Homo-modeshow verstoord

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

kiki schreef:Het zou prettiger zijn als je even toegeeft dat ik nooit iets geschreven heb laat staan pleit voor en over groepsvervolging en alle marokkanen eruit, ff kort samengevat. Toonzetting is iets heel anders dan dat jij mij letterlijk woorden in de mond legt die ik nooit uitgesproken of geschreven heb.
Zie het bericht hierboven.....met een quote van een eerder bericht
oftewel....aan het 'prettige' is al om 23.44 toegegeven.
Overigens vindt ik dat je nu op woordjes zit te hakken, maar inhoudelijk vind ik weinig in je laatste berichten.....jammer.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

kiki schreef:<Maar dat jij ALLE joden alleen al hier in NL persoonlijk kent EN hun mening kent lijkt mij redelijk overtrokken.>

Nogmaals: de joodse gemeenschap in NL is heel klein, en reken maar dat ik het overgrote deel en hun mening ken. Ook via het NIW, div joodse fora en persoonlijk.
In 2001 telde de joodse gemeenschap in Nederland tussen de 41.000 en 45.000. De NIW een oplage van 6.000. Geen enkele joodse forum komt ook daar in de beurt, qua aantallen.

En of de mening die hier wordt verkondigd inderdaad overeenkomt met de mening van "het overgrote deel" van de joden in Nederland?

Zie:
Het Centraal Joods Overleg, platform van Joodse organisaties in Nederland, heeft met verontrusting kennis genomen van de inhoud van Fitna, de film van Geert Wilders.

Het Centraal Joods Overleg vindt het verontrustend, dat Wilders film vooroordelen bevestigt over Moslims en de film is alleen daarom al contraproductief. De Joodse gemeenschap wil samen met Nederlandse Moslims en de rest van Nederland extremisme en radicalisering een halt toe te roepen.

Wilders maakt zich in zijn film schuldig aan ernstige generalisaties. Alleen de negatieve elementen van de Koran worden belicht en bij zijn waarschuwing dat de islamisering moet stoppen gaat hij over de schreef van wat als kritiek acceptabel is.

Met het in beeld brengen van grafieken die de explosieve groei van de Moslim bevolking in Nederland en in Europa moeten voorstellen, in relatie met de getoonde terreuraanslagen en met de slogan ‘stop de islamisering, verdedig onze vrijheid’ suggereert Wilders, dat alle Moslims potentiële terroristen zijn die onze samenleving omver willen werpen.
Dat strookt niet met de feiten en zet op een onacceptabele wijze een hele bevolkingsgroep in een kwaad daglicht. Een Nederlands politicus dient zich van dit soort generaliserende voorstellingen te onthouden.

Er dient wel degelijk aandacht te zijn voor de vraag hoe om te gaan met extremisering en radicalisering. De in de film getoonde uitspraken over Joden geven aan dat er afschuwelijke opvattingen over Joden worden uitgedragen door bepaalde Islamitische geestelijken en dat zelfs kinderen daarmee worden geïndoctrineerd.

De aaneenschakeling van beelden met terreurdaden van Islamitische extremisten is schokkend en toont andermaal aan dat onze samenleving de plicht heeft dit religieus gevoede terrorisme krachtig te bestrijden. Een democratie behoort zich te beschermen tegen diegenen die deze democratie omver willen werpen, bescherming te bieden aan de inwoners van de rechtstaat en op te komen tegen dergelijke religieus gemotiveerde haattaal. Wilders’ film polariseert alleen maar.

Amsterdam, 28 maart 2008.
De Vereniging Centraal Joods Overleg bestaat uit zeven leden.
Dat zijn:

Nederlands-Israëlitisch Kerkgenootschap (NIK);
Portugees-Israëlitisch Kerkgenootschap (PIK);
Verbond van Liberaal-Religieuze Joden in Nederland;
Federatie Nederlandse Zionisten (FNZ);
Stichting Joods Maatschappelijk Werk (JMW);
Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI);
Nederlands Joodse Jeugd (NJJ)

Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat ze samen meer Joden in Nederland en hun mening kennen, dan Kiki.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Ik zal mijn standpunt nog een keer proberen te verduidelijken.

Wat was er toen aan de hand?
Voor en tijdens de oorlog deden 'de joden' het niet goed volgens 'de duitsers'...waren ze een bedreiging voor de samenleving.
Daarop zijn in 1e instantie hun vrijheden meer en meer ingeperkt en vervolgens zijn ze in grote getale opgepakt en 'vernietigd'.

Wat is er nu aan de hand?
In de ogen van een aantal (en helaas steeds meer) 'nederlanders' doen 'de marokanen' het niet goed en zijn ze een bedreiging voor de samenleving.
Er gaan meer en meer stemmen op om hun vrijheden in te perken en ze te verwijderen uit 'onze' samenleving.

Ik zie dus paralellen tussen toen en nu.
Daarom verbaast het mij ook dat juist een slachtoffer van het 1e zich zo in laat met het 2e en op dezelfde manier aan het generaliseren is.
Natuurlijk heb je nu marokanen die dingen verkeerd doen, net zo goed als dat je vroeger joden had die dingen verkeerd deden.
Naar mijn mening moet je degenen die dingen verkeerd doen isoleren, oppakken, straffen, gevangen zetten (geef het maar een naam) maar zeker niet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren wegens het gedrag van enkelen.
Toegegeven, zo radicaal als men het in de oorlog aangepakt heeft zie ik nu nog niet opdoemen (wat dat aangaat hebben we geleerd??) maar het effect gaat wel een groot deel dezelfde richting op.
Dat was toen al niet goed en dat is nog steeds niet goed in mijn ogen.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Ik wilde nog even laten weten dat de mop die ik poste wellicht niet zo erg goed getimed was en het was zeker niet mijn bedoeling er iemand mee te kwetsen.
Degene die hem mij vertelde vondt het zelf ook op het randje maar stond er wel vet bij te grinniken.

Dat getypt hebbende, we moesten allemaal 2 minuten stil zijn gisteren omdat o.a. "zoiets noooooit meer mag gebeuren" terwijl er dagelijks hele bevolkingsgroepen worden uitgemoord maar er niemand iets tegen doet.
Ik vindt zo'n herdenking persoonlijk dan ook behoorlijk hypocriet tegenwoordig en doe er al een aantal jaren niet meer aan mee.

En dan heb ik het nog niet eens over uitspraken van sommige mensen over bijvoorbeeld marrokanen in ons land.
Gelukkig merk ik dat er intelligente mensen op dit forum zijn die wél begrepen dat ik iets duidelijk probeerde te maken.
Gebruikersavatar
Fritzzz
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: zo mei 27, 2007 22:27
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Fritzzz »

30 mei is de nationale coming out dag, misschien een ideetje om daar te gaan staan met zijn allen in plaats van schreeuwen tegen het beeldscherm.
Deze dag is speciaal in het leven geroepen om de mensen op straat aan te spreken over wie we zijn en waarom we hier zijn.
Het is tegenover de lellebel op het rembrandplein dus ik denk dat we ook wel Marokanen, Turken, Antilianen, Chinezen, Japanners, Amerikanen, Duitsers, Joden en nog veel meer nationaliteiten tegen komen.
Het zal je verbazen hoeveel mensen er na uitleg wel positief tegenover gaan staan.

Natuurlijk zullen er nog steeds uitwassen zijn die het nooit zullen begrijpen en altijd agressief gaan reageren en dat soort zal gewoon extra zwaar gestarft moeten worden voor het plegen van zinloos geweld.
Wat mij betreft mag er bij zinloos geweld meteen vijf jaar bovenop en geen strafvermindering.

Ik denk en ben bang dat er helaas een klein groepje zal staan de 30e en waarschijnlijk is het weer hetzelfde groepje met als voortrekkers de dragqueens die op het rembrandsplein de folders en de rozen gaan uitdelen. :(

Hierbij dus de uitnodiging om met zijn allen massaal het rembrandplein te bezetten en eens met zijn allen te gaan vertellen dat we het niet meer pikken allemaal.
Ik wil zelfs wel een ruimte beschikbaar stellen waar ook kan worden omgekleed als je niet all out de deur uit durft.
Stuur hiervoor een mailtje naar fritzzz@fritzzztheblitzzz.nl en bij genoeg animo zorg ik voor extra omkleedruimte.

Ik vind het alleen echt zeer betreurenswaardig dat er ondanks al het geklaag over hoe erg we het wel niet hebben er nog niet een iemand onder de post van John over de coming out day dat ernog niemand gepost heeft van ja ik kom ook laten we er gaan staan met zijn allen ...laat zien wie je bent.

Het leven houd niet op bij het forum. De grote wereld daarbuiten wacht op je grijp die kans laat je zien met zijn allen.
Denken ik doe daar niet aan mee ik ga al de straat op is geen optie.... MET ZIJN ALLEN DE STRAAT OP ...IMPONEREN zo'n grote groep staat sterk .....heel sterk!!!!! Grijp die kans om je sterk te voelen en gebruik dat sterke gevoel om de dag erna weer sterk de straat op te gaan...
Blijf niet achter het formum zitten wachten tot een ander het voor je opknapt.
Wij gaan in ieder geval met groep transgenders er naartoe, een normale groep 'meiden' die zichzelf geaccepteerd wil voelen, en daarvoor wil staan, geen dragqueens geen rariteiten gewoon jezelf zijn en daarvoor staan.
Wil je jezelf aansluiten bij de groep want samen sterk doe dan ook even een mailtje en kom mee naar buiten allemaal.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik veel van jullie daar ga zien ....
mochten er taalfouten in mijn bericht staan dan daarvoor alvast mijn excuses. :)
Ik ben een Draak van een Koningin. Maar wel lief hoor...;)
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

johnn schreef:In de ogen van een aantal (en helaas steeds meer) 'nederlanders' doen 'de marokanen' het niet goed en zijn ze een bedreiging voor de samenleving.
Er gaan meer en meer stemmen op om hun vrijheden in te perken en ze te verwijderen uit 'onze' samenleving.

Ik zie dus paralellen tussen toen en nu.
Een joodse vriendin van mij zei het 20 jaar geleden al: als de geschiedenis van '40-'45 zich ooit herhaalt, dan zijn de Turken en/of Marokkanen de klos.

Gisteravond, bij de kranslegging op het homomonument in het dorp waar ik woon, riep de voorzitter van het COC de leiders van de islamitische gemeenschappen op om hun achterban op hun gedrag jegens holebitra's aan te spreken. Tegelijkertijd gaf hij een duidelijk signaal af, dat wij ons niet laten misbruiken door Wilders en dergelijken om islamitische medeburgers als groep over de rand van onze samenleving heen te duwen. Een mooi moment, wat mij betreft.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Fritzz,

Ik heb het bericht van John doorgezet op een andere site (de Noodles), zie hier: http://www.n00dles.nl/genderforum/viewt ... 94d6#p4069

De opmerking over TNN deel ik wel: ik hoop dat er volgende keer een gezamenlijke actie komt vanuit TNN.

Ik ben er zelf nog niet uit of ik wel-of-niet kom. Ik voel wel met de bezwaren die in die thread genoemd staan mee, hoewel ik de actie op zich wel sympathiek vind.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
wavebird
ff weer wat posten
Berichten: 63
Lid geworden op: vr apr 18, 2008 3:44

Bericht door wavebird »

Ze moeten die allochtonen gewoon zwaar straffen.
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

<Natuurlijk heb je nu marokanen die dingen verkeerd doen, net zo goed als dat je vroeger joden had die dingen verkeerd deden.
Naar mijn mening moet je degenen die dingen verkeerd doen isoleren, oppakken, straffen, gevangen zetten (geef het maar een naam) maar zeker niet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren wegens het gedrag van enkelen>

ja hoor, vroeger was er hier en daar een enkele criminele jood, maar vandaag de dag blijken maroks volgens de harde cijfers oververtegenwoordigd in de criminaliteit.
Vroeger (en nu) had je ook rabijnen, maar geen enkele heeft toen en nu ooit haat gezaaid jegens andersdenkenden (toen) en andersvoelenden (nu). Ik herhaal: geen enkele.
geen enkel joodse politicus veroordeeld andersvoelenden, ik herhaal: geen enkele. toen niet en nu niet.
moslim politici wel, zoals onlangs Yman Machrach, amsterdams PVDA(!!!) raadslid.
het betreft hier niet 'enkelen' maar velen in een tempo van eens per 2 weken een incident die in de openbaarheid komt, voor wat betreft homohaat en jodenvervolging.
Johnn, maroks blijken keer op keer haat te zaaien, homo's en joden te vervolgen en *jij* maakt daar een vervolgde groep van? *zij* vervolgen mensen m/v van allerlei slag, *zij* worden *niet* vervolgd. ik herhaal: *niet* vervolgd.

<Een joodse vriendin van mij zei het 20 jaar geleden al: als de geschiedenis van '40-'45 zich ooit herhaalt, dan zijn de Turken en/of Marokkanen de klos.>

je joodse vriendin had het 20 jaar geleden helemaal mis Janiek. in de eerste plaats hebben turken en marokkanen hun eigen land in de vorm van turkije en marokko, dus kunnen ze altijd terug gaan 'als het hier mis gaat'.
sterker nog: de in turkije en marokko geboren mensen kunnen volgens de turkse en marokkaanse wet hun turkse en marokkaanse nationaliteit niet eens opgeven.
Joden hadden indertijd nog geen eigen land, weet je wel?
bovendien haal je iets aan wat je joodse vriendin 20 jaar geleden heeft gezegd; inmiddels leven we niet meer in 1988 maar in 2008 waarin blijkt dat met name veel maroks volslagen homofoob zijn.
als de geschiedenis van '40-'45 zich herhaalt dan zijn het openlijke homo's en herkenbare transen die de klos worden. en weer onder toeziend oog van nederlanders die het niet eens zo kan schelen, of zelfs meewerken, net als toen.

dat belerende toontje waarop '40-'45 iedere keer weer aangehaald word dat we toch niet mogen discrimineren, foei toch, dat is een inmiddels zo'n versleten en oubollig argument om de ware, openlijk rascistisch en discriminerende beleefde aard van maroks onder het karpet te vegen.
een soort drogreden om maar niet onder ogen te willen zien dat maroks ook net gewone mensen zijn die óók rascistisch kunnen zijn en volop m/v van allerlei slag en aard discrimineren. alleen doen zij het openlijk en volop, zonder daarin gestoord te worden door de politiek correcten. ze zijn toch per definitie 'slachtoffers'?
mag je niks van zeggen hoor, '40-'45'
versleten, achterhaald en oubollig, dat '40-'45' om mensen die zich tegen het islamo-fascisme uitspreken de mond te snoeren.
beledigend zelfs.
dus ben ik en veel anderen met mij in deze context 'dat gezeik over WO2 zat'. (zie een paar postjes terug waarin je het eens bent dat er een einde moet komen aan dat 'gezeik over WO2)
moet je toch wel kunnen begrijpen, dat dat '40-'45' in deze context ook inmiddels volstrekt misplaatste morele chantage is, vind je ook niet?
nepvrouw als geuzennaam
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Fritzzz schreef: Het leven houd niet op bij het forum. De grote wereld daarbuiten wacht op je grijp die kans laat je zien met zijn allen.
Denken ik doe daar niet aan mee ik ga al de straat op is geen optie.... MET ZIJN ALLEN DE STRAAT OP ...IMPONEREN zo'n grote groep staat sterk .....heel sterk!!!!! Grijp die kans om je sterk te voelen en gebruik dat sterke gevoel om de dag erna weer sterk de straat op te gaan...
Blijf niet achter het formum zitten wachten tot een ander het voor je opknapt.
Wij gaan in ieder geval met groep transgenders er naartoe, een normale groep 'meiden' die zichzelf geaccepteerd wil voelen, en daarvoor wil staan, geen dragqueens geen rariteiten gewoon jezelf zijn en daarvoor staan.
Wil je jezelf aansluiten bij de groep want samen sterk doe dan ook even een mailtje en kom mee naar buiten allemaal.


Fritzzz, wij proberen vrijdag 30 mei na het werk te komen.
Ik hoop dat er velen zullen komen

Groeten,
Yildiz
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

ik heb gisteravond een docu op BBC2 gezien over de "geboorte" van Israel... Ik werd er doodziek van. Mijn partner en ik kunnen absoluut niet begrijpen hoe een volk, dat zo vervolgd is, vervolgens doodleuk een andere bevolkingsgroep verdrijft, uitmoordt als het uit komt en tot op de dag van vandaag probeert Palestijnen uit te knijpen. De toenmalige Israelische generaals geven het toe, omdat ze wroeging voelen... Ondertussen gaat het bouwen van nederzettingen gewoon door. Met welk recht vragen wij ons regelmatig af... Een ander volk straffen met de gevolgen van de holocaust is een gotspe...

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
wavebird
ff weer wat posten
Berichten: 63
Lid geworden op: vr apr 18, 2008 3:44

Bericht door wavebird »

we moeten denk ik ook niet tezeer de nadruk gaan leggen op het feit dat het allochtonen waren. Ik ben tegen elke vorm van racistisch geweld. ook tegen homo''s dus. maar zolang het in nederland zo een vrije tolerante land is zullen deze dingen alleen maar toenemen. let op mijn woorden. We zijn met zijn alle te tolerant. we geven allochtonen gewoon uitkeringen. die raken demotiveerrt om te werken want denken we krijgen toch wel een uitkering. dit land is ziek.
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

Babette schreef:ik heb gisteravond een docu op BBC2 gezien over de "geboorte" van Israel... Ik werd er doodziek van. Mijn partner en ik kunnen absoluut niet begrijpen hoe een volk, dat zo vervolgd is, vervolgens doodleuk een andere bevolkingsgroep verdrijft, uitmoordt als het uit komt en tot op de dag van vandaag probeert Palestijnen uit te knijpen. De toenmalige Israelische generaals geven het toe, omdat ze wroeging voelen... Ondertussen gaat het bouwen van nederzettingen gewoon door. Met welk recht vragen wij ons regelmatig af... Een ander volk straffen met de gevolgen van de holocaust is een gotspe...

Groetjes en liefs,

Babette.
*ZUCHT*.......lieve Babette, google eens een beetje en zoek Jordanië eens op?
dankzij het Witboek gesticht in 1922 op Palestijnse grond, de hashemieten hebben daar sinds jaar en dag de macht terwijl zo'n 70% van de jordaanse bevolking palestijns is.
de eerste koning Abdullah werd in 1954 door een Palestijn vermoord en opgevolgd zijn zoon Hussein, die vervolgens korte mette maakte met jouw geliefde palestijnen, wat ontaardde in massale executies in de jaren 60 tot de Black September in 1970, toen zo'n 20.000 palestijnen de grens overgezet werden richting Libanon.
wat er met Libanon gebeurd is weten we allemaal.
wat probeer ik je hier duidelijk te maken lieve, linkse, politiek correcte Babette?
a: dat geen enkele arab wakker lag van de vervolging van palestijnen in Jordanië.
b: ook jij toen niet indertijd, en nu maak je je ook niet zo druk over het feit dat Jordanië op Palestijnse grond gesticht is en dat de hashemieten daar de dienst uit maken.
c: jij hebt nog nooit gehoord van een palestijn die Jordanië claimt als Palestijns gebied, en ik ook niet. niemand niet trouwens. Israel is namelijk veel mediagenieker ivm idd: de Holocaust wat bij onnadenkende piepeltjes als jij heel veel morele verontwaardiging oproept. 'hoe kunnen ze dat nou toch doen, als ze zelf..'enz.
liet die BBC docu ook zien hoe Israel tot stand is gekomen dankzij de Verenigde Naties en ook Palestina? nee zeker?
tuurlijk laten ze niet zien dat de palestijnen het hun toegewezen land *onder invloed van de omringende arab landen weigerden*.
liet die BBC docu ook de 1e isra-arab oorlog zien waarin maar liefst even 5 omringende arab landen israel van de kaart probeerden te vegen? toen de inkt op de Verenigde Naties toekenning van Israel nog niet eens droog was? nee zeker?
ook niet dat de omringende arablanden de palestijnen opdroegen 'ruimte te maken voor de arab legers'? nee zeker?
liet die docu ook zien dat de palestijnen tot op de dag van vandaag in de bezette gebieden door bv Egypte en Jordanie als gijzelaars worden gebruikt? nee zeker?
Egypte *wil* Gaza+ inwoners niet eens terug. Gaza was tot 1967 Egyptisch grondgebied, en de bewoners palestijnen met de egyptische nationaliteit.
diezelfde voormalig egyptische palestijnen worden namelijk *NIET* erkend door egypte, dus zijn ze statenloos.
wat was het hoofdonderwerp van die BBC docu? laat me es raden? Deir Yassin.

enzenenz. ja ja, holocaust, oh oh oh, wat erg toch, jeetje, ach gut, maar niet even verder kijken dan de neus lang is. nee, natuurlijk niet....de holocaust is een goeie stok om mee te slaan en het eigen geweten over het landsgedrag tussen 40-45 te verbloemen.
'zie je wel? zij doen hetzelfde!' (maw: 'zo erg was het allemaal niet')
nepvrouw als geuzennaam
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Kiki,

Ik ben klaar met de discussie met jou.
We zijn het erover eens dat de discriminatie toen niet goed was (zwak uitgedrukt).
Vervolgens geef jij mij het idee dat je -vanuit het slachtoffer van die discriminatie zijnde- het recht meent te hebben een andere bevolkingsdgroep te mogen discrimineren.
Een bevolkingsgroep als geheel bedoel ik dus.....en niet die elementen van die groep die (waar we het ook over eens zijn) zich misdragen.
Als je dat niet inziet, zie ik het nut van verdere discussie niet en is het zonde van de tijd en ruimte op de server.
Als je echt meent dat 'de marokanen' als geheel niet deugen (en die indruk wek je bij mij in je postings), denk ik zelfs dat je in principe geen haar beter bent dan degenen die jou slachtoffer hebben gemaakt.
Er bestaan inderdaad cijfers dat het aantal criminele marokaanse figuren relatief (of verhoudingsgewijs zo je wilt) hoger ligt..klopt helemaal.
maar dat zijn ze dus NIET allemaal.
Ik heb de 80/20 stelling al eens geschreven (20% van de groep zorgt voor 80% van de ellende en omgekeerd).
Als ik iets dergelijks geschreven zou hebben over joden als jij schrijft over marokanen zou (heel terecht) dit forum te klein zijn.
Als het over een andere bevolkingsgroep gaat mag het plots wel?????????
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

<Mijn partner en ik kunnen absoluut niet begrijpen hoe een volk, dat zo vervolgd is, vervolgens doodleuk een andere bevolkingsgroep verdrijft, uitmoordt als het uit komt >

hier word een heel volk over 1 kam geschoren en voor moordenaars uitgemaakt.
hoe kijk je hier dan tegen aan johnn? en niet te selectief lezen graag.
nepvrouw als geuzennaam
Plaats reactie