Waar is Nanette?
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Waar is Nanette?
Het valt me nu pas op!
Heb ik iets gemist?
Nanette is weg...
Er was toch geen ruzie of zo?
Weet iemand de reden van haar vertrek?
Ik vond haar berichtjes best wel waardevol (maar dat vind ik van bijna iedereen hoor).
Heb ik iets gemist?
Nanette is weg...
Er was toch geen ruzie of zo?
Weet iemand de reden van haar vertrek?
Ik vond haar berichtjes best wel waardevol (maar dat vind ik van bijna iedereen hoor).
-
- Forumdiva
Nee, ik doe inderdaad niet meer mee. De laatste maanden zijn er een aantal dingen gebeurd op dit forum waardoor ik weinig behoefte heb om hier voorlopig actief mee te doen. Misschien over een aantal maanden weer wel, maar nu is het gewoon op. Ik lees, maar reageer (behalve dit keer) nergens op, ook al zou ik nog zo'n goede bijdrage kunnen leveren. Op = op.
Op PM reageer ik wel. That's all folks.
Jammer. Dan resteert er niets anders dan je plat te PM-menDoet niet meer mee schreef:Nee, ik doe inderdaad niet meer mee. De laatste maanden zijn er een aantal dingen gebeurd op dit forum waardoor ik weinig behoefte heb om hier voorlopig actief mee te doen. Misschien over een aantal maanden weer wel, maar nu is het gewoon op. Ik lees, maar reageer (behalve dit keer) nergens op, ook al zou ik nog zo'n goede bijdrage kunnen leveren. Op = op.
Waarbij ik me dan afvraag waarom je pas vertrekt op t moment dat rust hier is weder gekeerd en de rook is opgetrokken. Zelfs ik houd me rustig en stil (Je laatste bezoek was op Ma Jun 01, 2009 23:17, Het is nu Wo Jun 10, 2009 21:35)Doet niet meer mee schreef:De laatste maanden zijn er een aantal dingen gebeurd op dit forum waardoor ik weinig behoefte heb om hier voorlopig actief mee te doen.
btw....blijkbaar mist niemand mij als ik niks zeg
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hihihi...
Blij dat je weer terug bent. En ik hoop dat Nannette ook snel weer terug komt. Hoe meer (constructieve) berichten, hoe beter het is.
Groetjes,
Frederique
Blij dat je weer terug bent. En ik hoop dat Nannette ook snel weer terug komt. Hoe meer (constructieve) berichten, hoe beter het is.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Eredivisie
Ja, maar het verschil tussen jou en Nanette is dat we van jou wel weten dat je uiteindelijk toch je mond niet kunt houdenAM_ber_79 schreef:euhm. Nanette was 5 dagen stil toen dit topic geopend werd. Kheb 9 dagen mn mond gehouden. Dus voor t uitproberen ben je n btje te laat sweety!
... is overigens positief bedoeld hoor
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.