travestie zoekt hulp
Moderator: Moderators
- anjatheefee
- ForumFan
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Hmmmm....................kreeg net te horen dat mijn advies mbt de goedkope make up niet echt super was..................Hema schijnt het beter te doen, maar das minder anoniem..................maar goed, we kunnen altijd zeggen dat het een kadootje is toch.....??
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
Ik heb al een tijdje een dames model.anjatheefee schreef:Ik was pas naar de kapper geweest, er was een flink stuk afgehaald, dat was een flink verschil...
Dat vond ikzelf tenminste, want niemand anders viel het op, ook niet als ik het vroeg.
Niemand die wat zegt.
Oorbellen, ik moest ze verdorie aanwijzen!
Dat gaat vanzelf over..Anitamichelle schreef:maar goed, we kunnen altijd zeggen dat het een kadootje is toch.....??
"Wilt u het bonnetje?"
Aankijken of ze niet goed wijs zijn, lachen en zeggen "nah.., bedankt.."
Priceless!
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Lol, net bij die Hema geweest, papiertje met wat tekst in mn handen en eea gekocht daar.............Bonnetje meneer...........werd keurig in een tasje gedaan:-)
Zo, die stap weer gezet.....en begin er steeds meer lol in te krijgen.
De wereld is zo mooi.........hoe hebben ze het zo kunnen maken.
Zo, die stap weer gezet.....en begin er steeds meer lol in te krijgen.
De wereld is zo mooi.........hoe hebben ze het zo kunnen maken.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- mireille
- Eredivisie
Om waterproof te verwijderen moet je een remover nemen op olie basis, ja raar maar waar (heeft iets te maken met olie lost op in olie heb ik lang geleden gelezen)
Van de etos heb je van die pads met olie, maar ook een flesje met twee vloeistoffen dat je moet schudden voor gebruik. Verder lees ik wel eens over babydoekjes.
suc6
Van de etos heb je van die pads met olie, maar ook een flesje met twee vloeistoffen dat je moet schudden voor gebruik. Verder lees ik wel eens over babydoekjes.
suc6
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Wat ook goed werkt is gewoon body lotion,verwijder zelf ook altijd mijn make-up met body lotion {de goedkope van Bas van der Heiden}en mijn vrouw gebruikt deze ook .En je huid blijft lekker zacht.Tevens gebruik ik deze body lotion om mijn gezicht te scheren werkt beter dan scheergel of scheerolie,en mijn gezicht is lekker zacht.
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Ik begreep van je dat je vrouw het nu weet.................geheimzinnig doen....lindaR schreef:Body lotion, hoef je ook niet geheimzinnig over te doen, weer iets om te onthouden bedankt. Waar laat je de pads met al die makeup resten?
gewoon door de wc spoelen?
Pads noch andere rotzooi door de wc spoelen, eerst ben je bang voor een verstopt putje na het scheren, maar je wilt wel je toilet verstoppen
Gewoon weggooien in de vuilnisbak, evt ingerold in iets als je het zou willen verstoppen.
Het is nu voor ons beide een wen fase denk ik, hierna komt het gesprek wie ik denk dat ik ben, en zij kan zich ook in deze tijd wat meer laten gewennen.
Als ik nu overal slipjes, hoge hakken en make ga laten slingeren, dan sla ik kompleet de plank mis.
Nu gaan wij beide ontdekken dat ik travestiet ben. En ondertussen praten we erover.
Dus vandaar, ik zal nu nog steeds niet als vrouw door het huis kunnen lopen.
Als ik nu overal slipjes, hoge hakken en make ga laten slingeren, dan sla ik kompleet de plank mis.
Nu gaan wij beide ontdekken dat ik travestiet ben. En ondertussen praten we erover.
Dus vandaar, ik zal nu nog steeds niet als vrouw door het huis kunnen lopen.