nou vind ik totaal onzinnig, ik zelf persoonlijk vind Kelly erg mooi...
en ze is ook sexy
Laura ik denk dat je je realiteitsgevoel niet alleen moet laten afhangen van opmerkingen uit je omgeving, je weet nl. bijna nooit zeker waarom de ander iets over of tegen je zegt...
Ik zelf had ook wat anders verwacht van die foto,s uitgaande van je verhalen over interseksualiteit enz enz.
Maar ik vind je er wel leuk uitzien.
Het heeft me wel aan het denken gezet, want ik dacht steeds dat ik een van de minder vrouwelijke onder de transjes was hier, maar dat valt wel mee zie ik nu...
en verder maakt het me ook niet uit hoor, als ik maar gelukkig ben/word
wat ik wil zeggen, ik heb enorm veel feedback gehad, waaronder veel negatiefs en positief, en je hebt pas echt wat aan feedback als je weet wat de ander precies met de opmerking bedoeld, en wat er achter schuilt...
dat is dus meestal een hoop, *er niet mee om kunnen gaan*, *geconfronteerd worden als ze mij zien met onverwerkte gevoelens in zichzelf*, *het beeld van de jongen bij de ander niet willen en kunnen loslaten*, *aardig willen zijn*, enz enz
De leukste reactie's vind ik die van op straat, laatst een mevrouw die naast me kwam staan op de bushalte en me vroeg: "oh krijg jij daar nu veel reactie's op?" ik ja, (en omdat ik zag dat ze echt geinteresseerd was) zei ik: Maar ik zou het liefst mezelf wel veel vrouwelijker presenteren...
En toen reageerde ze heel verbaasd: een soort van "ooh!" en stilte...
I haven't figured that one out yet
Ik bedoel maar, al die mensen kijken op verschillende manieren tegen genderdysforie aan... ik heb een vriendin en die ziet me zonder problemen als meisje, ook toen ik nog een jongen was, vond ze me een vriendin ipv vriend....terwijl weer een andere vriendin vind dat ik een vrouwelijke homo ben....
Zo zijn er ook mensen die veel spiritueler op mensen reageren en dus eerder een meisje zien dan een jongen...
maar het overgrote deel van de mensheid leeft dagelijks met een minder ruim bewustzijn, en zien dus vaak alleen je buitenkant, en zien dus ook snel wat daar allemaal niet aan klopt (of wel).
Mina