Ter uwer Info

Algemeen

Moderator: Moderators

lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Deze foto van mij (voor de 2de FFS) werd ongevraagd gepost, vermits ik daar geen enkele toestemming heb toe gegeven aan de persoon in kwestie ...gelieve deze te verwijderen.
Ook al zie ik er prachtig uit op die foto, dat wil niet zeggen dat ik zo maar akkoord ga dat deze door iemand anders gepost wordt.

Tijd voor een definitieve ban van thea_ts ?

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

Die foto, en meerdere trouwens, heeft Melina zelf indertijd gepost op het ALGEMENEN en OPENBARE forum, for all to see, en GEEN auteursrechten erbij vermeld.

Melina, heb je wel eens gehoord van het sprookje over de nieuwe kleren van de keizer?

Zou dr Noorman van der Dussen een zelfde soort van kleermaker kunnen zijn?
Die vind al zijn FFS patienten prachtig, ook al moeten ze NOG een, twee of drie keer, en zelfs als ze mislukt zijn.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

John schreef :

1. van wanneer is die foto????
(overigens moet ik wel kwijt dat ik bio-vrouwen ken die er 'minder' uitzien)


Die foto was genomen zo een 6 weken na mijn eerste FFS.
Dus voor mijn tweede FFS.

Bedankt voor het verwijderen van die foto ...er is niks mis mee, maar ik wil niet dat foto's van mij gepost worden door iemand anders als mezelf.
Kwestie van kunnen op te volgen waar er overal foto's op het web staan.
Bovendien worden er vanaf nu nog enkel foto's op het web geplaatst die werden genomen na mijn 2de FFS.

Groeten,

Melina
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik ben toch blij dat ik ben zoals ik ben, geen FFS nodig of wat dan ook. Misschien iets minder passabel dan (nouja, een foto van mij toen ik 6 maanden aan hormonen was en onder de 90 kilo woog was erg passabel.....)
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

ex-hetero travestiet schreef: Tijd voor een definitieve ban van thea_ts ?
Zie 'de site' ...de topic "ban"
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Queen P
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: ma feb 25, 2008 17:51

Bericht door Queen P »

ex-hetero travestiet schreef:Ook al zie ik er prachtig uit op die foto,
Melina
Ik zag die foto net voordat ie verwijderd werd. Voor een tv ben je heel passabel hoor, maar voor een post op ts?
Ik zou zeggen, nee dus. No way zelfs, ik kan me niet voorstellen dat die foto post 1e FFS genomen is.
Ex hetero travestiet is een goed gekozen nick in deze ;-)
spiegell
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: zo feb 24, 2008 18:32

exheterovadertrans

Bericht door spiegell »

Zal ik jullie even uit een droom helpen. Die exheterovadertrans is/was niemand minder dan SAMIRA

Je weet wel die hier ook in het bestuur zat/zit. Gelijk vallen alle puzzelstukjes ook op hun plaats. Daarom kon ze dus ook steeds ongestoord haar gang gaan zonder enige vorm van berisping.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Samira?? hmm ik dacht juist eerder dat iemand van het travorg zich verschool achter jouw nick Spiegel
beetje *confused* hier...

en wie is Samira dan, schrijft ze af en toe hier?
spiegell
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: zo feb 24, 2008 18:32

Bericht door spiegell »

Elsie schreef:Samira?? hmm ik dacht juist eerder dat iemand van het travorg zich verschool achter jouw nick Spiegel
beetje *confused* hier...

en wie is Samira dan, schrijft ze af en toe hier?
Dat is die moslima. Die zat (en zit misschien nog steeds wel) in het bestuur hier. Maar ze heeft dus bereikt wat ze wilde.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

oooh, had die dan zo n hekel aan Mila... en hoe weet jij dat dan Spiegel? Hebben jullie elkaar geholpen ofzo deze ban te bewerkstelligen...? dat zal wel niet want je *partner in crime* verraadt je niet zomaar lijkt me????

Ik heb wel van Mila gehoord dat ze de meest verschrikkelijke PB's ontvangen heeft, ook van jou zeker dus...

Maar wat je zegt, dat zou wel vreselijk zijn want dat zou betekenen dat dit allemaal eigenlijk een soort uitlokking is geweest???

Over vismarkt gesproken... nu begint het pas echt te stinken zeg...
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Elsie, stel je lekker aan ofzo.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

*maakt een kniebuiging*
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: exheterovadertrans

Bericht door johnn »

spiegell schreef:Zal ik jullie even uit een droom helpen. Die exheterovadertrans is/was niemand minder dan SAMIRA

Je weet wel die hier ook in het bestuur zat/zit. Gelijk vallen alle puzzelstukjes ook op hun plaats. Daarom kon ze dus ook steeds ongestoord haar gang gaan zonder enige vorm van berisping.
Even to the point.
Ik ken idd een samira.
Deze is enige tijd chatops geweest.
Wat dan ook gelijk de enige 'binding' met travestie.org was.
Ikzelf zit toch al weer wat jaren in 'het bestuur' (zoals jij dat noemt)....maar in die hoedanigheid heb ik haar nooit ontmoet.
Ik heb geen idee waar jij je info vandaan hebt, maar kloppen doet het in ieder geval voor geen meter.
Dit lijkt dus simpel op vuilstrooien, cq kwaadspreken.....om met onware berichten te komen.
Bij deze heb je dus wel gelijk een waarschuwing te pakken wegens onwaarheden rondstrooien.
Ook vind ik dit een vorm van 'stemmingmakerij' .
spiegell schreef:
Elsie schreef:Samira?? hmm ik dacht juist eerder dat iemand van het travorg zich verschool achter jouw nick Spiegel
beetje *confused* hier...

en wie is Samira dan, schrijft ze af en toe hier?
Dat is die moslima. Die zat (en zit misschien nog steeds wel) in het bestuur hier. Maar ze heeft dus bereikt wat ze wilde.
Ja.......en???? wat is er mis met moslim of moslima zijn???
Dan nog.... wat zou ze bereikt willen hebben???

Samira is in de tijd dat ze chatops was door chat bezoekers behoorlijk aangevallen en heeft om die reden het chatops opgegeven.
Ik heb geen idee wat je met deze berichten wilt bereiken, maar ik kan je verzekeren dat mijn lontje op het moment erg kort is inzake dit soort onware, stemming makende , opruiende berichten.
Zie boven, de 1e waarschuwing heb je.....een 2e komt er niet.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Mila kwam vroeger ook wel eens op de chat heeft ze me eens verteld...
en van Mila werd wel eens gezegd dat ze rascist was... tenminste zo werden haar postjes geinterpreteerd...ik weet zelf wel dat ze dat niet is...
Toeval? Of spreekt Spiegel de waarheid...

Nou inmiddels maakt het niks meer uit want Mila heeft zich al een paar dagen niet meer laten zien op trav.org volgens mij....
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Elsie schreef:Mila kwam vroeger ook wel eens op de chat heeft ze me eens verteld...
en van Mila werd wel eens gezegd dat ze rascist was... tenminste zo werden haar postjes geinterpreteerd...ik weet zelf wel dat ze dat niet is...
Toeval? Of spreekt Spiegel de waarheid...

Nou inmiddels maakt het niks meer uit want Mila heeft zich al een paar dagen niet meer laten zien op trav.org volgens mij....
Ik ken die discussie niet vwb de beschuldiging over rascisme.
Wat ik wel vind -met name door de 2e quote- dat speigel daar heel dicht bij zit.
Of spiegel de waarheid spreekt.....lees mijn bericht nog eens goed door.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie