steeds verder
Moderator: Moderators
Dat zou betekenen dat ik 10 cm en hoger moet, om zo een kleinere voet te lijken te hebben? die zien er wel mooi uit, maar lijkt me ook een hele toeer om op te lopen.
Dat er zoveel bij komt kijken, als man doe je ff een maat 45 en als het je smaak is ben je klaar.
Ik ga mijn vrouw beter begrijpen nu.... Is dit met meer kleren?
Dat er zoveel bij komt kijken, als man doe je ff een maat 45 en als het je smaak is ben je klaar.
Ik ga mijn vrouw beter begrijpen nu.... Is dit met meer kleren?
en ook hoeveel lef je hebt
kwam eens een t-mens tegen int openbaar overdag die van zichzelf zon 2 meter was en droeg stilettolaarzen waarbij er nog eens 12 cm bijkwam
ze kwam bij mij erg zelfverzekerd over
eenzelfde soort creatie zag ik recent in de stad lopen , ook overdag,maar daarbij was het duidelijk niet de bedoeling als vrouw over te komen gezien de manier van lopen ,bewegen en de mannelijke dominante uitstraling
kwam eens een t-mens tegen int openbaar overdag die van zichzelf zon 2 meter was en droeg stilettolaarzen waarbij er nog eens 12 cm bijkwam
ze kwam bij mij erg zelfverzekerd over
eenzelfde soort creatie zag ik recent in de stad lopen , ook overdag,maar daarbij was het duidelijk niet de bedoeling als vrouw over te komen gezien de manier van lopen ,bewegen en de mannelijke dominante uitstraling
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Lol, ik denk dat je vrouw jou minder zou gaan begrijpen vanwege bovenstaande stukje. Als er voor haar veel bij komt kijken als ze een paar schoenen wil kopen, dan is dat om geheel andere redenen dan waneer jij naar een paar hakken op zoek bent. Hoe dan ook, veel succes met je zoektocht. Loop niet te hard van stapel en begin met een paar niet al te hoge blokhakken.lindaR schreef: Ik ga mijn vrouw beter begrijpen nu.... Is dit met meer kleren?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Joyy schreef: kwam eens een t-mens tegen int openbaar overdag die van zichzelf zon 2 meter was en droeg stilettolaarzen waarbij er nog eens 12 cm bijkwam
The shock, the horror! Openly out and about. Transpeople, they're everywhere.
Op mij komt het over alsof je haar het liefst persoonlijk weer in de kast had gestopt. Helemaal omdat je daarna de mannelijke en dominante verschijning er eentje van dezelfde soort was, volgens jou. Dat lijkt me toch niet, anders is een transitie vrij zinloos.Joyy schreef: ze kwam bij mij erg zelfverzekerd over
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
verkeerd begrepen, ik vond het getuigen van veel lef om ondanks die 2 meter er nog 12 cm bij te doen en erbij te lopen alsof het haar geen een reet boeide wat een ander dacht, uiteraard geheel en al mijn interpretatie, god weet zweette ze peentjesMorbide schreef:Joyy schreef: kwam eens een t-mens tegen int openbaar overdag die van zichzelf zon 2 meter was en droeg stilettolaarzen waarbij er nog eens 12 cm bijkwam
The shock, the horror! Openly out and about. Transpeople, they're everywhere.
Op mij komt het over alsof je haar het liefst persoonlijk weer in de kast had gestopt. Helemaal omdat je daarna de mannelijke en dominante verschijning er eentje van dezelfde soort was, volgens jou. Dat lijkt me toch niet, anders is een transitie vrij zinloos.Joyy schreef: ze kwam bij mij erg zelfverzekerd over
voorbeeld 2 betrof een man die overduidelijk ook gezien wilde worden als zijnde man, hetzij in een outfit die enorm veel naar het vrouwelijke neigde
strakke knalroze latex legging en dito latex strak jasje, dikke zware kisten deronder en lopen als een neanderthaler, wederom mijn interpetatie, deden een mannelijke boodschap uitdragen
ik heb nadrukkelijk t-mens gebruikt omdat dat alle categorieen open laat dus welke in kast ik hij zij het dan terug zou willen stoppen volgens jou, geen id
Kom jij nog wel eens buiten ofzo?Morbide schreef: Dat lijkt me toch niet, anders is een transitie vrij zinloos.
No offense maar ik heb volledig geupgrade Ts gezien die er ook bijliepen als een polderkerel.
Maar mischien leg ik de lat wel te hoog, wie weet..
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Is het niet zo dat als we ons zelf buiten de deur begeven, we toch ons uiterste best doen om er netjes en goed bij te lopen?
Lijkt mij tenminste, maar..............ik loopt nog niet buiten de deur, maar ga dat zeker wel doen, alleen niet hier in mijn directe omgeving..lol.
En net als met alles, er zijn mooie en lelijke vrouwen, net als er mooie en minder mooie t*s lopen............maar vaak gaat het er toch niet om hoe groot of grof..............hoe klein en fijn.............
Het gaat er toch om dat we zijn wie we zijn en dat naar buiten durven brengen ( hoor mij nou...........ik moet het zelfs nog vertellen thuis).
Dus groot op stiletto's of klein op ballerina's.........maakt toch niet uit...
Lijkt mij tenminste, maar..............ik loopt nog niet buiten de deur, maar ga dat zeker wel doen, alleen niet hier in mijn directe omgeving..lol.
En net als met alles, er zijn mooie en lelijke vrouwen, net als er mooie en minder mooie t*s lopen............maar vaak gaat het er toch niet om hoe groot of grof..............hoe klein en fijn.............
Het gaat er toch om dat we zijn wie we zijn en dat naar buiten durven brengen ( hoor mij nou...........ik moet het zelfs nog vertellen thuis).
Dus groot op stiletto's of klein op ballerina's.........maakt toch niet uit...
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
Ik ben liever een mooie travestiet dan een lelijke vrouw.Als je je buiten de deur begeeft moet je niet op willen opvallen en ga in het begin eens met een vriendin,als je reacties krijgt krijg je meestal evenveel negatieve als positieve reacties.Maar als je alsman gaat hebben ze ook altijd wat of je bent te dun of te dik ,te klein of te lang,te mooi of te lelijk enz.
Doe wat jij vind dat je moet doen en veel succes
Doe wat jij vind dat je moet doen en veel succes
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
kortom..............niets menselijks is ons vreemd:-)
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Nooit! Dat heeft heeft helemaal geen zin want ik ben toch de enige T in the village. Soms zet ik zelfs een geranium voor mijn monitor als ik het allemaal niet meer aan kan. =PSaartje schreef: Kom jij nog wel eens buiten ofzo?
No offense maar ik heb volledig geupgrade Ts gezien die er ook bijliepen als een polderkerel.
Maar mischien leg ik de lat wel te hoog, wie weet..
Ik denk dat je de lat te dichotoom legt. Heel soms, als de tofu op is, moet ik wel eventjes naar buiten en dan zie ik weleens bio-vrouwen een polderkerel neerzetten. Als zij dat kunnen en mogen, waarom wij dan niet?
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Joyy schreef:
verkeerd begrepen, ik vond het getuigen van veel lef om ondanks die 2 meter er nog 12 cm bij te doen en erbij te lopen alsof het haar geen een reet boeide wat een ander dacht, uiteraard geheel en al mijn interpretatie, god weet zweette ze peentjes
voorbeeld 2 betrof een man die overduidelijk ook gezien wilde worden als zijnde man, hetzij in een outfit die enorm veel naar het vrouwelijke neigde
strakke knalroze latex legging en dito latex strak jasje, dikke zware kisten deronder en lopen als een neanderthaler, wederom mijn interpetatie, deden een mannelijke boodschap uitdragen
ik heb nadrukkelijk t-mens gebruikt omdat dat alle categorieen open laat dus welke in kast ik hij zij het dan terug zou willen stoppen volgens jou, geen id
lol