Waar is Nanette?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Robijntje
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Waar is Nanette?

Bericht door Robijntje »

Het valt me nu pas op!

Heb ik iets gemist?

Nanette is weg...
Er was toch geen ruzie of zo?
Weet iemand de reden van haar vertrek?

Ik vond haar berichtjes best wel waardevol (maar dat vind ik van bijna iedereen hoor).
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Hoezo weg? Ze is wel vaker een tijdje niet zo aanwezig, zoals wel met meerdere het geval is?
Robijntje
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

Chloe'tje schreef:Hoezo weg? Ze is wel vaker een tijdje niet zo aanwezig, zoals wel met meerdere het geval is?
Haar foto is verdwenen, en bij haar berichtjes staat steeds; "Doet niet meer mee".

Volgens mij dus; echt weg van het forum?
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Nee, ik doe inderdaad niet meer mee. De laatste maanden zijn er een aantal dingen gebeurd op dit forum waardoor ik weinig behoefte heb om hier voorlopig actief mee te doen. Misschien over een aantal maanden weer wel, maar nu is het gewoon op. Ik lees, maar reageer (behalve dit keer) nergens op, ook al zou ik nog zo'n goede bijdrage kunnen leveren. Op = op.
Op PM reageer ik wel. That's all folks. 8)
Robijntje
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

Lieve Nanette,

Ik respecteer je beslissing, en hoop dat je over een tijdje weer actief aanwezig zal zijn.

Geniet van de zomer!
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Doet niet meer mee schreef:Nee, ik doe inderdaad niet meer mee. De laatste maanden zijn er een aantal dingen gebeurd op dit forum waardoor ik weinig behoefte heb om hier voorlopig actief mee te doen. Misschien over een aantal maanden weer wel, maar nu is het gewoon op. Ik lees, maar reageer (behalve dit keer) nergens op, ook al zou ik nog zo'n goede bijdrage kunnen leveren. Op = op.
Op PM reageer ik wel. That's all folks. 8)
Jammer. Dan resteert er niets anders dan je plat te PM-men :P
Dina
ff weer wat posten

Bericht door Dina »

Lieve Nannette,

een dikke knuffel voor jou
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Doet niet meer mee schreef:De laatste maanden zijn er een aantal dingen gebeurd op dit forum waardoor ik weinig behoefte heb om hier voorlopig actief mee te doen.
Waarbij ik me dan afvraag waarom je pas vertrekt op t moment dat rust hier is weder gekeerd en de rook is opgetrokken. Zelfs ik houd me rustig en stil (Je laatste bezoek was op Ma Jun 01, 2009 23:17, Het is nu Wo Jun 10, 2009 21:35)

btw....blijkbaar mist niemand mij als ik niks zeg :cry: :cry: :cry: :cry:
Dina
ff weer wat posten

Bericht door Dina »

AM_ber_79 schreef:btw....blijkbaar mist niemand mij als ik niks zeg :cry: :cry: :cry: :cry:
Echwel!
Probeer 't maar eens uit.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Dina schreef: Echwel!
Probeer 't maar eens uit.
euhm. Nanette was 5 dagen stil toen dit topic geopend werd. Kheb 9 dagen mn mond gehouden. Dus voor t uitproberen ben je n btje te laat sweety!
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hihihi...

Blij dat je weer terug bent. En ik hoop dat Nannette ook snel weer terug komt. Hoe meer (constructieve) berichten, hoe beter het is.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

AM_ber_79 schreef:euhm. Nanette was 5 dagen stil toen dit topic geopend werd. Kheb 9 dagen mn mond gehouden. Dus voor t uitproberen ben je n btje te laat sweety!
Ja, maar het verschil tussen jou en Nanette is dat we van jou wel weten dat je uiteindelijk toch je mond niet kunt houden ;)

... is overigens positief bedoeld hoor :)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Plaats reactie