Genderdysforie in een oude Donald Duck
Moderator: Moderators
Dag Janette welke overeenkomsten heb ik met jou denk je dan?
Behalve dan dat ik in jouw ogen een broertje dood heb aan taboes? En dat vul je even netjes voor me in, maar is allerminst waar. Het enige wat ik wil, is gewoon zo normaal en onopvallend mogelijk als vrouw leven, niet in de laatste plaats om te voorkomen dat een ander denkt dat ik elke norm aan mn laars heb gelapt omdat ik transseksueel ben, en bewust en opzettelijk de grenzen van "tolerant" Nederland aan het verkennen ben, en ik kan me nog wel een aantal ergere dingen bedenken, maar die kan jij beter verzinnen dan ik, dus dat laat ik maar aan jou over...
Behalve dan dat ik in jouw ogen een broertje dood heb aan taboes? En dat vul je even netjes voor me in, maar is allerminst waar. Het enige wat ik wil, is gewoon zo normaal en onopvallend mogelijk als vrouw leven, niet in de laatste plaats om te voorkomen dat een ander denkt dat ik elke norm aan mn laars heb gelapt omdat ik transseksueel ben, en bewust en opzettelijk de grenzen van "tolerant" Nederland aan het verkennen ben, en ik kan me nog wel een aantal ergere dingen bedenken, maar die kan jij beter verzinnen dan ik, dus dat laat ik maar aan jou over...
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
-
- dagelijks aanwezig
Ja hoor..... daar gaan we weer.... het is toch niet te geloven he.. waar je ook kijkt in welk topic dan ook, we moeten weer mekaar aanvallen op afkomst of opleiding of wat dan ook... ff de grond in trappen.
Afzeiken is ook een geboren afwijking!!
Het is zo jammer dat sommige hier op het forum hun frustratie hier komen lozen, wat zijn we toch weer perfect!
Afzeiken is ook een geboren afwijking!!
Het is zo jammer dat sommige hier op het forum hun frustratie hier komen lozen, wat zijn we toch weer perfect!
-
- dagelijks aanwezig
What the f*ck is dit? Een rel om trav.org forum? Ongehoord, ongekend en onvoorstelbaar. Vooral dat ik, je weet wel, de grootste relschopster hier, niet eens betrokken, laat staan genoemd wordt. Waren jullie me nu al vergeten?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Kom op, je weet zelf ook wel dat er hier mensen zijn/waren die mij als brengster van het kwaad, verdeeldheid en ellende zagen. Degene die overal tegen aan schopte, die overal relde en mensen niet in hun waarde liet. En dan nog graag deden voorkomen dat ik de enige was... En nu er n rel is, noemen ze mij niet eens...ze lichten me niet eens in, om aan te tonen dat ik toch echt erger ben dan wie dan ook.
btw, om een meisje die zegt zich liever als jongen te kleden en zo genderdysfoor te noemen en gelijk "hij" te zeggen, vind ik persoonlijk toch wel erg ver gaan hoor. Daarvoor is simpelweg te weinig informatie van dit persoon voorhanden. Of weet iemand anders meer van Paula?
btw, om een meisje die zegt zich liever als jongen te kleden en zo genderdysfoor te noemen en gelijk "hij" te zeggen, vind ik persoonlijk toch wel erg ver gaan hoor. Daarvoor is simpelweg te weinig informatie van dit persoon voorhanden. Of weet iemand anders meer van Paula?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
en dan valt mn drukte hier echt nog wel mee. Iemand zei laatst nog tegen mij: mieters, wat heb jij een energie zeg. Zelfs na n nacht Kitty en n week waarin je weinig geslapen had, ging je nog even door." Zegt genoeg of niet? ADHD? Ik weet het niet. Ik kan ook heel rustig zijn, al zijn er in mn hoofd altijd diverse gedachtenstromen tegelijk aanwezig.
Hoi Amber ik weet helemaal niet wie jij bent hoor.AM_ber_79 schreef:What the f*ck is dit? Een rel om trav.org forum? Ongehoord, ongekend en onvoorstelbaar. Vooral dat ik, je weet wel, de grootste relschopster hier, niet eens betrokken, laat staan genoemd wordt. Waren jullie me nu al vergeten?
Stel je eens voor?
xx
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."