Het is allemaal maar hoe je het bekijkt, maar die domme imago angst van sommigen, je zou het bijna homofoob kunnen noemen. Wat zouden mensen wel niet gaan denken van een LGBT combo in Nederland, maar volgens mij denken ze zo wel genoeg gekke dingen hoor. Misschien dat die homo's dan voor een extra krasje op het imago zorgen, maar zit dat imago niet al vol met krassen en deuken door de fetisjisten?Nannette schreef:Dit is niet alleen een forum voor transseksuelen. Maar voor de hele t* community. En ik geloof ook niet dat het primaire doel van deze site is om transseksualiteit beter geaccepteerd te krijgen. Mij lijkt (correct me if I'm wrong) het doel van deze site meer de onderlinge contacten en van elkaar kunnen leren onder andere, informatie verstrekken over/van de doelgroepen. En die doelgroepen zijn divers, maar liggen soms wel in elkaars verlengde. Raken doen ze elkaar zeker.
Frederique, het enige waar ik iets tegen heb is dat men tegen een link met homo's en lesbo's is, en ondertussen wel hier met fetisjisten gaat zitten. TV, TG en TS zitten in de ICD gewoon samen onder F64, Latex & co dat valt onder F65 en ook de latex TV's vallen onder F65.
ICD-10:
F64: Gender identity disorders
F65: Disorders of sexual preference
Nannette schreef:Want daarmee bevestig je het beeld van de samenleving dat het om seksualiteit gaat en niet om sekse, om je genderidentiteit.
En over die chat, ik kom er amper en dat blijft ook echt wel zo. Maar de laatste keer dat ik er was, toen was er toch echt een Ops die in het kanaal bezig was met een ander virtueel oraal te bevredigen.Nannette schreef:En op de chat ben ik nog nooit cybersex tegengekomen. Degene die dat wel doen via de chat, zelfs al is het privé, houden zich niet aan de regels van de chat.