steeds verder
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Dat komt door de hooikoorts. =P
De weersituatie is niet zo gunstig... *hatsjoe*
http://www.youtube.com/watch?v=bXguAl50XYo
Als ik besluit om eens achter de geraniums weg te komen om ergens een patatje te eten, dan komt dat op tv. =P
Als ik besluit om eens achter de geraniums weg te komen om ergens een patatje te eten, dan komt dat op tv. =P
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Lol. Versta je dat echt niet? Zulk moeilijk Fries wordt er nou ook weer niet gesproken...
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Lukt je niet want ik weet dat we in 2013 onafhankelijk worden. Fryslân frij! In 2020 worden we het rijkste land van Europa. w00t!
je bent best passabel maar of het nu verstandig is om zon fel jasje aan te trekken?Morbide schreef:Dat komt door de hooikoorts. =P
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
http://www.tvopjepc.nl/programma/20 Aflevering 6.lindaR schreef:
kunnen wij als hollanders weer oorlog voeren.
Is Grote Pier al gezein
@Joy, wil jij niet zo afgeven op mijn favoriete jasje?
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
[quote="Morbide"]Lukt je niet want ik weet dat we in 2013 onafhankelijk worden. Fryslân
Maken we op de afsluitdijk weer een grenspost
Maken we op de afsluitdijk weer een grenspost
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
Ik ging steeds verder, en nu ga ik weer een stukje terug.
Een tijdje geleden merkte ik dat ook lage hakjes (ik droeg nooit echt hoge hakken, max 5 cm) minder lekker lopen dan platte schoenen.
Verder knelt een wijde laarsschacht minder om je been. En platte laarzen zijn ook mooi. Dus ik koop meer casual, nonchelante laarzen.
Ik deed mijn best met protheses - heb er twee paar gehad, maar wat een gedoe om zo vrouwelijk mogelijk over te komen. En ik had niet er een extra vrouwelijk gevoel door - ik merkte dat er ook lange vrouwen met een minder weelderig cupje terwijl ik een mooi cup B had aangeschaft. Dus nu hoef ik alleen nog maar een slipje te kopen in een lingeriezaak.
Verder is mijn modesmaak niet echt veranderd. Ik koop nog steeds wat modieuze kleren, wat je op straat ook gedragen ziet worden door de biovrouwen. Een leuke broek, met een trui erover en een jasje.
En ik voel me er eerlijk gezegd heerlijk door! Toen ik laatst een foto van mezelf vergeleek met een foto van mij een jaar geleden dacht ik bij de recente foto "ja dáár ben ik veel meer mezelf, niet op die van een jaar geleden".
Natuurlijk draag ik nog wel eens een pump hoor, af en toe. Maar ik ben wat minder geforceerd, ik koop niet meer het allervrouwelijkste spul.
Myrte
Een tijdje geleden merkte ik dat ook lage hakjes (ik droeg nooit echt hoge hakken, max 5 cm) minder lekker lopen dan platte schoenen.
Verder knelt een wijde laarsschacht minder om je been. En platte laarzen zijn ook mooi. Dus ik koop meer casual, nonchelante laarzen.
Ik deed mijn best met protheses - heb er twee paar gehad, maar wat een gedoe om zo vrouwelijk mogelijk over te komen. En ik had niet er een extra vrouwelijk gevoel door - ik merkte dat er ook lange vrouwen met een minder weelderig cupje terwijl ik een mooi cup B had aangeschaft. Dus nu hoef ik alleen nog maar een slipje te kopen in een lingeriezaak.
Verder is mijn modesmaak niet echt veranderd. Ik koop nog steeds wat modieuze kleren, wat je op straat ook gedragen ziet worden door de biovrouwen. Een leuke broek, met een trui erover en een jasje.
En ik voel me er eerlijk gezegd heerlijk door! Toen ik laatst een foto van mezelf vergeleek met een foto van mij een jaar geleden dacht ik bij de recente foto "ja dáár ben ik veel meer mezelf, niet op die van een jaar geleden".
Natuurlijk draag ik nog wel eens een pump hoor, af en toe. Maar ik ben wat minder geforceerd, ik koop niet meer het allervrouwelijkste spul.
Myrte
Ik zit nog steeds in een opgaande lijn, het moet allemaal supervrouwelijk zijn. Ik merk bij mezelf nog niet een stop. Ik kan hieraan pas een paar maanden uitdrukking aan geven, dus misschien is het te vroeg om al wat rustigheid te voelen. Het kan dus een soort balans zijn, die nu doorslaat, en op een gegeven moment zijn balans vind in hoe je jezelf het beste voelt.
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)