Kirsten Hershe schreef:Nu is m'n vraag, omdat ik mij steeds nog meer vrouwelijker zal kleden,of mijn lichaamslengte niet te groot is voor hoge hakken. Ik meet 179cm en m'n gewicht is +- 63kg.
Uhm.. tjah.. ik ben 1.96, zit tegen de 100 kilo ( nog mee bezig) en draag ook schaamteloos platformlaarzen.. 't is maar net hoe je er zelf mee zit.. wil je stealth, of wil je acceptatie.. in beiden gevallen zou ik zeggen: lekker doen wat je zelf wil. Er zijn zat lange vrouwen die ook hakken dragen. Bovendien.. juist als je lekker hakken draagt, straal je zo iets uit van "ik zit lekker in m'n vel, en wat jij er van denkt is jouw probleem".
Het is maar net waar je je goed bij voelt en dan staat het ook, een collega draagt bijna altijd hakken en is plat al groter dan ik. Ze ziet er eigenlijk altijd goed uit.
ik ben bekend met het lengte probleem, zonder hulp ben ik al 1.95m
en ik draag maar al te graag hakken (laagste zijn 8 cm volgens mij en daarna een paar met 10cm en dan zoals ik eerder heb gelezen, de bedspeeltjes met 15cm).
Ik heb JA gestemd omdat ik vind dat lengte niet zou hoeven beperken. Ik zie in de collegezalen (ja ik studeer nog) ook wel eens lange meiden op hoge hakken en dat staat toch prachtig.
Uiteraard vind ik dat iedereen moet kunnen dragen wat ie wil.. dus ook als je 2 meter bent.. dan moet je nog steeds stiletto's van 15 cm kunnen dragen.
Dat je dan opvalt... tja.. dat moet je dan voor lief nemen..
Ik ben zelf 1.72m, dus ik ben sowieso 'n dwerg naar Nederlandse begrippen. Dus ik draag graag hele hoge hakken..