Homo-modeshow verstoord

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ik vind dat er wat moet gebeuren.
Zoals je zegt de schade bij de dader achterhaalt moet worden.
Hollands of niet Hollands...
En de ouders die gefaalt hebben bij het opvoeden van hun kroost,????
Vind het niet kunnen dat voor jongeren een milder strafbeleid is.
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ik heb op het internet nog even over het incident de reacties nagetrokken.
Er is een reactie bij van een getuige.
Rest van de reactie's zijn van mensen die afgaan op het verhaal.
Vooroordeel??? Maar nogmaals het gebruik van fysiek geweld keur ik altijd af.
Ik ben tegen geweld, in wat voor vorm dan ook. Fysiek of mentaal.


"ik was erbij en jennifer delano was stomdronken en mike lokte het zelf uit ben zelf ook homo maar nu is het dit keer niet de schuld van de marokaanse bevolking"
Joop
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3910 ... tml?p=17,1

AT5:
http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=34805
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

lokte zelf uit?

wat lokte hij zelf uit?

de reactie van een publiek?

die hem mishandelt?

dus het is terecht?

kom nou, dat gaat helemaal nergens over

lichamelijk geweld kan nooit een rechtvaardig gevolg zijn van uitlokking, totaal niet goed te praten
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

The Progynova@ 's schreef:
kiki schreef:zullen we dan ook een lijstje opmaken wat er allemaal uitgespookt is door marrokanen, turken en aanverwanten de laatste jaren. dan zit dit forum in een klap aan z'n datalimiet, zoveel is dat. dus hou maar op met aan te komen met 'lijstjes'

wel toegeven, op dit vlak zijn het de kutjochies onder de marrokanen die het meest in het nieuws komen.
Kiki ik vind je heel erg kortzichtig..
Ik ben het mee eens dat er ook criminelen onder de allochtonen bevinden.
Het zelfde is bij de autochtonen, zijn er net zoveel zware jongens..
Even zwaar bestraffen ieder, zwaardere straffen..


Wat jammer dat die Marokkaanse jeugd wel een *** hebben.
Dat is niet eerlijk.
voor die ***naam heeft de marok jeugd zelf gezorgd, voor de volle 100%. oververtegenwoordigd in de criminaliteit en nee, niet gaan ontkennen, de nederlandse gevangenissen zitten er overvol mee. met oa maroks. autochtonen zijn daar allang in de minderheid.
daarbij hebben niet alleen homo's last van maroks maar ook joden krijgen de volle laag onder het toeziend oog van nederland en nederlandse hoofddoekloze vrouwen en meisjes in de grote en middelgrote steden. niet alleen in zwembaden maar ook op straat. het gevleugelde woord hierbij is H**R omdat ze geen hoofddoek dragen.
het megahypocriete hierbij is dat jongens zich blijkbaar zo crimineel en sexueel mogen gedragen als ze zelf willen, en ja, ze kruipen met het grootste gemak OOK op homo's ja.
meisjes dienen zich zedig en keurig te gedragen MET hoofddoek.
het hele probleem komt gewoon voor uit een middeleeuwse totaal hypocriete cultuur/geloof dat volkomen botst met de westerse wereld.
voor wat betreft die virulente homohaat van marok jongens en mannen; het is alom bekend dat marok/turk/arab mannen het niet zo nauw met de sexe van iemand nemen als ze de gelegenheid *creeëren* om ergens hun happie kwijt te kunnen. man, vrouw, trans, geit, het doet er niet toe.
in eigen land gebeurt het volop en het mag daar geen naam hebben. hier heeft het wel degelijk een *sociaal-maatschappelijke* naam, namelijk homoseksualiteit of homoseksueel gedrag.
en juist dat benoemen daarvan in de westerse wereld, daar wringt hem de schoen voor met name maroks.
het is en blijft een hypocriet zootje
nepvrouw als geuzennaam
wavebird
ff weer wat posten
Berichten: 63
Lid geworden op: vr apr 18, 2008 3:44

Bericht door wavebird »

Babette schreef:
wavebird schreef:Ik wed dat het gewoon een groepje turken betrof die zich uit verveling stortte op die groep homo's. Ze moesten celstraf krijgen. en verscherpte extra straffen omdat het allochtonen zijn.(wederom)
oh, en als het witte, christelijke autochtonen waren geweest, minder straf??? Da's meten met twee maten, popje! Bovendien zijn deze jongeren hier geboren (derde generatie gok ik) en getogen en hebben dus de Nederlandse nationaliteit. Hoeveel generaties moeten er overheen gaan aleer ze niet meer "allochtoon" zijn, volgens jou? Ook tof van je dat je alle allochtonen op een hoop veegt...

Het vertoonde gedrag is uiteraard volstrekt onacceptabel en niet te tolereren, laat dat duidelijk zijn, maar in een rechtsstaat zoals de onze past het meten met twee maten, en ook nog eens op basis van uiterlijk, absoluut niet!

Tot slot: het idee dat Nederlanders tolerant zouden zijn is een waanidee. Dat vinden ze van zichzelf... "Onze" tolerantie is een flinterdun vernislaagje...

Babette.
ach het is wel zo dat het toch opmerkelijk genoeg vooral bij dit soort berichten er het woord allochtonen weer bij staat..
Ik vind als je als nieuwgroep dat er best bij mag vertellen dathet weer allochtonen betrof. en ik als nederlandse brave burger vind het best hekel als ik weer moet lezen dat het weer allochtonen waren.

soms heb ik dan idd zoiets van weer die allochtonen! ik denk dat die gedachtegang ook deels voortkomt doordat allochtonen natuurlijk nog altijd een minderheid is en daardoor vlugger negatief zal worden benaderd. Ik vind het vooral jammer voor de rest van de allochtonen die wel zich inzetten voor goede dingen.
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

<"ik was erbij en jennifer delano was stomdronken en mike lokte het zelf uit ben zelf ook homo maar nu is het dit keer niet de schuld van de marokaanse bevolking" >

niet zo verbazingwekkend dat jennifer al koninginnedag vierend dronken was en al draaide mike op de catwalk nog zo met zijn kont voor die maroks 'om het uit te lokken' dan nog hadden ze met hun tengels van hem af moeten blijven. als die maroks zo slecht tegen homo's kunnen dan moeten ze die vooral *niet zelf opzoeken*.
mike liep een homomodeshow bij de lellebel voor de deur en blijkbaar trekt dat oa marok publiek aan.
ws hetzelfde marok'publiek' wat ook vaker in de lellebel *zelf* komt. als homohoerenjongens wel te verstaan.
hoe kom je erbij om dergelijk commentaar als argument te gebruiken? het ongefundeerde negatieve waarde oordeel dat er uit spreekt alleen al! Daarbij: wie zegt dat het ook waar is? Iedereen kan zo zijn of haar negatieve uitspraken over een en ander doen, het word toch wel opgetekend voor de smeuiigheid.
Telegraafgehalte!
dus nogmaals pildiz: als maroks zo slecht tegen homo's kunnen dan moeten ze die niet juist opzoeken. of om te rammen of om te n**ken. wat minstens zo neerbuigend of sexueel agressief is trouwens, homo's, tv's, ts'en en nederlandse vrouwen gebruiken voor sex wanneer het hun zo uitkomt, maar er tegelijkertijd op schijten. je moet als ho/tv/ts/nederlandse vrouw maar zo maso zijn om je daarvoor te lenen.
ik kan slecht tegen maroks en hun hun megahypocriete gedrag dus zoek ik ze niet op in hun moskee of waar dan ook.
dat zou je vermijding kunnen noemen, maar het is alleen maar verstandig. zo krijg je geen ruzie.
nepvrouw als geuzennaam
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Kiki, nogmaals, lees goed wat er geschreven staat.
Ik heb al door dat begrijpend lezen voor jou een probleem is.
Jij bent uit op herrie op het forum.
Ik vind het minderwaardig van jou dat je mijn naam bewust fout schrijft.
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Kiki,

Het sexuele gedrag van mensen heeft overal zijn excessen. En geloof het of niet... ook in Nederland. Als er gegeneraliseerd moet worden trek dan de hele wereldbevolking over 1 kam. Wat dacht je van sexueel misbruik op kostscholen, incest, meiden die geïmporteerd worden om hier onder dwang te hoereren. Een hele kleine greep van vele misstanden door mensen met vele nationaliteiten.

Ik vermoed dat jij hele slechte ervaringen hebt. Dat kan ik alleen vermoeden omdat ik je niet ken. Net zo goed als jij niet alle Marokkanen, Turken, Antilianen, Surinamers, Duiters, Belgen........en ga zo maar door kent.

En nogmaals ik ben tegen verbaal en fysiek geweld. In welke vorm dan ook. Dat heb ik al genoeg meegemaakt. Ja, dat heb ik zeker genoeg meegemaakt en toch weiger ik te generaliseren. Het waren mensen die dit mij aangedaan hebben. Van welke nationaliteit? Doet er helemaal niets toe. Het waren mensen!!!

De Pil.
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Ik heb mijzelf maar even geregistreerd want ik wilde even reageren op dit onderwerp.

Ik ben opgegroeid in Amsterdam oost, indische buurt.
Ik ging om met, surinamers, marokkanen, turken, spanjaarden, italianen,etc, etc, etc.

Sommige van die jongens zijn boefjes, de meesten, hardwerkende jongens.
Vooral de turkse mensen die ik ken en mee samengewerkt heb, heb ik erg veel respect voor.
Hardwerkende mensen die er alles aan doen om hun gezin te onderhouden en mee te doen aan deze samenleving.
Een van mijn collegas baalde er van dat zijn kinderen beter nederlands konden dan hij zelf, de lieverd.

Ik ken marokaanse jongens die tijdens de ramadan vluchtten voor hun fanatieke broers omdat ze "hier woonden en dat achterlijke geloof maar niks vonden".
"Hebben jullie achmed gezien?" "neuh"
"achie, hijs weg, kom maar!"

Ik ken overigens erg veel blanke, nederlandse jongens die regelmatig "op vakantie" waren.
Die drugs dealden, inbraken pleegden, etc. (ik houdt het netjes)
En dan praat ik over minstens 20 jaar geleden!!

Zelf ben ik ook niet altijd de braafste geweest, naar ajax, op F side, daar dronken we echt geen ranja met een rietje, en ik ben van generaties "autochtoon" maar uiteindelijk komt mijn familie toch ook niet uit nederland.

Mischien moeten sommige mensen op dit forum eens een tijdje met die mensen omgaan voordat ze een oordeel geven want blijkbaar lezen die alleen de telegraaf en trekken ze daar hun oordeel uit, Kiki...
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

het is nooit zo zwart wit natuurlijk

ik woon in een flatcomplex waar toen ik er kwam wonen de verhoudingen, autochtoon/allochtoon (noem het ff botweg blank/zwart) ongeveer 70 % / 30 % was

na 7 jaar is dat inmiddels verschoven naar 30 % /70 %

de buurt is enorm achteruit gegaan

komt dat door die verschuiving? ik denk van niet

het meerendeel is idd allochtoon, maar de meeste last heb ik van de autochtonen die zich gedragen alsof de hele wereld van hun is, zij zijn het die de buurt tot een zootje maken door nergens rekening mee te houden

het is ook zo dat ik met de meesten weinig contact heb, terwijl ik met de groep allochtonen veel meer praat, babbel, aanspraak maak, het gaat eigenlijk vanzelf

klootviolen heb je der altijd bij, maar als je daar wat positief mee omgaat blijkt er toch vaak niet veel aan de hand (zoals de marok die naast mijn auto stond te pissen, hij moest echt nodig, wat van gezegd en hij snapte ook wel dat ie dat beter niet meer kon doen , de snoodaard :wink: )

ik denk dat wij nederlanders vooral moeite hebben met het wat vrijere karakter van veel allochtonen, als ik kijk hoe turken en marokkanen, iranezen, afganen, met elkaar omgaan, daar maakt het niet uit of je elkaar wel of niet kent, je bent van buitenkandse cultuur dus je zoekt elkaar automatisch op

in het gevoel van vrijheid - zeker tegenover de toch wat teruggetrokken nederlander op zijn eigen eilandje - schieten wat mensen door en denken dat ze alles kunnen maken en dan krijg je taferelen zoals het homoincident

ik denk niet dat de marokkaanse gemeenschap dit gedrag goedkeurd en daar op zit te wachten

zij veroordelen dat net zo goed

het is wat cliche om de buitenlandse medemens te verdedigen tov de blanke nederlander, e doch het is hoe ik mijn buurt ervaar, en ik denk zelfs dat de gemiddelde nederlander veel kan leren van die buitenlandse omgangsvormen

rest nog mijn ervaring in werk met vluchtelingen, de achtergronden, de geschiedenenis, de verhalen van zoveel ellende, dat wens je niemand toe, en je krijgt automatisch meer begrip voor bepaald gedrag

niet dat het is goed te keuren iemand in elkaar te slaan, toch kun je er iets genuanceerder tegenaan kijken als je wat achtegrond informatie inwint
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

Joyy schreef:rest nog mijn ervaring in werk met vluchtelingen, de achtergronden, de geschiedenenis, de verhalen van zoveel ellende, dat wens je niemand toe, en je krijgt automatisch meer begrip voor bepaald gedrag
wat heeft dat er eigenlijk mee te maken Joy? die jochies waar het hier om gaat zijn geen vluchtelingen. die jochies zijn hier in de meeste gevallen zelfs geboren. en die jochies waar het hier om gaat leven hier als god in frankrijk bij wijze van. en die jochies moeten ook eens een keer stoppen om zichzelf steeds in de slachtofferrol te drukken.
nepvrouw als geuzennaam
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

kiki schreef:
Joyy schreef:rest nog mijn ervaring in werk met vluchtelingen, de achtergronden, de geschiedenenis, de verhalen van zoveel ellende, dat wens je niemand toe, en je krijgt automatisch meer begrip voor bepaald gedrag
wat heeft dat er eigenlijk mee te maken Joy? die jochies waar het hier om gaat zijn geen vluchtelingen. die jochies waar het hier om gaat leven hier als god in frankrijk bij wijze van. en die jochies moeten ook eens een keer stoppen om zichzelf steeds in de slachtofferrol te drukken.
De jeugd in deze tijd doet niets vreemder dan de jeugd in mijn tijd.
Alleen nu zijn ze meer koffiekleurig dan bleekwaterig en daar schijnt men het grootste probleem mee te hebben.

Ik stel overigens voor dat je een cursus begrijpend lezen gaat volgen.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Ik heb door mijn werk (31 jaar OV en 12,5 jaar (als bijbaan) winkelbeveiliging) veelvuldig te maken met mensen die (simpel gezegd) regels overtreden.
Mijn ervaring is het dat veel van de dagelijkse 'incidenten' allochtone (noordafrikaanse) jongeren betreft.
Ook valt mij op dat dit vaak in groepsverband gebeurt...heb je ze alleen zijn het heel beleefde jongetjes.
Natuuurlijk hebben we ook te maken met autochtonen die het niet zo nauw nemen, maar dat is wel minder.
Over het algemeen is het ook zo dat als autochtonen iets 'fout' doen, dit relatief makkelijk af te handelen is maar met de genoemde allochtone jochies kost dat beduidend meer moeite (uitzonderingen hierop zijn er uiteraard ook).

Ondanks dit alles denk ik dat de 80/20 regel hier opgaat (80% van de rotzooi wordt veroorzaakt door 20% van de groep).
Ik waak er dus voor (althans dat probeer ik en met redelijk 'succes') om te generaliseren.
Ik denk namelijk dat ik in mijn werk slechts (voor een groot deel dan) in aanraking kom met die 20% en de overige 80% zie ik niet. (of als ik ze al zie, vallen ze mij niet op want 'normaal' gedrag).

Dan de vraag hoe dit alles op te lossen?
Uiteraard heb ik ook niet de ultieme oplossing (ook ik ben maar een mensje) maar ik denk dat e.e.a. al een stuk zou kunnen schelen als.
A. de pakkans vergroot wordt
B. er werkelijk gestraft wordt.
De straffen hoeven dan nog niet eens hoger of zwaarder, maar in combinatie met de grotere pakkans kan dit al redelijk effectief zijn.
Als je iets doet wat niet goed is en je weet op bijna zeker dat je (noem maar even iets) een week achter de deur verdwijnt dan......is dat na 2 of 3 keer ook niet leuk meer.
(voor de meesten dan......er zal altijd een groep blijven die het geen moer kan schelen en dus gewoon door zal gaan).

Bedenk naast dit alles ook wat de multiculti samenleving nog meer gebracht heeft.
Wie kent /eet het niet:
shoarma, couscous, doner, kebab, moksie metie, gyros, ...noem het maar op.
Als we de 'buitenlanders' hier niet hadden gehad was waarschijnlijk onze grootste 'uitspatting' nog steeds de (halve) Hema worst geweest (op zich ook niks mis mee, want op z'n tijd ook lekker) of patat met een fricandel.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

tinkerbell_ schreef:Ben ik het niet mee eens... Ik durf te geloven dat het zelfs in de genen zit of dat het tenminste door de ouders doorgegeven wordt. Ik heb nog nooit nederlandse jongens zo spastisch zien reageren op homo's transen en tv's. Een deel van die groep *jochies* (wat een troetelnaam) gebruikt geweld (grof geweld), en andere (of in de basis dezelfde?) wil er graag overheen.
Ik heb 1x meegemaakt dat iemand dreigde om mij in elkaar te slaan. Het was een autochtone, blanke, jongen. Vermoedelijk drugsgebruiker.

Verder blijft het bij schelden (inderdaad 3 v/d 4 keer door allochtonen en 9 van de 10 keer door jongens). Meestal pas als je al voorbij bent (de "helden" blijven bang dat je ze wat doet als je nog langs ze heen moet lopen). 't Geeft heel goed aan wat het zijn: pubertjes, zelf nog bezig hun grenzen te verkennen. En daar vaak -net- of -helemaal- overheen gaand...
tinkerbell_ schreef:weet je wat meten met verschillende maten is Babette. Toestaan dat een groep mensen anderen het leven zuur en onmogelijk maken. Hoe denk jij dat een trans zich voelt als zij bedreigt of erger: in elkaar geslagen wordt?
Wat zijn jouw ervaringen met bedreigingen en in elkaar geslagen worden? Of is het (zoals vaker bij jou) een theoretisch verhaal?
tinkerbell_ schreef:Ik heb een homo gekend die destijds door skinheads in elkaar geslagen is... Heeft daarna nooit meer normaal een baan kunnen krijgen en behouden vanwege de sociale angsten die hij daaraan overgehouden heeft. Het effect van zulke daden is soms LEVENSLANG.
Dit is gewoon een ramp...
Maar Babette heeft wel gelijk: ook autochtonen doen dingen die niet door de beugel kunnen, ook t.a.v. T*'s...
tinkerbell_ schreef:Maar ja die arme *jochies* die hebben het zo moeilijk en zwaar, en worden gediscrimnineerd enz...
En als je nu eens naar de werkloosheidscijfers, inkomstencijfers, etc onder allochtonen kijkt en je vergelijkt die met dezelfde cijfers van autochtonen? Zie jij dan ook een verschil? Of zit jij op een zwarte wolk waarbij je alleen de vermeende slechte eigenschappen en niet de slechte omstandigheden van allochtonen wilt zien? :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Wat zijn jouw ervaringen met bedreigingen en in elkaar geslagen worden? Of is het (zoals vaker bij jou) een theoretisch verhaal?
Afschuwelijk Frederique! Alsof je verkrachting pas mag afkeuren wanneer je het zelf mee gemaakt hebt??!!! hemeltje lief zeg!
En ja ik heb wekzeker slechte ervaringen met Marocs en dergelijk gespuis... ook met een surinamer. Ik vond het eerlijk gezegd nogal schokkend te zien hoe een oud nederlands omaatje werd gepest in de tram door een aantal afschuwelijke dikke vette surinaamse wijven voor hun eigen vermaak, mijn mond viel open van verbazing en afschuw. En de laatste keer toen ik in amsterdam aan het stappen was, nergens last van maar ja hoor... wel van twee marokanen die 10 minuten lang mij aaneengesloten bleven aanstaren en over me praten, afschuwelijk bedreigend en ontzettend onbeschoft. Of dat ik op straat door een marokaanse jongen wordt aangehouden die vraagt, wat ben je, man, vrouw... uiteindelijk FLIKKER, kanonhard, en NEE dat maak ik in de stad tenminste NIET mee bij autochtone nederlanders ! tot nu toe niets van vernomen gelukkig!!!!! Zelfs een marokaans jongetje van 8 jaar, die me vingerwijzend staat uit te lachen en roept: Hey travestiet!!!!!!!!!
heb ik bij nederlandse kinderen nog niet meegemaakt hoor!

Er is ook regelmatig in het nieuws dat veel marokaanse kinderen van 8-12 jaar ONHANDELBAAR worden... ik heb ze gezien hoor...dat zijn geen kinderen meer maar kleine monstertjes...

ja ik vind ook dat NL grote fouten heeft gemaakt door dit soort lui in het land te halen zonder ze voldoende te integreren...
Maar nu wil NL te vaak de eigen fouten onder de mantel der schijnheilige liefde verbergen door de oorzaak van het probleem in bescherming te nemen...en de mensen die slachtoffer zijn van de gevolgen te bagetaliseren!
En als je nu eens naar de werkloosheidscijfers, inkomstencijfers, etc onder allochtonen kijkt en je vergelijkt die met dezelfde cijfers van autochtonen? Zie jij dan ook een verschil? Of zit jij op een zwarte wolk waarbij je alleen de vermeende slechte eigenschappen en niet de slechte omstandigheden van allochtonen wilt zien? :wink:
het is toch belachelijk je inkomen in NL als excuus aan te wenden voor dergelijk gedrag?
Plaats reactie