Ter uwer Info

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

ex-hetero travestiet schreef:Neen vertel eens iets over hoe je Real Life Test als niet zo passable trans zoal verloopt dan ?
Is dat echt zo frustrerend dan ?
Even voor alle duidelijkheid: het niet-passabel zijn als trans wil niet zeggen dat je per definitie een vervelend leven hebt. Ik leef als niet-passabele trans(gender) en voor mij is dat geen probleem. Ik leef prettiger als niet passabele vrouw dan ik ooit als passabele man geleefd heb...

Ik denk dat mensen hun eigen instelling veel meer een garantie voor (wel-of-geen) succes zijn dan mensen hun passabiliteit.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Frederique_ schreef:
lightningbolt schreef:Kritiek wordt al snel als negatief opgevat en roze wolken verhalen als positief. En daar krijg ik jeuk van.

En daarnaast Melina, je kan je beter eens gaan afvragen wat er met JOU aan de hand is.
Je geeft al 3x geen antwoord op het verzoek om ook eens iets over jouw leven te vertellen. Ook ik begin heel geinteresseerd te raken gezien al je kritiek op anderen: dat moet wel een SUPER-leven zijn, wij kunnen daar vast nog veel van leren...

Groetjes,

Frederique
Dit vind ik dus ook.....Patricia, ben jij wel passabel.....??? Ik bedoel als mens :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Frederique_ schreef:Ik denk dat mensen hun eigen instelling veel meer een garantie voor (wel-of-geen) succes zijn dan mensen hun passabiliteit.
Dat lijkt me duidelijk! Uiteindelijk kun je alleen maar je eigen leven leiden!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Frederique_ schreef:Even voor alle duidelijkheid: het niet-passabel zijn als trans wil niet zeggen dat je per definitie een vervelend leven hebt. Ik leef als niet-passabele trans(gender) en voor mij is dat geen probleem. Ik leef prettiger als niet passabele vrouw dan ik ooit als passabele man geleefd heb...
Voor mij is het nu prettiger, hoe passabel ik ook wel of niet ben als vrouw, als man was ik absoluut niet passabel, vooral door mijn gedrag niet, en daar heb ik nu absoluut geen last meer van. Er waren ook relatief weinig mensen die mij goed kenden die verbaasd waren toen ik het ze vertelde. Het kan verkeren zoals Bredero schreef.
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Babette schreef:Dat lijkt me duidelijk! Uiteindelijk kun je alleen maar je eigen leven leiden!
Ja, we zijn tenslotte allemaal mensjes :)
Niemand
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 17:43

Bericht door Niemand »

lightningbolt schreef:
Babette schreef:Dat lijkt me duidelijk! Uiteindelijk kun je alleen maar je eigen leven leiden!
Ja, we zijn tenslotte allemaal mensjes :)
Op de forum trollen na dan....
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Kom op, Patricia....

Waar blijft je antwoord op Johnn? Geef je het toe, of blijf je ontkennen dat je zowel lightningbolt als thea_ts bent?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Lisa met een S schreef:Kom op, Patricia....

Waar blijft je antwoord op Johnn? Geef je het toe, of blijf je ontkennen dat je zowel lightningbolt als thea_ts bent?

Lisa
Ik ben niemand iets verschuldigt en ik hoef niemand antwoord te geven, want er valt niets te antwoorden.

En het liep achter de schermen prive bij jou toch niet helemaal op rolletjes. Maar voor dit soort dingen heb je wel tijd :roll:
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

lightningbolt schreef:
Lisa met een S schreef:Kom op, Patricia....

Waar blijft je antwoord op Johnn? Geef je het toe, of blijf je ontkennen dat je zowel lightningbolt als thea_ts bent?

Lisa
Ik ben niemand iets verschuldigt. En het liep achter de schermen prive bij jou toch niet helemaal op rolletjes. Maar voor dit soort dingen heb je wel tijd :roll:
Dat je niemand iets 'verschuldigd' ben is een gegeven, maar net zo goed als jij het (zacht gezegd) 'prettig' vind om antwoord op vragen te krijgen, vinden andere mensen dat ook.

Over Lisa zeg je het goed, "liep".
Ook Lisa is de draad weer aan het oppakken. en gaat zich dus ook weer meer bemoeien met wat er hier gaande is.
Bezijden dat:
Het is een (heel menselijke) truc om hard over anderen te roepen en daarmee de aandacht van jezelf af te leiden.
Soms werkt het, soms werkt het niet............
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Patricia schreef :

En Melina is heilig zeker . Die beledigingen van haar naar anderen toe hebben jullie ook gedoogd. Geen waarschuwingen niets. Dus wel even de hele waarheid vertellen graag


Ik begin precies echt een obsessie te worden voor jou ....moet ik me nu gelukkig voelen of zorgen maken ?
Je denkt toch 's nachts niet aan mij hoop ik ?

Groeten,

Melina (100% passable als vrouw)
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Frederique schreef :

Even voor alle duidelijkheid: het niet-passabel zijn als trans wil niet zeggen dat je per definitie een vervelend leven hebt. Ik leef als niet-passabele trans(gender) en voor mij is dat geen probleem. Ik leef prettiger als niet passabele vrouw dan ik ooit als passabele man geleefd heb...

Ik denk dat mensen hun eigen instelling veel meer een garantie voor (wel-of-geen) succes zijn dan mensen hun passabiliteit.


Wel ja, ik wil niet zeggen dat je als niet passable trans je leven een hel hoeft te zijn.
Jij zal dat zeker heel erg goed weten en kunnen plaatsen.
Alleen is Patricia zo druk bezig met mijn passabiliteit dat ik me begin af te vragen waar haar extreme frustratie in verband met dit onderwerp vandaan komt.
Bovendien kunnen we over jou Frederique heel veel lezen via je dagboeken op de VGK, maar over Patricia vernemen we echt niks.
Het begint er op te lijken dat sommige mensen hier op dit forum zitten met als enige bedoeling de sfeer te verpesten.

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

ex-hetero travestiet schreef:

Je bijdrage tot dit forum moet toch meer zijn dan gewoon negatief doen over andere transen.

Groeten,

Melina
Jij levert heel positieve bijdragen aan dit forum Melina. We zijn allemaal mensjes.
Er zijn veel mensjes met een piemel aan de buitenkant van hun lichaam maar sommige mensjes laten hun piemel door een kundig chirurgmensje naar binnen vouwen.
Piemel naar binnen gevouwen mensje zielsgelukkig met het resultaat, kundig chirurgmensje blij met de zeer riante financiele vergoeding hiervoor.
Er zijn mensjes die hun piemel aan de buitenkant graag in een naar binnen gevouwen piemel schuiven en niet eens alleen for the thrill of it.
Mensje met piemel aan de buitenkant blij dat ie aan zijn mensjesgeriefje kan komen, mensje met piemel naar binnen gevouwen dolblij met de verkregen feedback.
De wielrennende biovagina mensjes zijn ook heel blij want die hebben thuis, op verjaardagsfeestjes en op hun werk iets heel bijzonders te vertellen.
Over een naar binnen gevouwen piemelmensje die ze na het sporten ZELF naakt onder de douche hebben gezien.
100% onversneden, ademloze aandacht krijgen ze en er komen natuurlijk heel erg interessante conversaties uit voort. Zoals 'zou dat naar binnen gevouwen piemel mensje nou ook mensjes met piemels aan de buitenkant pijpen'?

Het is toch prachtig en ontroerend dat 1 naar binnen gevouwen piemelmensje zoveel mensjes blij kan maken?
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

a day in the life of a TS woman :)
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

ex-hetero travestiet schreef:Ik heb me de voorbije week geout bij mijn wielerploeg. Ze vielen gewoon van hun stoel.

Gevolgd door

ex-hetero travestiet schreef:heb ik een ploeg gevonden die me een kans wou geven als transvrouw

Ze wisten het dus al, dus viel er niets te outen. Kan ook niet, want op deze foto zie ik geen 100% passabele vrouw. En ik weet heel erg zeker dat ik de enige niet ben die geen 100% passabele vrouw ziet.

[img]Afbeelding%20verwijderd[/img]

Je 2e FFS moet wel voor heel erg spectaculaire resultaten hebben gezorgd wil je nu een 100% passabele vrouw zijn. En eerlijk gezegd geloof ik dat niet omdat de basis in de eerste instantie al niet goed was. Dan kun je wel 10 FFS'en ondergaan, maar dan nog zul je geen 100% passabele vrouw worden.

Dan zul je er zo uit gaan zien (en dit IS een bio vrouw waar je al enigzins op lijkt dus)

[img]Afbeelding%20verwijderd[/img]
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

@ thea-ts.

2 vragen.

1. van wanneer is die foto????
(overigens moet ik wel kwijt dat ik bio-vrouwen ken die er 'minder' uitzien)

2. Had jij toestemming deze foto te plaatsen??
Gelet op de verhoudingen neem ik haast aan dat je dat niet hebt/had, dus.....Indien je die toestemming NIET hebt/had neem ik aan dat jij plaatsen van prive zaken niet zo heel erg vind............kunnen wij de gegevens die wij boven tafel hebben gekregen over jou ook wel gaan plaatsen......



(maak je geen zorgen......WIJ zullen dat NIET doen, omdat wij ons wel aan (onze eigen) regels houden)
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie