Nieuw forum 'open' transgenderisme

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Wil jij een nieuw forum 'open' transgenderisme?

Ja
8
38%
Nee
5
24%
Geen voorkeur
8
38%

Totaal aantal stemmen: 21

Chloe'tje
ForumFan

Nieuw forum 'open' transgenderisme

Bericht door Chloe'tje »

Ik verbaas mij erover dat er geen forum 'open' transgenderisme is. Zijn er meer die daar behoefte aan hebben (of zal ik maar gewoon toegang tot het gesloten forum vragen)?
chica
dagelijks aanwezig

Bericht door chica »

Volgens mij breng je nu een hoop gedoe, dat eindelijk van de baan was, weer boven... :lol:
Ik weet niet precies waar de strijd nu over ging allemaal, maar de insiders kunnen je vast even updaten.
M.i. is de sfeer hier op het forum sinds het transgendergedeelte afgesloten is een heel stuk milder geworden iig :wink:
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Het transgendergedeelte is zover ik weet altijd al afgesloten geweest, in ieder geval de laatste 2,5jaar.
Volgens mij kun je ook gewoon toegang vragen, er zijn volgens mij geen criteria voor toelating. Zo ver ik weet zijn er alleen toelatingseisen bij het gesloten transseksualiteits forum

Irene
Kleine stapjes
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

chica schreef:Volgens mij breng je nu een hoop gedoe, dat eindelijk van de baan was, weer boven... :lol:
Ik weet niet precies waar de strijd nu over ging allemaal, maar de insiders kunnen je vast even updaten.
M.i. is de sfeer hier op het forum sinds het transgendergedeelte afgesloten is een heel stuk milder geworden iig :wink:
Hmm, je maakt mij wel nieuwsgierig (en eigenlijk ook niet, aangezien gehakketak mij niet zo interesseert -als het dat was-). Nou ja, ik wil geen oude wonden open rijten.... :(
chica
dagelijks aanwezig

Bericht door chica »

Volgens mij ben ik zaken (transgendertopic en transseksualiteitsgedeelte) door elkaar aan het gooien. Sorry.. :oops:

Het betrof inderdaad vooral gehakketak, so forget about reading this.. :wink:
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik zou graag willen weten wat volgens jou de toegevoegde waarde is boven het huidige subforum TG. Volgens mij zijn er geen problemen met de aanmelding voor dit subforum, dus waarom zou men dit doen?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Als je de ontstaansgeschiedenis kent is het niet raar, maar ik me voorstellen dat het bij nieuwelingen vragen oproept, maar inderdaad Frederique je hebt gelijk een open transgenderisme forum voegt niets toe, ik heb dan ook geen voorkeur gestemd.

Irene
Kleine stapjes
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

Ik heb geen voorkeur gestemd, ik heb ook niet zoveel met het onderwerp.
En als ik dat had, dan had ik toegang gevraagd. Vraag komt wel in mij op, als er geen criteria zijn, waarom is het dan gesloten?
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Linda vroeg:
Vraag komt wel in mij op, als er geen criteria zijn, waarom is het dan gesloten?

Irene
Kleine stapjes
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Bericht door Hertog Jan »

en zeg nou zelf het niet gespot worden door google schrijft vrijer.....
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

An schreef:
en zeg nou zelf het niet gespot worden door google schrijft vrijer.....
Voor de 1 wel, de andere heeft daar minder last van. Ikzelf ben me meestal niet eens zo bewust of ik in een open of afgeloten forum post.

Irene
Kleine stapjes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Toch zou er een groot bord aan dit forum moeten hangen wat mij betreft: kijk uit google leest mee!
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Tja, je staat er niet zo bij stil, maar via zoekmachines zijn alle fragmenten die je op diverse websites achterlaat, eenvoudig te combineren tot traceerbare gegevens. Dus als je niet 'bekend wilt worden', moet je goed oppassen.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ben me daar wel van bewust, maar heb toch de indruk dat je al in de richting moet zoeken wil je wat vinden. Als iemand me op die manier vindt, ben ik niet bang voor de bevestiging. Een bewust risico mag je het noemen.

Irene
Kleine stapjes
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Zo'n beetje iedereen die me kent weet het nu.
Ze zoeken zich maar suf hoor. :)

Maar ja, als je nog in de kast zit kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Plaats reactie