Wie is er goed in Duits??

Algemeen

Moderator: Moderators

chantal-tg
ff weer wat posten
Contacteer:

Wie is er goed in Duits??

Bericht door chantal-tg »

Hoi Hoi Allemaal,

Ons verhaal: Ikzelf ben TG en mijn partner is een 'bio-vrouw'. Een paar maanden geleden hebben we een heel groot huis in Duitsland (bij toeval) gekocht (het waren 5 appartementen). Onze wens (ons ideaal) is om dit huis te transformeren tot o.a. T-hotel! .......Een hotel waar mensen zichzelf kunnen zijn.

De ligging is fantastisch; in de winter kan je er skieën, het ligt vlakbij een 500 ha groot natuurpark en op 1 uur rijden van Praag!

Hoewel er nog heeeeeel veeeeel moet gebeuren voordat 't zover is, zijn we momenteel bezig om een website voor ons hotel te maken, waarbij we naast het Nederlands en Engels ook een Duitstalige versie willen maken. Nu is ons Duits 'redelijk', maar zeer zeker niet perfect, dus vandaar dat we hopen dat mischien één van de bezoeksters hier wel een '10' voor Duits had, zodat ze ons zou kunnen helpen.

PS. Natuurlijk kunnen we naar een vertaler stappen, maar we proberen de kosten te minimaliseren, simpel omdat we 't geld er niet voor hebben...Maar uiteraard dat we als vergoeding wel een weekje hotel kunnen overwegen.

Ik hoop iets te horen,

Liefs,

Chantal
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Chantal,

Misschien weet ik iemand voor je, die voor een weekje hotel de vertaling wil doen. Ze is geboren duitse, dus die 10 zit wel goed.
Ik zal het voor je navragen en hou je op de hoogte.
Cyn.
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Hallo,

Ich kann Ihnen helfen, auch bin ich ein Netzstilist. :)
wenn du brachts Hilfe, dan kann ich du mit dem Deutsch und/oder der Internet-Aufstellungsort helfen.

Ich höre es noch.

grüßen, Luciel.
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Nou, Luciel, jij moet nog even blijven oefenen... Maar je weet: Übung macht den Meister!
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Chantal,

Bij toeval een huis gekocht? Dat heb ik nou nooit. ;-)

Mijn duits is niet goed genoeg om je website op te zetten, maar hou je ons wel op de hoogte van hoe het gaat met jullie hotel? Ben erg benieuwd.

groetjes,

Monica
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Leuk idee trouwens. Zo'n webhotel voor T's.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
chantal-tg
ff weer wat posten
Contacteer:

maar natuurlijk.........

Bericht door chantal-tg »

Natuurlijk zullen we jullie op de hoogte houden!

Er zal nog heel veel gedaan moeten worden voordat 't zover is, maar we hopen zomer 2007(!) dat 't zover is!

Liefs,

Chantal
vipassana; zie zoals het werkelijk is......
www.vipassanaweb.nl
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Carla van Eibergen »

Hoi Chantal

Harstikke leuk idee, en heel veel succes
Maak er wat van.
1 uurtje van Praag???, kijk eens in Dresden, daar is een vrij omvangrijke tranny gemeenschap
http://www.transgendertreff-sachsen.de.vu

Kus, Carla
Pluk de dag voordat je zelf in een vaasje komt
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ich bin wohl deutsch, habe aber sehr wenig Zeit, ich bin berufsmäßig sehr eingespannt, leider :-?
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Mara schreef:Ich bin wohl deutsch, habe aber sehr wenig Zeit, ich bin berufsmäßig sehr eingespannt, leider :-?
Nou, Mara, jij moet nog even blijven oefenen... Maar je weet: Übung macht den Meister!
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Maruscha schreef:
Mara schreef:Ich bin wohl deutsch, habe aber sehr wenig Zeit, ich bin berufsmäßig sehr eingespannt, leider :-?
Nou, Mara, jij moet nog even blijven oefenen... Maar je weet: Übung macht den Meister!
Al is het een stuk beter dan het verduitste nederlands van Luciel.
Cyn.
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Cynthia schreef:
Maruscha schreef:
Al is het een stuk beter dan het verduitste nederlands van Luciel.
Kausenblausen noemen ze dat geloof ik (steenkool-Engels, maar dan anders).

Overigens zuigt mijn eigen Duits limoentjes, gelukkig is my Englisch a hope better yes?
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Joanna_
dagelijks aanwezig

Bericht door Joanna_ »

Maruscha schreef:
Overigens zuigt mijn eigen Duits limoentjes, gelukkig is my Englisch a hope* better yes?
Maruscha schreef:Kausenblausen noemen ze dat geloof ik (steenkool-Engels, maar dan anders).
:D En dat noemen ze, taalkundig gezien dan, weer een 'valse vriend' of 'double Dutch'. Maar steenkolen-Engels voldoet ook.

* a lot
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Je kunt met steenkolenengels zeer beroemd worden. Zie ABBA met hun Swinglish :D Of berucht, Bolkestein vertaalde wel het begrip gouden douches wel erg letterlijk tot golden showers ofwel plassex. Googelen op golden showers en de plassexsites vliegen je om de oren. Terwijl hij bedoelde op het Europese uitgavenpatroon. En wijlen Joop den Uyl sprak over undertakers (begrafenisondernemers) als hij het over ondernemers had.
liefs, Josette
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Josette schreef:Je kunt met steenkolenengels zeer beroemd worden. Zie ABBA met hun Swinglish :D Of berucht, Bolkestein vertaalde wel het begrip gouden douches wel erg letterlijk tot golden showers ofwel plassex. Googelen op golden showers en de plassexsites vliegen je om de oren. Terwijl hij bedoelde op het Europese uitgavenpatroon. En wijlen Joop den Uyl sprak over undertakers (begrafenisondernemers) als hij het over ondernemers had.
It is me what; I laugh myself an accident :D
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie