Slee-hakken

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Slee-hakken ja of nee?

ja, zou ik meeteen kopen
10
40%
nee, vind ik lelijk
15
60%

Totaal aantal stemmen: 25

Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Bea-tg schreef:Heeft er vroeger ook door mijn dorp rails gelegen??
Emmer-Compascuum
Emmer-Compascuum kende een tramlijn, nl. de lijn Nieuw Amsterdam - Klazienaveen - Emmer-Compascuum - Ter Apel. Open in 1907, 1947/1948 gesloten en opgebroken. De bus en vrachtauto namen het vervoer over.
Petra v schreef:Ja dat klopt, He woon jij soms dicht bij? :D 8) Laat het even weten, kom ik op bezoek.
Ik woon er niet in de buurt, maar het is een interesse. Voor wandelingen over gesloten spoorlijnen klik hier
liefs, Josette
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Juist ja, sleehakken. Zo'n 2 jaar terug waren ze goed in het modebeeld te zien, het ijlt nu nog een beetje na door de draagsters die hun aankoop uitlopen. Een heel groot voordeel, je trapt je hak niet tussen de straatstenen :wink:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Lomar
ff weer wat posten

Bericht door Lomar »

Sleehakken... Ik denk dan dat je er in de winter beter mee uitglijdt.... :lol: Voor mij hoeft het niet.
live, laugh, love
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

hoezo uitglijden ? ik had m'n sleehakken eens mee boven de poolcirkel en eerlijk gezegd, door het rubber van de zool en het profiel glibberde ik er minder mee dan met m'n jongetjesmeindels.... raar he ? :wink:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

mireille schreef:hoezo uitglijden ? ik had m'n sleehakken eens mee boven de poolcirkel en eerlijk gezegd, door het rubber van de zool en het profiel glibberde ik er minder mee dan met m'n jongetjesmeindels.... raar he ? :wink:
Leuke foto (met achterop de brug van TromsØ)
Sybella
ff weer wat posten

Bericht door Sybella »

niet alle sleehakken zijn mooi, maar het idee vind ik wel een zeer aantrekkelijk iets hebben.
Het is wel van belang dat de hak ook enige hoogte heeft, 'platte' sleehakken zijn gewoon nep platte schoenen. :lol:
Plaats reactie