Homo-modeshow verstoord

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Dank je wel John,

Gelukkig kan ik alleen maar lachen om Kiki (Patricia), met haar ziekelijk gedrag.

Yildiz
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

kiki schreef:overigens saartje, zal het je niet ontgaan zijn dat het vandaag 4 mei is, de dodenherdenking over een kwartier vanaf nu.
ik zal me tijdens het herdenken van de slachtoffers van de (nederlandse) holocaust plaatsvervangend schamen voor jou en ettelijke deelnemers van het forum hier. en voor de nederlandse bevolking die voor het grootste deel indertijd zo kritiekloos toekeek en zelfs meehielp bij de jodenvervolging in Nederland.
ongelooflijk, dat je het marok islamo-fascisme jegens joden, homo's en hollandse vrouwen bagatelliseert als 'pubergedrag'.
Dus de gehele nederlandse bevolking deugt niet (volgens jouw eigen redenering vwb de marokanen).
Voor het gemak vergeet je dus dan de mensen die WEL in het verzet hebben gezeten.....die WEL de joden hebben geholpen met onderduiken.......die WEL 'gestraft' werden (doodgeschoten) voor daden van anderen (Putten om er maar 1 te noemen).
Er zijn idd in de oorlog mensen 'fout' geweest..........wil dat dan automatisch zeggen dat iedereen 'fout' was??????
Dat is namelijk de kern van jouw redeneren als het gaat over allochtonen.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

kiki schreef:overigens saartje, zal het je niet ontgaan zijn dat het vandaag 4 mei is, de dodenherdenking over een kwartier vanaf nu.
ik zal me tijdens het herdenken van de slachtoffers van de (nederlandse) holocaust plaatsvervangend schamen voor jou en ettelijke deelnemers van het forum hier. en voor de nederlandse bevolking die voor het grootste deel indertijd zo kritiekloos toekeek en zelfs meehielp bij de jodenvervolging in Nederland.
ongelooflijk, dat je het marok islamo-fascisme jegens joden, homo's en hollandse vrouwen bagatelliseert als 'pubergedrag'.
Heel verstandig Kiki dat je de naam christina weggehaald hebt.
En je hoeft je niet voor Saartje en ettelijke deelnemers van het forum hier te schamen hoor. Wat zij doen is wat bekend staat als vrijheid van meningsuiting. Een goed recht. Rascisme niet. Maar dat ben je vast en zeker met mij eens.

Ik heb nu ook 2 minuten stilte gehouden. Heb even aan mijn Nederlandse oma gedacht die van geboorte Duitse was. Die het hier zo verschrikkelijk moeilijk heeft gehad door alle rascistische opmerkingen. Wanneer is ze hier in Nederland gekomen? 1927!!! Wat heeft ze eigenlijk gedaan? Helemaal niets!!!!!!!!!!!! Werd ze over 1 kam geschoren met de rest van de Duitsers?? JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Kortom, uit je mening maar stop het rascisme!!!
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Laatst vertelde een JOODSE persoon mij een mop.

Wat is het verschil tussen de NS en de SS?

De SS kreeg de treinen wel vol.

En jij maakt je druk om hun gevoelens?

Laat me niet lachen, of wacht.., dat doe je al...
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

johnn schreef:
kiki schreef:overigens saartje, zal het je niet ontgaan zijn dat het vandaag 4 mei is, de dodenherdenking over een kwartier vanaf nu.
ik zal me tijdens het herdenken van de slachtoffers van de (nederlandse) holocaust plaatsvervangend schamen voor jou en ettelijke deelnemers van het forum hier. en voor de nederlandse bevolking die voor het grootste deel indertijd zo kritiekloos toekeek en zelfs meehielp bij de jodenvervolging in Nederland.
ongelooflijk, dat je het marok islamo-fascisme jegens joden, homo's en hollandse vrouwen bagatelliseert als 'pubergedrag'.
Dus de gehele nederlandse bevolking deugt niet (volgens jouw eigen redenering vwb de marokanen).
Voor het gemak vergeet je dus dan de mensen die WEL in het verzet hebben gezeten.....die WEL de joden hebben geholpen met onderduiken.......die WEL 'gestraft' werden (doodgeschoten) voor daden van anderen (Putten om er maar 1 te noemen).
Er zijn idd in de oorlog mensen 'fout' geweest..........wil dat dan automatisch zeggen dat iedereen 'fout' was??????
Dat is namelijk de kern van jouw redeneren als het gaat over allochtonen.
lieve johnn, tijdens de duitse bezetting zat 1% van de nederlandse bevolking in het verzet, en 60% daarvan waren joodse nederlanders. dus ja, 99% van de nederlandse bevolking deugde niet. ook niet na WO2 toen heel erg veel nederlanders de bezittingen van joodse overlevenden niet terug wilden geven. ingepikt door de nederlanderse buren of nieuwe nederlandse bewoners van voormalige 'joodse' woningen.
en Putten had te maken met de liquidatie van een nazi officier niet met verzet tegen de jodenvervolging.
en Yildiz, wat deed je duitse oma dan toen precies toen haar landgenoten hier tussen 1940 en 1945 hier in nederland bevonden? ook zwijgen? ook helemaal niets doen tegen de jodenvervolging? of...........? en heel vervelend voor je duitse oma dat ze zo behandeld werd, maar zij werd niet uit haar huis gesleurd en naar een vernietingskamp gezonden. schaamde je oma zich ook omdat ze duitse was? voor de holocaust veroorzaakt door haar landgenoten? of sprak ze daar gewoon niet over?

enneh, johnn, mijn moeder heeft een concentratiekampsyndroom en mijn vader is ondergedoken geweest.
dit even om de tamelijk pathetische beschuldigingen van saartje en yildiz over rascisme ed even te weerleggen.
en om duidelijk te maken dat ik nu met eigen ogen kan zien hoe vervolgingen kunnen beginnen en in zijn werk gaan.
islamo-fascisme dus, onder toeziend oog van de nederlandse bevolking.
nepvrouw als geuzennaam
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

johnn schreef:Dus de gehele nederlandse bevolking deugt niet (volgens jouw eigen redenering vwb de marokanen).
Voor het gemak vergeet je dus dan de mensen die WEL in het verzet hebben gezeten.....die WEL de joden hebben geholpen met onderduiken.......die WEL 'gestraft' werden (doodgeschoten) voor daden van anderen (Putten om er maar 1 te noemen).
Er zijn idd in de oorlog mensen 'fout' geweest..........wil dat dan automatisch zeggen dat iedereen 'fout' was??????
Dat is namelijk de kern van jouw redeneren als het gaat over allochtonen.
John die pissed off is.
Dan heb je wel erg je best gedaan geloof ik. :lol:
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

kiki schreef:enneh, johnn, mijn moeder heeft een concentratiekampsyndroom en mijn vader is ondergedoken geweest.
dit even om de tamelijk pathetische beschuldigingen van saartje en yildiz over rascisme ed even te weerleggen.
:o
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Saartje schreef:Laatst vertelde een JOODSE persoon mij een mop.

Wat is het verschil tussen de NS en de SS?

De SS kreeg de treinen wel vol.

En jij maakt je druk om hun gevoelens?

Laat me niet lachen, of wacht.., dat doe je al...
en alle joden lachen om zo'n mop? :roll:
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

Saartje schreef:Laatst vertelde een JOODSE persoon mij een mop.

Wat is het verschil tussen de NS en de SS?

De SS kreeg de treinen wel vol.

En jij maakt je druk om hun gevoelens?

Laat me niet lachen, of wacht.., dat doe je al...
goedkoop en dom. *BRAAK*!
nepvrouw als geuzennaam
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Joyy schreef:
Saartje schreef:Laatst vertelde een JOODSE persoon mij een mop.

Wat is het verschil tussen de NS en de SS?

De SS kreeg de treinen wel vol.

En jij maakt je druk om hun gevoelens?

Laat me niet lachen, of wacht.., dat doe je al...
en alle joden lachen om zo'n mop? :roll:
Zeg ik dat?
Maar velen vinden het wel genoeg geweest met het duitsers bashen.
Tmeer daar de duitsers van onze genratie er helemaal NIETS mee te maken hebben.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

dat suggereer je

en dan te bedenken dat het topic begon met het 'catwalk' incident
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

Saartje schreef:
Joyy schreef:
Saartje schreef::
Zeg ik dat?
Maar velen vinden het wel genoeg geweest met het duitsers bashen.
Tmeer daar de duitsers van onze genratie er helemaal NIETS mee te maken hebben.
de (nederlandse)(half)joden van onze generatie hebben er helaas alles mee te maken kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
en ik stoor me mateloos aan dat zum kotzen jodenmop postje van je, ook al was ie verteld door een joods persoon.
respectloos en dom om zoiets te posten hier op deze datum en op dit moment.
nepvrouw als geuzennaam
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

kiki schreef:
johnn schreef:
kiki schreef:overigens saartje, zal het je niet ontgaan zijn dat het vandaag 4 mei is, de dodenherdenking over een kwartier vanaf nu.
ik zal me tijdens het herdenken van de slachtoffers van de (nederlandse) holocaust plaatsvervangend schamen voor jou en ettelijke deelnemers van het forum hier. en voor de nederlandse bevolking die voor het grootste deel indertijd zo kritiekloos toekeek en zelfs meehielp bij de jodenvervolging in Nederland.
ongelooflijk, dat je het marok islamo-fascisme jegens joden, homo's en hollandse vrouwen bagatelliseert als 'pubergedrag'.
Dus de gehele nederlandse bevolking deugt niet (volgens jouw eigen redenering vwb de marokanen).
Voor het gemak vergeet je dus dan de mensen die WEL in het verzet hebben gezeten.....die WEL de joden hebben geholpen met onderduiken.......die WEL 'gestraft' werden (doodgeschoten) voor daden van anderen (Putten om er maar 1 te noemen).
Er zijn idd in de oorlog mensen 'fout' geweest..........wil dat dan automatisch zeggen dat iedereen 'fout' was??????
Dat is namelijk de kern van jouw redeneren als het gaat over allochtonen.
lieve johnn, tijdens de duitse bezetting zat 1% van de nederlandse bevolking in het verzet, en 60% daarvan waren joodse nederlanders. dus ja, 99% van de nederlandse bevolking deugde niet. ook niet na WO2 toen heel erg veel nederlanders de bezittingen van joodse overlevenden niet terug wilden geven. ingepikt door de nederlanderse buren of nieuwe nederlandse bewoners van voormalige 'joodse' woningen.
en Putten had te maken met de liquidatie van een nazi officier niet met verzet tegen de jodenvervolging.
en Yildiz, wat deed je duitse oma dan toen precies toen haar landgenoten hier tussen 1940 en 1945 hier in nederland bevonden? ook zwijgen? ook helemaal niets doen tegen de jodenvervolging? of...........? en heel vervelend voor je duitse oma dat ze zo behandeld werd, maar zij werd niet uit haar huis gesleurd en naar een vernietingskamp gezonden. schaamde je oma zich ook omdat ze duitse was? voor de holocaust veroorzaakt door haar landgenoten? of sprak ze daar gewoon niet over?

enneh, johnn, mijn moeder heeft een concentratiekampsyndroom en mijn vader is ondergedoken geweest.
dit even om de tamelijk pathetische beschuldigingen van saartje en yildiz over rascisme ed even te weerleggen.
en om duidelijk te maken dat ik nu met eigen ogen kan zien hoe vervolgingen kunnen beginnen en in zijn werk gaan.
islamo-fascisme dus, onder toeziend oog van de nederlandse bevolking.

Ik vind dat jij je excuses aan moet bieden. Dit gaat werkelijk te ver!! Wat weet jij van mijn NEDERLANDSE oma?? Jij veronderstelt dingen die niet waar zijn. Vraag eerst eens behoorlijk hoe het in elkaar zit!!!!!!! En alleen omdat mijn oma niet kan antwoorden omdat zij helaas overleden is, want met een beetje nadenken had je dat wel kunnen begrijpen!! zal ik je vertellen dat mijn oma de goedheid zelve was. Dat zij wel degelijk opgekomen is voor haar volk, de Nederlanders.
En nog wat. Als je gelezen had, ik bedoel heel goed gelezen had, wat er gisteren allemaal gepost is dan weet je dat ik niet Yildiz ben.

Wil je mijn ware naam weten? Geen probleem. Ik ben Yip.


Hou op met dat om je heen trappen
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Joyy schreef:dat suggereer je
Nee, dat weet ik.
Relativeren heet dat.
Maar ja, er zijn altijd mensen die graag willens en wetens in de ellende blijven wentelen, kijk maar op dit forum...

Net zo goed als er zat duitsers van mijn leeftijd zijn die er zo langzamerhand schijtziek van worden dat nederlanders altijd over die oorlog blijven zeiken.

Maar inderdaad, way off topic, dank zij Kiki uiteraard...
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

Je had het toch over je duitse oma die hier sinds 1927 woonde? dus ook tijdens de duitse bezetting? als je duitse oma in het verzet zat dan wil ik mijn excuses aanbieden hoor, maar dat lijkt me nogal sterk.
ik weet alleen van Hans en Sophie Scholl van die Weisse Rose, een verzetsgroep *in* nazi duitsland. die zijn terechtgesteld door onthoofding door de nazi's.
voor het overige weet ik (helaas) niets over tijdens WO2 in Nederland woonachtige duitsers die hier (ook) in het verzet zaten.

en ja, mijn ouders hebben het rascisme en de vervolging aan den lijve ondervonden.
hun kinderen het 2e generatie oorlogsslachtoffer syndroom.
nepvrouw als geuzennaam
Plaats reactie