SRS in Thailand [incl waarschuwing]

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Jamie schreef:
Joyy schreef:7 inch

1 inch is 2,54 cm

x 7 = 17,78 cm

das diep

:wink:
Ja voor een neovagina is het een redelijk goed resultaat maar helaas is een neovagina is minder rekbaar dan een biologische vagina dus als ik ooit een partner tref met meer dan 17 inches aan penis dat is het alsnog onmogelijk volledige penetratie te hebben. Maar whatever. Ik geef niet zoveel om seks.:)
Meer dan 7 inches bedoelde ik! :D Sorry!
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jamie schreef:Wat gaat er precies gebeuren? Zelfde als bij mij?

Ik heb je naam al genoemd bij de zusters btw. :)
Achja, mooie weer ga ik nu op Sicilië happen Jamie...en ja in princiepe heb ik ook het volle program...dus hier allemaal wat ik met hem had afgesproken:

-> Forehead contouring type 3 by anterior wall frontal sinus setback

-> Forehead/ brow lift

-> Scalp advancement

->Rhinoplasty (weet ik nog niet....hij wil zich eerst us de neus aankijken, want die is un paar keer wegens ruw geweld gebroken geweest)

-> Lip enhancement by subcutaneous augmentation material (Gore-tex implantation)

->Full face and neck lift (included under chin area)

Ik ben met alles gestoppt, wat schadelijk is voor mun lichaam, incl drugs drank blowen en noem maar op....ik wil dat het met het ene keer genoeg is en dat ik geen tweede keer erheen moet...tenminste niet voor mun gezicht...

...ik vraag wel wat de mogelijkheden zijn om mun Krege-doos te verfraaien en meer functionaler te krijgen....

...we zien wel!

@Betteke....ja het gaat snel op eens.....maar ik ben er nog niet....moet nog un hoop regelen....pffff....moeilijk als je maar voortdurend op reis bent!

liefs

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Okay nou dat is net iets anders wat ik heb laten doen maar elk gezicht is anders. Waarschijnlijk heb jij een minder heftige kaak dan ik had.

Ik had een type II browridge contouring.
Scalp advancement.
Brow-lift.
Jaw reduction/ contouring
Chin contouring/ reduction.

Maar ik had mijn neus (2x) en adamsappel al in België laten doen en ik wil de neus nog een keer laten doen omdat ik de tip te ver omhoog vind staan maar dit jaar had ik daar niet genoeg geld voor.

Gaat goedkomen!

Chettawut, zijn vrouw en zijn team zijn schatjes!
XXX
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ja Jamie, eerst wou ik helemaal niks laten doen aan de kin en aan de jeukbeenderen...alleen forhead conturing....mijn kin is gelukkig nie zo markant....maarja, ik denk, dat hij weet waarover die het heeft en hij heeft me wel na wat heen en weergemail kunnen overtuigen, dat het zo dus het beste resultaat gaat worden....alleen mun neus dan nog....ja daar zit ik mee....hij nog niet zo....maar we zien wel wat die zegt, als hij me echt voor zich heeft staan....nu heeft die alleen maar wel heel duidelijke fotos gezien van me....

....achja, het komt allemaal goe....heb er best vertrouwen in.

Ik vind het top, dat je je fotos durft te showen op zijn site....maar je bent dan ook een goed bvb van wat hij kan....

liefs

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Hij heeft gevraagd of hij mijn foto's mocht gebruiken.

Alleen vind ik het stom dat hij deze verwarrende foto's heeft gebruikt. Meestal is het 'before' en 'after' en nu dus andersom en bovendien niet de beste foto's ever omdat ze door mij zelf zijn genomen ipv door hem zelf.

Hij heeft echt een heel goed gevoel over symmetrie en hoe je gezicht in balans te houden dus ik zou gaan voor wat hij aanraadt. Gaat goed komen! X

En hij raadt niet alleen maar dingen aan zoals veel mensen denken: ik wilde jukbeenderimplantaten en zijn reactie was: "Ga eerst maar een 5 kilo aankomen, dan kunnen we wel kijken maar ik denk dat het je gezicht onnatuurlijk gaat maken..."
Plaats reactie