.....even un klein update.....
Het gaat verder de goeie kant op, het klein niet geadapteert stukje op de rechter schaamlip is bijgetrokken, stent laat ik nou eruit, vind dat ding lastig, het is niet leuk elke dag de hele dag wat in je te hebben.....ben zo al een-twee keer per dag aan het bougeren(diliteren) en dat is ram lastig genoeg.....
....verder verandert de hele boel dermate dat zich nu al duidelijk de huidflapjes aftekenen, waarmee straks bij tweede ingreep de kleine schaamlippen en het hoedje over de klit gecreërt worden.......de klit zit een beetje schuin naar rechts, maar niet veel, de opening waar ze doorheenschemert zit wel goed, Frau Krege gebruikt de hele glans en laat alleen een stuk doorheenkijken, moet wel zeggen, dat ze echt vet gevoelig is en dat voel je over een heel groot gebied, nu sowieso nog, waar de opening nu nog open ligt.....
......plassen gaat prima, gewoon sterke straal recht naar onder, wat ben ik blij ermee, minder blij ben ik met het soms wel irriterende brandig gevoel in de plasbuis en dat daarmee verbondene drang te moeten plassen, maar het brand nog niet erg genoeg, dat ik het nodig acht mijn artse optezoeken, meestals valt het eigenlijk ook mee, het komt in vlagen, vandaar.....
.....vandaag heb ik voor de gein uns plaatsgenomen op m'n fiets, want ik wil zo graag met dit weer de hei in of zo....kan wel zeggen, dat dit wel niet meer zo lang duurt en dan kan ik weer aan m'n conditie werken.....ik ben zo blij dat ik geen damsnede had, wat net voor mijn datum nog gebruikelijk was in Essen....het is echt een vooruitgang, want ik ken menige die daar vet last van hebben gehad en dat nog 2-3 maanden na ingreep, de mijne is pas 5 weken geleden geweest.....zal volgende week nog thuisblijven en dan ga ik weer trucken, mijn klanten zullen ook benieuwt zijn, hoe alles is gegaan
groetjes, M