Kelly tegen de vertrutting

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Kelly tegen de verrutting?

Haha!
13
68%
Bah!
4
21%
Iets anders, ik stop het wel even in je doosje
2
11%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Nannette schreef:
Jamie schreef:Alleen ben ik niet het gezicht van de transseksuele vrouw in Nederland en er wordt van Kelly wel gezegd dat ze dat is.
Ja, helaas wordt dat gezegd ja, zoals ze zich voordoet is niet bepaald goed voor de groep, maar ja, wie dat het haar na ? En dan zonder al rare dingen, maar dus gewoon gedrag zo veel als mogelijk.
persoonlijk vind ik dat - en het is vaker naar voren gekomen - gelul

alsof zij in haar uppie de hele transbeweging vertegenwoordigd en mensen niet in staat zijn onderscheid te maken en denken dat meteen de hele transenscene zoals kelly is
Valerie_
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di jul 08, 2008 0:19

Bericht door Valerie_ »

zie:
Valerie_ schreef:
Morbide schreef:Ze zetten zich vast meer schrap dan nodig.
ja dat doen ze ook al bij de sociale dienst las ik onlangs hier
krijg je vragen of je aan betaalde webcamsex doet
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Joyy schreef:transbeweging transenscene
Mis ik iets? Dat er een soort van transbeweging (in opkomst) is, kan ik met de ambities van Thomas Wormgoor in het achterhoofd niet ontkennen maar een transenscene? Wat bedoel je?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Valerie_
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di jul 08, 2008 0:19

Bericht door Valerie_ »

Ik denk dat joy verwijst naar T&T transen?
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

*hoopt heel hard van niet*
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Valerie_
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di jul 08, 2008 0:19

Bericht door Valerie_ »

Kun jij verder een transenscene bedenken dan? Is er eigenlijk sprake van een transenscene?
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Nee, daarom vroeg ik juist want de T&T is geen transenscene.

Edit: o jee, als je googlet op transenscene dan krijg je twee hits, 1 naar een forumtopic over busjes en eentje naar een topic over poppers.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
donna1
ff weer wat posten
Berichten: 32
Lid geworden op: di aug 05, 2008 15:36

Bericht door donna1 »

Kelly presenteert zich als een wandelend lustobject. Ongeacht of ze het nou speelt of niet. Kunnen we wel gaan ontkennen, maar zo is het dus wel.
Valerie_
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di jul 08, 2008 0:19

Bericht door Valerie_ »

het lijkt meer op hoe word ik een lustobject voor mannen... dan hoe word ik vrouw iig...
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Jamie schreef:Alleen ben ik niet het gezicht van de transseksuele vrouw in Nederland en er wordt van Kelly wel gezegd dat ze dat is.
Kelly is net zo goed het gezicht van transseksueel Nederland als Paul de Leeuw het gezicht is van homoseksueel Nederland.

Ik ken veel homo's, maar er is niet één zo flauw als Paul de Leeuw. Zou het niet soortgelijk zijn met Kelly?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Valerie_ schreef:het lijkt meer op hoe word ik een lustobject voor mannen... dan hoe word ik vrouw iig...
Het is een beetje paradoxaal. Kelly probeert een doelgroep te trekken die vrouwen als lustobject ziet. Misschien dat de doelgroep irl te verlegen is, maar op het internet zijn het zeker neanderthalers. Kelly speelt daar handig op in. En haar angels met haar.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Joyy schreef:persoonlijk vind ik dat - en het is vaker naar voren gekomen - gelul

alsof zij in haar uppie de hele transbeweging vertegenwoordigd en mensen niet in staat zijn onderscheid te maken en denken dat meteen de hele transenscene zoals kelly is
Denk je nou echt dat iedereen dat onderscheid WIL zien ? Wij zien dat onderscheid wel, maar ik denk dat een meerderheid Kelly toch echt ziet als hoe een omgebouwde man is (om het maar in taal te zetten die ook vaak als men het over Kelly heeft gebruikt wordt).
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

als jij iemand met blond haar en tatoes ziet lopen,denk je dan ook, oh iedereen met blond haar heeft tatoes?

hoop van niet
donna1
ff weer wat posten
Berichten: 32
Lid geworden op: di aug 05, 2008 15:36

Bericht door donna1 »

Joyy schreef:als jij iemand met blond haar en tatoes ziet lopen,denk je dan ook, oh iedereen met blond haar heeft tatoes?

hoop van niet
Wat een ontzettend stupide vergelijking.
Jij bakt ze wel erg bruin zeg :)
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

@joy als iemand een man ziet lopen die een beetje draaierig loopt en zijn handen op een bepaalde manier beweegt, denkt ook iedereen dat het een homo is, en dat hoeft helemaal niet. Mensen gaan uit van wat ze zien, en vooral ook wat ze het meeste te zien krijgen, en dat is vaak in de media en dan vnl tv, en wie zie je op tv ? Kelly. 1+1=2 zo simpel denken een hoop mensen echt.
Laat maar een onderzoek doen door een onderzoeksbureau, minimaal 6 van de 10 mensen ziet een man vrouw trans als een omgebouwde man, die ook nog dom doet, en ook op sex belust is, hoera, dat is wat we willen :evil:
Plaats reactie