Klein stapje
Moderator: Moderators
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
In ieder geval.................kleine stapjes..............maar wel geweldige stapjes
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
Hoi Irene,
was dit je volgende stapje?? Komt uit winkelervaringen..
Geplaatst: Di Okt 14, 2008 14:54 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik schreef:
Quote:
Ik heb haar gezegd dat ik bij gelegenheid een keer beter voorbereid zou terugkomen
Vandaag was die gelegenheid er en hoewel ik door een andere verkoopster geholpen werd bleek passen inderdaad geen enkel probleem.
3 voor de prijs van 2 en prima geholpen.
Irene
Nu dan ga je inderdaad lekker snel. Erg veel plezier daarmee,
groetjes Bea.
was dit je volgende stapje?? Komt uit winkelervaringen..
Geplaatst: Di Okt 14, 2008 14:54 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik schreef:
Quote:
Ik heb haar gezegd dat ik bij gelegenheid een keer beter voorbereid zou terugkomen
Vandaag was die gelegenheid er en hoewel ik door een andere verkoopster geholpen werd bleek passen inderdaad geen enkel probleem.
3 voor de prijs van 2 en prima geholpen.
Irene
Nu dan ga je inderdaad lekker snel. Erg veel plezier daarmee,
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Gisteren weer een klein stapje gezet.
Ik heb de afgelopen al heel wat ervaring opgedaan met winkelen en me in het openbaar vertonen, maar dat had ik altijd in mijn eentje gedaan. Gisteren voor het eerst afgesproken met een vriendin in een overdekt winkelcentrum. Koffiedrinken op een terrasje had ik ook nog nooit gedaan, omdat je dat in je eentje niet zo makkelijk doet. Bestellen en afrekenen viel mee. Gezellig kletsen. Hoewel we ongetwijfeld wel zijn opgevallen, heb ik daar eigenlijk weinig van gemerkt. Ongestoord hebben we het winkelcentrum kunnen doorkruisen. Het was in ieder geval voor herhaling vatbaar.
Irene
Ik heb de afgelopen al heel wat ervaring opgedaan met winkelen en me in het openbaar vertonen, maar dat had ik altijd in mijn eentje gedaan. Gisteren voor het eerst afgesproken met een vriendin in een overdekt winkelcentrum. Koffiedrinken op een terrasje had ik ook nog nooit gedaan, omdat je dat in je eentje niet zo makkelijk doet. Bestellen en afrekenen viel mee. Gezellig kletsen. Hoewel we ongetwijfeld wel zijn opgevallen, heb ik daar eigenlijk weinig van gemerkt. Ongestoord hebben we het winkelcentrum kunnen doorkruisen. Het was in ieder geval voor herhaling vatbaar.
Irene
Kleine stapjes
-
- ForumFan
geweldig !! Helaas ben ik nog niet zover. Moet eigenlijk eerst even aftasten hoe het in dit kleine dorpje aanvoelt. Wel draag ik buiten in de tuin en in huis nu als ik vrij ben mijn outfit maar als ik even eruit moet met de hond of moet winkelen dan gaan de protheses, pruik en andere duidelijk zichtbare stukken even in de kast. Als ik een rok draag dan gaat vaak nog even een damesbroek aan. Qua schoenen heb ik regelmatig sneakers aan en die zijn ook volop te krijgen in damesmodellen die niet duidelijk opvallen.
Wel heb ik laatst koffie gedronken op een binnenterras terwijl ik de jas open had en duidelijk de sieraden en blouse te zien waren. Overigens geen enkele commentaar gekregen van de serveerster.
Verder neem ik wel alle attributen mee als ik een lange wandeling maak met de hond. Op rustige plekken draag ik ze dan wel en soms kom ik wel eens iemand tegen. Soms worden er wel blikken geworpen maar nog geen commentaar gehad. In de omgeving van mijn dorpje stop ik het dan even weer in de rugzak.
Wel heb ik laatst koffie gedronken op een binnenterras terwijl ik de jas open had en duidelijk de sieraden en blouse te zien waren. Overigens geen enkele commentaar gekregen van de serveerster.
Verder neem ik wel alle attributen mee als ik een lange wandeling maak met de hond. Op rustige plekken draag ik ze dan wel en soms kom ik wel eens iemand tegen. Soms worden er wel blikken geworpen maar nog geen commentaar gehad. In de omgeving van mijn dorpje stop ik het dan even weer in de rugzak.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Irene,
Gefeliciteerd met je volgende stap!
Ook @Dhiamara, je bent voor mijn gevoel goed bezig. Langzaamaan en dan kijken waar je het uit kunt breiden werkte ook bij mij het beste...
Groetjes,
Frederique
Gefeliciteerd met je volgende stap!
Ook @Dhiamara, je bent voor mijn gevoel goed bezig. Langzaamaan en dan kijken waar je het uit kunt breiden werkte ook bij mij het beste...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
ik snap wat je bedoelt, maar eigenlijk is het van de gekke dat je zo moet gaan denken , alsof je 'zelf' geen bestaansrecht heeft en alleen bestaat bij goedkeuring van anderendhiamara schreef:geweldig !! Helaas ben ik nog niet zover. Moet eigenlijk eerst even aftasten hoe het in dit kleine dorpje aanvoelt. :
die strijd zit int hoofd van velen , ook de mijne, en als ik het zat ben denk i, barst maar neem me maar zoals ik ben, de praktijkuitvering blijft echter toch een stuk voorzichtiger
waarom die goedkeuring zoeken bij buitenwereld, ik wordt er wel eens moe van
-
- Forumdiva
-
- Forumdiva
Ik snap best dat je daar moe van wordt. Zou prettiger zijn als dat niet altijd zo nodig was. Helaas is het soms niet anders, en kun je niet anders doen dan je bij de feiten neerleggen. Sommige mensen kunnen kleinere stappen nemen en daar genoeg aan hebben, of om met hun gevoelens te kunnen omgaan. Anderen hebben grotere stappen eigenlijk nodig, maar lukt het niet omdat bepaalde dingen 'dwars' liggen. En ja, sommigen trekken zich van die buitenwereld weinig aan en gaan hun eigen weg. (en sommigen hebben het geluk dat ze grote stappen kunnen nemen zonder dat er iets of iemand 'dwars' ligt)Joyy schreef:waarom die goedkeuring zoeken bij buitenwereld, ik wordt er wel eens moe van
we worden er wel steeds sterker van
momenteel ben ik erg zorgvuldig met het zoeken naar een huis, ik met datgene int achterhoofd, wil geen drukte, wil privacy, geen bemoeienis van anderen, ik ben sowieso erg op mezelf en heb ruimte en vrijheid nodig en wil wel in alle rust stappen kunnen zetten
niet zoals nu in een drukke flat waar het continue hommeles is, dus wat dat betreft, nog even geduld hebben, sta 8 jaar ingeschreven dus moet binnekort gaan lukken
momenteel ben ik erg zorgvuldig met het zoeken naar een huis, ik met datgene int achterhoofd, wil geen drukte, wil privacy, geen bemoeienis van anderen, ik ben sowieso erg op mezelf en heb ruimte en vrijheid nodig en wil wel in alle rust stappen kunnen zetten
niet zoals nu in een drukke flat waar het continue hommeles is, dus wat dat betreft, nog even geduld hebben, sta 8 jaar ingeschreven dus moet binnekort gaan lukken
-
- Forumdiva