mensen in het *echte* leven zijn toch ook niet gek en/of blind?

Ik zie niet in wat er mis mee is om dat te schrijven.

Alleen het is niet PC om dat te schrijven hier. Maar het is hier toch ook geen knuffelforum? Je hoeft toch niet iedereen naar de mond te praten en alleen maar dingen te schrijven die ze willen (blijven) horen of in bevestigd worden.
Het is mijns inziens niet mis om zoiets te schrijven. De toon waarop is heel erg mis. Want die toon is zo aanvallend dat iemand alleen maar de verdediging in schiet, het zal je op die toon NOOIT lukken om iemand te overtuigen. Je krijgt er alleen maar een vervelende sfeer van (zoals telkens blijkt als deze oude koe weer uit de sloot gehaald wordt).

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie