Eens iets anders doen?

Algemeen

Moderator: Moderators

AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Ik ben eerlijk gezegd ook al een beetje aan t rondkijken. Wat zijn de interesses hier?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
janette
dagelijks aanwezig

Bericht door janette »

Ik heb hem eindelijk gevonden, maar als je het niet erg vind heb ik me niet door de ontstane discussie geworsteld. Ik had al tegen je gezegd dat ik het een puik idee vond. Dus bij deze nog een keer. En daarnaast gaan we zowiezo snel weer wat afspreken he?

Janette
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Bericht door Hertog Jan »

Amber79 schreef:Ik ben eerlijk gezegd ook al een beetje aan t rondkijken. Wat zijn de interesses hier?
zolang het maar niet zwemmen is....kan ik overal voor inkomen.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Hertog Jan schreef:
Ik zat net te denken aan een dagje naar het strand ;-) ,
maar ja daar is het nog wel wat koud voor he :-)

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

met of zonder BBQ?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Op verzoek dan: Clau's eerste belevenissen buiten de deur. Via de chat van deze site leerde ik ene Amber79 kennen, die toen op het forum nog niet bekend was. Zij was nogal enthousiast over Utrecht waar ze vlakbij woonde, en ik meende me te herinneren in vroeger jaren daar ooit eens een soort bluesfestival te hebben bezocht. Aangezien ook muziek haar warme belangstelling had werden dat dus interessante gesprekken. En bleek enkele weken later de bluesroute in Utrecht te zijn. Nu liep ikal enige maanden rond met de wens om ook mezelf buiten de deur en de TenT te vertonen, maar zoals velen hier durfde ik dat niet. Ik weet niet wat me er toe bracht, maar we spraken toch af om daar op zondagmiddag samen heen te gaan, waarbij ik overigens ook als jongetje mocht verschijnen. Maar ja, dit was een kans, niet direct dichtbij huis, dus al trillend van de zenuwen ging ik toch als Clau heen. En het werd fantastisch! Amber had heel goed door dat het voor mij nog heel erg nieuw was, en ik zeker de eerste tijd bevend als een rietje van de zenuwen me verplaatste, en nam me daarom diverse dingen uit handen die ik nog niet durfde, zoals drinken bestellen, en al snel ging ik me wat meer op mn gemak voelen. En, wat ook heel fijn was was dat ze de nadruk lag op wat ik allemaal goed deed, in plaats van commentaar te geven op wat fout ging. Die avond zijn we ook nog uit eten geweest zelfs, en eenmaal weer thuis moest ik constateren dat het allemaal veel gemakkelijker was dan ik ooit had gedacht, en dat al die zenuwen overbodig waren. Nu, een heel stukje verder heb ik inmiddels positieve ervaringen in diverse bars en restaurant, bij De Parade, een dansfeest, winkelen, in het openbaar vervoer enzovoort. Ben nog steeds blij dat ik verleden jaar die stap heb gezet, en vooral dat ik toen zo goed ben opgevangen. Dat gun ik anderen dus ook, en het moet ook haast wel zeker zijn dat er nog velen zijn die dat ook graag zouden doen, maar net als ik destijds, niet durfden. Dat is mede de reden van dit topic. Dus, zowel mensen die anderen op sleeptouw kunnen nemen als diegenen die graag op sleeptouw genomen willen worden, waar wachten jullie op? De goede tijd van het jaar komt er weer aan met allerlei evenementen en festivals, dus geniet van het leven.
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hertog Jan schreef:

Als je eenmaal zover bent dat je alles wilt proberen ga je ook dat nog wel een keer doen.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Bericht door Hertog Jan »

Monica Dreamgirl schreef:Hertog Jan schreef:

Als je eenmaal zover bent dat je alles wilt proberen ga je ook dat nog wel een keer doen.

groetjes,

Monica
dat ga ik ook nog wel een keer doe nadat de borstoperatie geweest is heb ik tijd zat :wink:

o nee ik moet nog aan de diagnostische fase beginnen :-? :P
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hertog jan schreef:
dat ga ik ook nog wel een keer doe nadat de borstoperatie geweest is heb ik tijd zat
Tsja, maar die borstoperatie zit er bij mij voorlopig niet in, dus tot die tijd los ik het op met een speciale bikini met cups voor kipfilets en strak tape van onderen. Niemand die wat ziet. Ik maak me meestal meer zorgen over de vraag hoeveel zeewater m'n pruik kan hebben voor-ie verpest is.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Ghehehe, ik heb lang haar van mezelf, badpak met zakjes voor de protheses en n rokje als omslag voor de bobbel down under...

AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Ghehehe, ik heb lang haar van mezelf, badpak met zakjes voor de protheses en n rokje als omslag voor de bobbel down under...

Maar volgens mij gaan we weer helemaal offtopic. Mag ik hier uit de conclusie trekken dat niemand behoefte heeft om naar buiten te gaan of er al lag door heen is?

janette
dagelijks aanwezig

Bericht door janette »

Amber79 schreef: Maar volgens mij gaan we weer helemaal offtopic. Mag ik hier uit de conclusie trekken dat niemand behoefte heeft om naar buiten te gaan of er al lag door heen is?
HEY !!!!! sinds wanneer ben ik niemand????
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Monica schreef:
Tsja, maar die borstoperatie zit er bij mij voorlopig niet in, dus tot die tijd los ik het op met een speciale bikini met cups voor kipfilets en strak tape van onderen. Niemand die wat ziet. Ik maak me meestal meer zorgen over de vraag hoeveel zeewater m'n pruik kan hebben voor-ie verpest is.
Dat zal voor Hertog Jan een stuk lastiger op te lossen zijn denk ik.

Irene
Kleine stapjes
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

janette schreef:
Amber79 schreef: Maar volgens mij gaan we weer helemaal offtopic. Mag ik hier uit de conclusie trekken dat niemand behoefte heeft om naar buiten te gaan of er al lag door heen is?
HEY !!!!! sinds wanneer ben ik niemand????
Go girl, laat ze maar een poepie ruiken :D
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

janette schreef: HEY !!!!! sinds wanneer ben ik niemand????
Volgens mij heb je gister al je afspraakje gehad... Ghehehe... Heb jij ook zo'n zin in NW?

BTW: iemand nog interesse in n leuk feestje? Iets met krakers en zo? :lol: :lol:

Plaats reactie