hypocriet gedrag
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
-
- Forumdiva
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
????
Voor mij als buitenstaander is het volslagen onduidelijk wat hier gebeurt.
Persoonlijk zou ik denken "als iemand mij feliciteert en niet de moeite neemt om er bij te vertellen -waarom- die me feliciteert dan ga ik niet de moeite nemen om er verder over na te denken".
Nu ja, zo maar mijn gevoel over dit onderwerp, misschien kan Amber er wel meer mee...
Groetjes,
Frederique
Voor mij als buitenstaander is het volslagen onduidelijk wat hier gebeurt.
Persoonlijk zou ik denken "als iemand mij feliciteert en niet de moeite neemt om er bij te vertellen -waarom- die me feliciteert dan ga ik niet de moeite nemen om er verder over na te denken".
Nu ja, zo maar mijn gevoel over dit onderwerp, misschien kan Amber er wel meer mee...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Een poosje terug stond er een item over 2172 aangemelden. Daarin kwam naar voren dat er een aantal vrij vaak posten hier op de site. Amber reageerde toen dat het geen wedstrijdje was. En zij niet zoveel schreef. Nu reageer ik hier in haar opgestarte item met een felicitatie, dat ze mij voorbij is gegaan. gewoon een grapje, moet toch kunnen!!!
Nog verdere uitleg nodig?? Nee toch.
Groetjes Bea.
Nog verdere uitleg nodig?? Nee toch.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Ik daag je uit. Dit is het betreffende topic: http://www.travestie.org/html/forum/vie ... light=2172Bea-Smit. schreef: Amber reageerde toen dat het geen wedstrijdje was. En zij niet zoveel schreef.
ik heb m net nog even door genomen en zie nergens staan dat ik dit gezegd heb...