carnaval

Algemeen

Moderator: Moderators

AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Alsof wij altijd zulke heldinnen waren... Maar dat schijnen sommigen liever te vergeten denk ik..
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Amber schreef:
Alsof wij altijd zulke heldinnen waren... Maar dat schijnen sommigen liever te vergeten denk ik..
Dat zie je hartstikke goed Amber, we hebben allemaal die drempels in ons hoofd moeten overwinnen en als dat dan eenmaal gelukt is ben je geneigd te denken dat die drempels er nooit waren, maar dat is natuurlijk niet zo.

En heel eerlijk ik ben 20 jaar geleden in een te kort rokje kortstondig het carnavalsleven in gegaan, maar het voelde gewoon niet goed, maar dat is alleen mijn persoonlijke ervaring, dat kan voor een ieder anders zijn. Voor mij heeft dat uitstapje destijds geen drempels geslecht.

Irene
Kleine stapjes
Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

@ Ninet, kijk anders eens bij het topic "eens iets anders doen?" Een paar vriendinnen en ikzelf hebben er best zin in om eens met een paar meiden iets leuks te gaan doen in de grote boze buitenwereld. Waarvan we dat boze eigenlijk niet echt hebben meegemaakt. Misschien is het wat voor je?
Groetjes
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Bericht door Hertog Jan »

Amber79 schreef:Vind je ook niet dat carnaval en kernafval veel op elkaar lijken?
dan ben ik wel benieuwd hoe je die twee dingen linkt :roll:

Vaag klinkt op vrijdag rond deze tijd altijd de moskee toeter?
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Hertog Jan schreef:
Amber79 schreef:Vind je ook niet dat carnaval en kernafval veel op elkaar lijken?
dan ben ik wel benieuwd hoe je die twee dingen linkt :roll:
Hoe je t ook wendt of keert,beiden zijn niet gezond voor je.
Hertog Jan schreef: Vaag klinkt op vrijdag rond deze tijd altijd de moskee toeter?
Dat doet ie al jaren. Rond t middaguur. Hoe dat zo?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Bericht door Hertog Jan »

omdat ik thuis zat en de toeter voor de eerste keer hoorde.

carnaval is in ieder geval gezonder als de oktoberfeesten daar ga ik echt niet meer naartoe.
een halve week later (en dus weer op het werk) was ik nog steeds zat :D
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Ghehehe, voor een oktoberfest moet je minstens n week vrij nemen! :lol: :lol:

Kreeg na t gemeentebesluit voor het oproepen van t vrijdagmiddaggebed een blaadje van n rechtse groepering die er fel tegen is. Onder t mom "Nederland is een christelijke natie, weg met de moslims". Grootste argument was geluidsoverlast. Maar ik heb meer last van kerkklokken op zondagochtend...

ninetdejong
daar ben ik weer

Ondertussen heb ik nog steeds niemand die echt mee wil

Bericht door ninetdejong »

:cry:
Ik ben gek op panties en maillots. Ben nog niet vaak vekleedt geweest maar draag bijna dagelijks een panty of een maillot
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

:-? euhm...ok :-?

ninetdejong
daar ben ik weer

Bericht door ninetdejong »

IK heb nog steeds niemand die mee wil. :roll:
Ik ben gek op panties en maillots. Ben nog niet vaak vekleedt geweest maar draag bijna dagelijks een panty of een maillot
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Sja,ik kan helaas niet. Maar wrom nie gezellig in je eentje? Heb je ook makkelijker en sneller contact met anderen!

Plaats reactie