Claudia Zomer en Janette. Vanwaar die vraag?anjatheefee schreef:Even nieuwsgierig , wie zijn je twee hartsvriendinnen hier op 't forum?
De verdwenen veelpoststers
Moderator: Moderators
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Sorry, ik zal er beter op letten de zinnen op een meer gebruikelijker maat te maken.
Familie.. tja van je familie moet je 't hebben... nou dat is maar de vraag. Het zijn dan wel bloed verwanten, maar vaak niet meer dan dat. Bloed verwant is degelijk wat anders dan "familie". Onder familie versta ik mensen waar je op aan kunt, die voor je klaar staan. Het begrip dat het mensen betreft waarvan je respect, begrip, "liefde" ( een liefde volle houding ) mag verwachten en dan ook krijgt. Die mensen zou je je "familie " kunnen noemen.
Inderdaad heb je vaak maar enkele "Hart" vrienden / vriendinnen. Hoe je het ook wilt noemen, ik vind dat wij met z'n allen een familie vormen, al zijn sommigen misschien dan wel meer neven en nichten bij wijze van spreken dan naaste familie leden. Dat maakt de één niet minder dan de ander.
Familie.. tja van je familie moet je 't hebben... nou dat is maar de vraag. Het zijn dan wel bloed verwanten, maar vaak niet meer dan dat. Bloed verwant is degelijk wat anders dan "familie". Onder familie versta ik mensen waar je op aan kunt, die voor je klaar staan. Het begrip dat het mensen betreft waarvan je respect, begrip, "liefde" ( een liefde volle houding ) mag verwachten en dan ook krijgt. Die mensen zou je je "familie " kunnen noemen.
Inderdaad heb je vaak maar enkele "Hart" vrienden / vriendinnen. Hoe je het ook wilt noemen, ik vind dat wij met z'n allen een familie vormen, al zijn sommigen misschien dan wel meer neven en nichten bij wijze van spreken dan naaste familie leden. Dat maakt de één niet minder dan de ander.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
- anjatheefee
- ForumFan
eigenlijk best raar dat wij zo goed met elkaar overweg kunnen....AM_ber_79 schreef:Claudia Zomer en Janette. Vanwaar die vraag?anjatheefee schreef:Even nieuwsgierig , wie zijn je twee hartsvriendinnen hier op 't forum?
Jij bent een trans, wij zijn een trav
Wij willen hem houden, jij wil hem eraf !!
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Saartje schreef:Ik kan niet voor Morbide spreken maar ik geloof dat ze het na het kerstfeestthread debacel voor gezien heeft gehouden.
Even uit persoonlijke belangstelling.......wat was een debacel???anjatheefee schreef: Ja dat was met recht een debacel! Maar toch leuk dat je even reageerd
Het feest.....of de discussie vooraf daarover?
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Het feit dat de discussie nodig was vanwege het discriminerende deurbeleid.johnn schreef:
Even uit persoonlijke belangstelling.......wat was een debacel???
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- anjatheefee
- ForumFan
Hallo John,johnn schreef:Saartje schreef:Ik kan niet voor Morbide spreken maar ik geloof dat ze het na het kerstfeestthread debacel voor gezien heeft gehouden.Even uit persoonlijke belangstelling.......wat was een debacel???anjatheefee schreef: Ja dat was met recht een debacel! Maar toch leuk dat je even reageerd
Het feest weet ik niet want daar ben ik niet geweest. De discussie erover op zich was ook geen probleem.
Het debakel voor mij was de chaos waarbij eea zodanig werd verwijderd dat sindsdien een aantal mensen niet meer hebben gepost uit narrigheid.
Groetjes,
Anja